GRIP 3 ProjectX facebook verjaardagsfeestje 16-jarige loopt uit op chaos - Haren 21-09-2012

Auteur Topic: GRIP 3 ProjectX facebook verjaardagsfeestje 16-jarige loopt uit op chaos - Haren 21-09-2012  (gelezen 203011 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Oud-voetbalterrein aangewezen als alternatieve locatie Haren


En dan krijg je deze tweets

Citaat
Project X @ProjXH
HET FEEST GAAT OFFICIEEL DOOR, LOCATIE: OUDE VOETBALTERREIN GORECHT AAN DE OOSTWEG #PROJECTXHAREN #PROJECTX #HAREN #RT #MERTHE


Royofzo

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,371
  • Gorinchem
    • ZHZActueel.nl
Livestream is inmiddels online, vanaf 16:00 vanaf locatie Haren:

http://www.ustream.tv/channel/12094383


s.strijk

  • BOA Domein 1 (niet beëdigd)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,316
Tja. Persoonlijk zou ik een riant aantal ME busjes neerzetten met eveneens een riant aantal gummyknuppels. Maar enerzijds lokt dat natuurlijk geweld uit en anderzijds kost dat ook wat centen. Desondanks blijf ik het maar een erg vreemd fenomeen vinden.

Die worden in ieder geval wel achter de hand gehouden. Vader van collega van mij is instructeur voor de ME maar moet wel meedraaien vanavond daar.
Zie het overigens als er echt veel mensen komen, nog wel riant uit de hand lopen. Met de verkeerde types ertussen. Kwam her en der op facebook van FC Groningen hooligans ook aanwezig zullen zijn.


piet60

  • vkr-pop
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 628
Filmpje van Ivo van der Bruggen (verslaggever HVNL)
@IvoHVNL
Er verzamelen zich steeds meer jongeren voor het huis van dat arme, jarige meisje... #projectXHaren #hvnl twitter.yfrog.com/mstoeou...
http://twitter.yfrog.com/mstoeouyoomktzwppncxcjquz
Idd zeg dat wel, "arme jarige meid". Je vraagt wie er nu iets dom deed, dat kind door per abuis iets vergeten te klikken(kan de beste gebeuren), of al dat volk die erop reageert. Als je een beetje nadenkt en ik krijg die uitnodiging via facebook (waar ikgelukkig niet aan meedoe) is het wel logisch dat dit niet voor mij, hier in Limburg bestemd is. Sommigen hebben echt een PLANK voor de kop of maken misbruik van die ongelukkige vergeten "klik".


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Zou deze jongedame aansprakelijk gesteld kunnen worden voor deze actie die zij onbedoeld ontketent heeft?


MORCIK

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 354
Zou deze jongedame aansprakelijk gesteld kunnen worden voor deze actie die zij onbedoeld ontketent heeft?

Zou je dat redelijk vinden?


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Zou je dat redelijk vinden?

Zou je dat onredelijk vinden? Of moet facebook aansprakelijk gesteld worden, of gewoon elke belastingbetaler? Als je per ongeluk iemand doodrijdt (of gewoon aanrijdt) dan ben je ook aansprakelijk. Straks gaat iedereen zo'n 'foutje' maken en heb je elke week zo'n aktie.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Zou je dat redelijk vinden?
De vraag is niet of dit redelijk is, de vraag is wat er met de kosten van deze operatie gaat gebeuren. En ik zou me als gemeente kunnen voorstellen dat ik in ieder geval een deel van de gemaakte kosten terug wil zien.


MORCIK

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 354
Zou je dat onredelijk vinden? Of moet facebook aansprakelijk gesteld worden, of gewoon elke belastingbetaler? Als je per ongeluk iemand doodrijdt (of gewoon aanrijdt) dan ben je ook aansprakelijk. Straks gaat iedereen zo'n 'foutje' maken en heb je elke week zo'n aktie.
Dus jij gelooft werkelijk dat je een meisje van amper 16 verantwoordelijk kunt stellen voor het feit dat een ander de uitnodiging doorstuurt?


BMHstudent

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 29
Is hier wel iemand 'schuldig' aan?
Of zijn we allemaal schuldig? Het meisje in kwestie voor de niet goed doordachte uitnodiging, de media voor het hypen van het hele gebeuren en het volk die er maar op af komt?