zondag 11-11-2012 18:00 uur TV West "In het blauw" achter de schermen politie Hollands Midden

Auteur Topic: zondag 11-11-2012 18:00 uur TV West "In het blauw" achter de schermen politie Hollands Midden  (gelezen 7519 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Let U even op EO?
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Volgensmij zijn er redelijk wat agenten in het land die geen gordel dragen, iets met snel uitstappen en goed zicht

Ik draag de gordel soms niet tijdens surveillance rondom en bij horeca gelegenheden, en evenementen.
Maar doorgaans draag ik en eigenlijk alle collega's die ik ken de gordel altijd. Iets met veiligheid. En al is het maar om die irritante verklikker die herrie maakt zodra je boven de 15km/u komt..
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Ludovicus

  • Beveiliger
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 120
  • Errare humanum est
En al is het maar om die irritante verklikker die herrie maakt zodra je boven de 15km/u komt..

Psst: dat is te voorkomen door de gordel achter uw rug(leuning) langs vast te klikken in de gesp :)
Beveiliger én Beroeps Verkeersregelaar - Ik sta graag in op de weg!


Martijn95

  • Student Integrale Veiligheid (IV)
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 166
In het blauw (bij de politie)

Aparte constructie met de autogordel 1:30
Bijzonder dat die agent ook al weet wat de ambulance gaat doen 27:00 terwijl de ambulanceverpleegkundige zijn eerste onderzoek nog moet doen.
Tegen een slachtoffer zeggen dat alles goed komt is ook niet heel tactisch.

Waarom is het niet tactisch? Je kan op die manier wel iemand geruststellen.


Meneer

  • Vrijpol. Brabant (Zuid) Oost
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 577
    • Politieserie
Waarom is het niet tactisch? Je kan op die manier wel iemand geruststellen.
Mijn collega is er vorige week tijdens het PPOI/EHDP examen wel op gezakt. Je moet niets beloven wat je niet kunt beloven. Je kunt natuurlijk wel aangeven dat men er alles aan gaat doen om te zorgen dat alles goed komt ;)


sylvester1986

  • Gast
Je moet niets beloven wat je niet kunt beloven.
Dit werd mij laatst ook nog gezegd met EHBO.


Martijn95

  • Student Integrale Veiligheid (IV)
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 166
Mijn collega is er vorige week tijdens het PPOI/EHDP examen wel op gezakt. Je moet niets beloven wat je niet kunt beloven. Je kunt natuurlijk wel aangeven dat men er alles aan gaat doen om te zorgen dat alles goed komt ;)

In dat opzicht klopt het wel, een agent is ook geen medicus die meteen een diagnose kan stellen. In mijn ogen is het goedkomen dat er voor hem gezorgd zal worden, en geholpen zal worden. En dan bedoel ik niet meteen genezen oid.


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Heel erg slecht van de autogordel :-X. Verder erg nette aflevering, beter dan 'het politiebureau'...


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Iedere agent wordt aangeleerd om nooit 'het komt wel goed' te zeggen. Wij kunnen namelijk geen diagnose stellen en daarmee voorkom je achteraf gezeur; die agent zei immers dat het goed kwam met hem!
Ookal bedoel je het anders, zo zullen getuigen/fam etc. het niet opvatten.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Iedere agent wordt aangeleerd om nooit 'het komt wel goed' te zeggen. Wij kunnen namelijk geen diagnose stellen en daarmee voorkom je achteraf gezeur; die agent zei immers dat het goed kwam met hem!
Ookal bedoel je het anders, zo zullen getuigen/fam etc. het niet opvatten.
Zo heb ik het niet geleerd hoor, ik zeg wat ik in een situatie het meest tactische vindt, en als dat inhoud dat ik een keer: "het komt wel goed" moet zeggen dan zeg ik dat.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.