Wat heb jij allemaal aan je koppel hangen?

Auteur Topic: Wat heb jij allemaal aan je koppel hangen?  (gelezen 98205 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

JBV

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 74
Reactie #30 Gepost op: 21 december 2012, 18:08:32
Gaatjes boren om ergens naar binnen te kunnen?


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #31 Gepost op: 21 december 2012, 18:18:24
Nog nooit van gehoord. Als wij ergens naar binnen moeten dan boemen we de deur eruit (spoed) en bij minder grote spoed laten we via de MK een slotenmaker komen, die is er over het algemeen binnen een kwartier.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #32 Gepost op: 21 december 2012, 18:23:04
De douane voert heel andere werkzaamheden uit dan de politie en ik kan me er bij hun werkzaamheden wel iets bij inbeelden :)


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #33 Gepost op: 21 december 2012, 18:23:16
Boortje???
Ja een zogenaamd fretboortje, zodat je kan zien wat er in de binnenkant van "massieve" voorwerpen zit zonder die voorwerpen helemaal te slopen.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


Oscar

  • Boa Domein I en II
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 202
Reactie #34 Gepost op: 21 december 2012, 21:50:55
Aan de linkerkant (vanaf de sluiting):
Handboeien, prive telefoon, dienst telefoon, tactical light, eventueel houder voor portofoon.
Aan de rechterkant (vanaf de sluiting):
Pepperspray, wapenstok, handboeisleutel, tasje voor bonnenboek en feitenboekje, maglite ring.
Op mijn rug niets, i.v.m. het makkelijk in de auto zitten, en eventueel op rug vallen.

Oscar.


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #35 Gepost op: 21 december 2012, 22:35:44
Ah natuurlijk, je werkt bij de douane. Excuus, ik zit teveel in de blauwe hoek te denken  :-X
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #36 Gepost op: 21 december 2012, 22:47:38
Ah natuurlijk, je werkt bij de douane. Excuus, ik zit teveel in de blauwe hoek te denken  :-X
Het zij jou vergeven  0098
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #37 Gepost op: 22 december 2012, 18:02:42
rechts van de sluiting:

Telefoonpouch voor de dienst BB
Pepper + refraklem
walther

Links van de sluiting:
handboeien
portofoon
wapenstok
lamp
patroonhoudertas
handschoenentasje ( deze is zacht en op de rug) dus geen problemen mee met zitten
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


Motosmurf

  • Noodhulp/wijkzorg politie
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
Reactie #38 Gepost op: 24 december 2012, 03:04:45
Ik ben nogal van de spullen (better to have and not need, than to need and not have) maar ben tevens voorstander van vrije rug ivm vallen. Tel daarbij op dat ik koppel Small heb en dan heb je een dilemma wat je meeneemt.

Naast de standaard vwp, peper, boeien, porto en extra houder, heb ik een lamp en een tasje met handschoentjes.

Als ik op de auto zit heb ik er een tasje voor m'n pasje en telefoon aan en een multitool.
Mijn motor koppel heb ik die laatste eraf (omdat ik daar eigenlijk helemaal zo min mogelijk op m'n middel wil hebben ik pleur, maar wel weer een extra porto (in hgl werken we met 2 kanalen) dus uiteindelijk hangt het nog steeds vrij vol.

Ben wel benieuwd naar de nieuwe telescopische wapenstok. Wil ik op zeker hebben net als een taser (liever gisteren dan vandaag), maar die nieuwe stok zou 2 kilo wegen ofzo??? En die taser, ik zou eerlijk gezegd niet weten waar ik die zou moeten laten... Helaas.


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #39 Gepost op: 24 december 2012, 03:14:42
Ik ben nogal van de spullen (better to have and not need, than to need and not have) maar ben tevens voorstander van vrije rug ivm vallen. Tel daarbij op dat ik koppel Small heb en dan heb je een dilemma wat je meeneemt.
Misschien toch maar iets meer eten dat je een grotere nodig hebt  098uo
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v