Lastige (dronken) gast in hotel en de politie

Auteur Topic: Lastige (dronken) gast in hotel en de politie  (gelezen 5259 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

ir. Auditor

  • Ingenieur die nog geen band kan plakken.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,654
  • Do one thing every day that scares you (M Schmich)
Gepost op: 29 september 2012, 18:00:42
afgesplitst uit: Zelf bellen naar alarmnummer 112

Vannacht op het werk nog even de politie over de vloer gehad, helaas ben ik niet tevreden met het verloop van de situatie. Dus hopelijk willen een paar agenten die mee lezen me vertellen waarom er gehandeld is zoals er gehandeld is. Ik werk in het weekend als nachtreceptionist in een hotel, we zijn met 2 personen op dienst in een groot hotel (bijna 350 kamers)

We hadden een vrij drukke dienst, veel mensen die nog laat aankwamen, heel de nacht veel verkeer in de lobby en hotel (mensen die uit de stad komen, terug de stad in gaan etc.) Dus ik ben praktisch de hele nacht aan de wandel geweest door het hotel, deuren openen, roomservice bezorgen, problemen oplossen, verzin het maar.

Vanwege een evenementen ergens in de omgeving dit weekend hadden we een groep britten van een man of 20 in huis, die natuurlijk goed van het weekend en de mogelijkheden de kroeg in te duiken wilde gebruiken. Tussen 3:00 en 7:00 ben ik dus eigenlijk alleen bezig geweest met dat groepje, steeds mensen die er in of uit moesten, dingen moesten weten, ze proberen wat stil te houden op de gangen. Eigenlijk gewoon babysitten op volwassen mannen (30ers)