Nieuwe boot gekozen voor rampenvloot Reddingsbrigade Nederland (RN)

Auteur Topic: Nieuwe boot gekozen voor rampenvloot Reddingsbrigade Nederland (RN)  (gelezen 70209 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jort

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 43
Reactie #120 Gepost op: 15 april 2013, 15:23:19
Geen mengsmering voor de Yamaha van de vlet 2.0? Volgens mij gewoon 1:100 mengen hoor!

Groeten,
Mark

Klopt helemaal ook wij hier in Apeldoorn hebben een yamaha met 1:100 in de mengelmoes
Doe jij maar normaal, ik doe al gek genoeg!!!


Rekal

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #121 Gepost op: 28 april 2013, 20:31:51
Vandaag gespot..  Boot is nu 3 tal weken oud.
Reddingsbrigade Maastricht

Ik kon het niet laten en even opzij gegaan en gps meter afgegeven....
Loopt met 4 man aan boord 45Km/h   (Evinrude e-tec 50 pk)









Rescue Ranger

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,587
  • Lekker ragge op strand, zee en de snelweg
    • Zandvoortse Reddingsbrigade
Ik had gehoopt om een van de eenheden gisteren te spotten op het Y. Ik heb de hele dag heli beelden gehad van Amsterdam, maar heb er geen een weten te spotten. Waren ze er eigenlijk????
Elke hulpverlening start met communicatie.


Rhonus

  • Ambu | BRW
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 442
Er was er één, gebruikt voor ondersteuning van de Brandweer in de binnenstad. Is niet direct bij de Koningsvaart zelf ingezet.
Ambulance (Chauffeur) Brandweer (Manschap & Chauffeur/Voertuigbediener, TS & HV)


Rescue Ranger

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,587
  • Lekker ragge op strand, zee en de snelweg
    • Zandvoortse Reddingsbrigade
Er was er één, gebruikt voor ondersteuning van de Brandweer in de binnenstad. Is niet direct bij de Koningsvaart zelf ingezet.

Ik heb camera beelden gezien van 4 oppervlakte reddingsteams BRW. Weet je toevallig het roepnummer?
Elke hulpverlening start met communicatie.


Rhonus

  • Ambu | BRW
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 442
Welk roepnummer? Van de TinnSilver? Niet op gelet eigenlijk, het is de boot van de landelijke ondersteuning zelf, kan het nummer morgen wel even opzoeken... Van de betrokken brandweereenheden weet ik geen roepnummers..
Ambulance (Chauffeur) Brandweer (Manschap & Chauffeur/Voertuigbediener, TS & HV)


Don

  • schipper/chauffeur/bestuurslid
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 80
denk de re001
2, 3 en 4 zijn al uitgezet. Maastricht, roermond en den bosch


Rhonus

  • Ambu | BRW
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 442
Klopt, dat is het serienummer ja. Maar dat is wat anders dan het roepnummer... ;) Die moet ik nog steeds even nakijken...
Ambulance (Chauffeur) Brandweer (Manschap & Chauffeur/Voertuigbediener, TS & HV)


Jort

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 43
de RB019 (re001) lag buiten de koningsvrijver in de grachten tbv de ondersteuning aan de brandweer
Doe jij maar normaal, ik doe al gek genoeg!!!


Rhonus

  • Ambu | BRW
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 442
de RB019 (re001) lag buiten de koningsvrijver in de grachten tbv de ondersteuning aan de brandweer
Juistem, die dus...
Ik wist even het gedeelte "RB019" niet meer zeker... Dank voor de aanvulling.
Ambulance (Chauffeur) Brandweer (Manschap & Chauffeur/Voertuigbediener, TS & HV)