Onderzoek onder vrijwilligers

Auteur Topic: Onderzoek onder vrijwilligers  (gelezen 1988 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

CindyKoopsen

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Gepost op: 17 oktober 2012, 16:31:29
Beste forum leden,

Ik doe een landelijk onderzoek naar motieven om vrijwilligerswerk te doen. Graag nodig ik de vrijwilligers onder jullie uit om deel te nemen aan het onderzoek door de online vragenlijst in te vullen. Het invullen duurt 5-10 minuten.
De kennis gebruik ik in mijn begeleiding en ondersteuning van vrijwilligersorganisaties en de gegevens verwerk ik in de kennisbrieven over vrijwilligerswerk die ik schrijf.

http://www.thesistools.com/web/?id=294308

Alvast hartelijk dank aan iedereen die mee wil werken!
Cindy




Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #1 Gepost op: 17 oktober 2012, 18:12:06
Aangezien we hier op een hulpverleningsforum zijn, de voor de hand liggende vraag: Wat is de relatie met hulpverlening?
Betreft het een onderzoek naar brandweer- of politievrijwilligers? Of vrijwilligerswerk in het algemeen?

In ieder geval succes met je onderzoek!
Senior GGP / Oost-Brabant


Sven

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 34
Reactie #2 Gepost op: 17 oktober 2012, 22:02:44
Sorry, bij vraag 12 ben ik gestopt. Wat is "nivo"? Zal waarschijnlijk niveau moeten zijn.


CindyKoopsen

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #3 Gepost op: 18 oktober 2012, 15:02:56
@Nick Het onderzoek is onder vrijwilligers in alle sectoren en organisaties die je kunt bedenken, hoe meer diversiteit hoe beter. Momenteel zit ik op bijna 150 ingevulde vragenlijsten, het doel is boven de 2.000 reacties te komen. Ik begreep dat zich op dit forum veel vrijwilligers bevinden van diverse hulpverleningsinstanties (brandweer, politie maar ook eerste hulpverlening), vandaar dat ik ook hier gepost hebt. Dank je wel voor je getoonde interesse.


joostvankempen

  • REDDINGSBRIGADE
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 944
  • projectmanager ICT lokale overheid
    • Reddingsbrigade 's-Hertogenbosch
Reactie #4 Gepost op: 19 oktober 2012, 11:08:36
Sorry, bij vraag 12 ben ik gestopt. Wat is "nivo"? Zal waarschijnlijk niveau moeten zijn.

even nagezocht bij Taalunie: officiele spelling is inderdaad met -eau, maar informeel wordt ook wel -o toegepast en toegestaan
(taal=levend) ;)
Bestuurslid Reddingsbrigade 's-Hertogenbosch


CindyKoopsen

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #5 Gepost op: 22 oktober 2012, 10:51:55
Iedereen die meehelpt, hartelijk dank. Ik heb er al weer 39 ingevulde vragenlijsten bij. Op naar de 200  :)


Lunatum

  • Arts
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 959
Reactie #6 Gepost op: 22 oktober 2012, 20:23:28
Sorry, bij vraag 12 ben ik gestopt. Wat is "nivo"? Zal waarschijnlijk niveau moeten zijn.
Als je dan je aandacht er al niet meer bij kan houden...


Berger

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 413
Reactie #7 Gepost op: 30 oktober 2012, 10:00:51
Heeft niks met aandacht te maken, maar met het niveau van de enquete....