Nieuwe boot gekozen voor rampenvloot Reddingsbrigade Nederland (RN)

Auteur Topic: Nieuwe boot gekozen voor rampenvloot Reddingsbrigade Nederland (RN)  (gelezen 69552 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Tenderline

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
    • Tenderline
Reactie #20 Gepost op: 18 oktober 2012, 14:41:19
Bedankt voor de fotopost! Helaas moet er nog 10dz bij voor een openingsbod. Is wel met 90 pk etec en kanteltrailer met led verlichting.


Markvniel

  • Schipper bij de Vlaardingse ReddingsBrigade en Waterscouting groep de Geuzen.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 425
  • Reddingsbrigade, EHBO-er, BHV-er met AED
    • Vlaardingse Reddingsbrigade
Reactie #21 Gepost op: 19 oktober 2012, 10:41:35
Bedankt voor de fotopost! Helaas moet er nog 10dz bij voor een openingsbod. Is wel met 90 pk etec en kanteltrailer met led verlichting.

Misschien ook wel ff handig om te vermelden wat er aan apparatuur op zit, wat het gewicht is etc. Maakt verkoop gemakelijker ;-)
Wij hebben helaas net een nieuwe boot aangeschaft anders zou het zeker een mogelijkheid geweest zijn.
Waarneer de nood het hoogst is, zal je net zien dat het wc papier op is!


joostvankempen

  • REDDINGSBRIGADE
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 944
  • projectmanager ICT lokale overheid
    • Reddingsbrigade 's-Hertogenbosch
Reactie #22 Gepost op: 19 oktober 2012, 11:03:27
Wat een schitterende boot, mooi hoge zit, alles overziend, hoog vrijboord, hoge neus. Tja, al het moois kost geld.

Je vindt het vast niet erg al ik één van de fotootjes hier alvast neerzet?



suc6 met de verkoop. (bieden begint bij 15.000 euro?)

Vind het ook een schitterende boot, maar wij hebben helaas ook net een 'nieuwe' aangeschaft (voormalige Harry Boersma van RN).

Wat ik wel heb begrepen van de insiders is dat Tenderline niet alleen op prijs is afgevallen. Zo was niet iedereen overtuigd van de flexibel ingerichte zitplaatsen. Maar goed, dat zijn details. Het niveau van de laatste 3 boten in de aanbesteding was over het algemeen erg hoog begreep ik, maar je kunt er uiteindelijk maar 1 kiezen.

Volgens mij kan een brigade die op zoek is naar een nieuwe boot hier een hele mooie koop aan hebben!
Bestuurslid Reddingsbrigade 's-Hertogenbosch


joostvankempen

  • REDDINGSBRIGADE
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 944
  • projectmanager ICT lokale overheid
    • Reddingsbrigade 's-Hertogenbosch
Reactie #23 Gepost op: 4 november 2012, 13:49:54
uit de nieuwsbrief van Reddingsbrigade Nederland, de officiele bekendmaking:

Voortgangsbericht nieuwe boot Nationale Reddingsvloot
Reddingsbrigade Nederland heeft op basis van de aanbesteding een keuze gemaakt voor een nieuw type boot voor de Nationale Reddingsvloot: Tinn-Silver 550.

Reddingsbrigade Nederland en de firma Tinnemans praten op dit moment nog verder over de details van de boot. Binnenkort hopen wij het contract rond te maken. Zodra het contract rond is laten wij u dat uiteraard weten. Omdat via andere kanalen al naar buiten is gebracht dat Reddingsbrigade Nederland een keuze heeft gemaakt, brengen wij u via deze nieuwsbrief formeel op de hoogte van de laatste stand van zaken.


Als ik het zo lees, heeft er toch wel echt iemand voor z'n beurt gepraat ;)
Bestuurslid Reddingsbrigade 's-Hertogenbosch


bAdemArk

  • Reddingsbrigade
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 547
  • Homo Sapiens Non Urinat In Ventum
    • RB Zwolle
Reactie #24 Gepost op: 4 november 2012, 14:49:54
In elk geval Van Vossen die op 20 september een foto op Twitter heeft gezet:

https://twitter.com/Vossengiethoorn/status/248821655575592963/photo/1/large

Groeten,
Mark


Don

  • schipper/chauffeur/bestuurslid
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 80
Reactie #25 Gepost op: 4 november 2012, 18:52:08
sorry hoor maar wat een lelijk ding kan dan wel sneller zijn weet niet of het wel makkelijk is. 98uiye
Je zal zn oefening krijgen als afg weekend in ijsselstijn bootje over een dijk slepen is er dan niet meer bij. roeien is er ook niet meer bij. (nou weet ik niet of veel mensen dat gaan missen)


joostvankempen

  • REDDINGSBRIGADE
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 944
  • projectmanager ICT lokale overheid
    • Reddingsbrigade 's-Hertogenbosch
Reactie #26 Gepost op: 2 januari 2013, 20:25:51
Op 1 januari bij de Nieuwjaarsduik in Bloemendaal heeft Reddingsbrigade Nederland de 1e nieuwe boot aan de pers gepresenteerd. Voor zover ik weet wordt dit de testboot en later leenboot van de bond, met roepnummer RB019 en reclame van Interpolis.


(foto Ko van Leeuwen)

Meer foto's:
http://www.kovanleeuwen.nl/wp/2013/01-01-2013-nieuwjaarsduik-bloemendaal-aan-zee/
Bestuurslid Reddingsbrigade 's-Hertogenbosch


Ko van Leeuwen

  • Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,398
  • IJmuiden
    • Foto Ko van Leeuwen
Reactie #27 Gepost op: 2 januari 2013, 23:50:38
http://www.kovanleeuwen.nl/wp/2013/01-01-2013-nieuwjaarsduik-bloemendaal-aan-zee/

Er zijn wat verhuisproblemen met de website. Mocht hij het niet doen, probeer het dan een paar uur later nog een keer ;-)


joostvankempen

  • REDDINGSBRIGADE
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 944
  • projectmanager ICT lokale overheid
    • Reddingsbrigade 's-Hertogenbosch
Reactie #28 Gepost op: 3 januari 2013, 23:24:14
Er zijn wat verhuisproblemen met de website. Mocht hij het niet doen, probeer het dan een paar uur later nog een keer ;-)

Is je website nu helemaal uit de lucht Ko? Hoop voor je dat het snel goed komt!  :'(
Bestuurslid Reddingsbrigade 's-Hertogenbosch


Jort

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 43
Doe jij maar normaal, ik doe al gek genoeg!!!