Grote hulpverlening (twee doden na vliegtuigcrash) Zeeasterweg - Dronten 22-10-2012

Auteur Topic: Grote hulpverlening (twee doden na vliegtuigcrash) Zeeasterweg - Dronten 22-10-2012  (gelezen 36866 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Prulez

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Hulpverlening #vliegtuigcrash #Dronten wordt bemoeilijkt door modderige klei, brandweervoertuig zat zojuist al vast.
@112Informatie


honderd

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,836
    • honderd
Citaat
Twee vliegtuigjes neergestort in Dronten
AMSTERDAM - In Dronten zijn twee vliegtuigjes neergestort. Dat bevestigt de politie.
Volgens de brandweer gaat het mogelijk om twee Cessna's. In beide toestellen zaten waarschijnlijk twee personen, aldus de Luchtvaartpolitie.
Hulpdiensten zijn met groot materieel onderweg naar de Zeeasterweg. Die ligt dicht bij de start- en landingsbaan van Lelystad Airport.

bron: http://www.nu.nl/binnenland/2939730/twee-vliegtuigjes-neergestort-in-dronten.html


Ook een politiehelikopter (de Police05) is onderweg.  ;)

Dat zal inderdaad waar zijn. Meestal (altijd?) met luchtvaart ongevallen komt de politiehelikopter een kijkje nemen. Dit om vanuit de lucht een overzicht te krijgen van hoe het ongeval heeft kunnen gebeuren. Was laatst op Unit Luchtvaartpolitie.
Mighty fine only gets you somewhere half the time.


SniperEye

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 837
  • Geíntresseerde
Helikopters zijn van de Unit Luchtvaartpolitie die ook zijn belast met onderzoek naar luchtvaartongevallen.


Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Oeioei http://www.omroepflevoland.nl/ licht plat...

Server Error in '/' Application.

Server Too Busy


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,953
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch


Royofzo

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,371
  • Gorinchem
    • ZHZActueel.nl
p2kflex
17:19:57 22-10-12GROUP-2PRIO 2 : ZEEASTERWEG 8 DRONTEN 8251SK Vliegtuig crash (Grote HV) (Groot Luchtvaartongeval) (aantal gewonden: 2)
GHV0700001BRW Veiligheidsregio Flevoland (Monitorcode)
GHV0700033BRW Veiligheidsregio Flevoland (RCvD) (Informatiecode)


honderd

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,836
    • honderd
p2kflex
17:19:57 22-10-12GROUP-2PRIO 2 : ZEEASTERWEG 8 DRONTEN 8251SK Vliegtuig crash (Grote HV) (Groot Luchtvaartongeval) (aantal gewonden: 2)
GHV0700001BRW Veiligheidsregio Flevoland (Monitorcode)
GHV0700033BRW Veiligheidsregio Flevoland (RCvD) (Informatiecode)

Aantal gewonden: 2 Kunnen we hieruit opmaken dat er ook 2 personen zijn overleden?
Nu.nl meld dat er in elk vliegtuig 2 personen zitten, en ik kan me niet voorstellen dat je bij een luchtvaart ongeval met 2 vliegtuigen niet gewond bent.
Mighty fine only gets you somewhere half the time.


Prulez

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Aantal gewonden: 2 Kunnen we hieruit opmaken dat er ook 2 personen zijn overleden?
Nu.nl meld dat er in elk vliegtuig 2 personen zitten, en ik kan me niet voorstellen dat je bij een luchtvaart ongeval met 2 vliegtuigen niet gewond bent.
Waar zie je dat nu.nl dat meldt? Ik kan dat niet vinden in het betreffende artikel op nu.nl


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,953
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Aantal gewonden: 2 Kunnen we hieruit opmaken dat er ook 2 personen zijn overleden?
Nu.nl meld dat er in elk vliegtuig 2 personen zitten, en ik kan me niet voorstellen dat je bij een luchtvaart ongeval met 2 vliegtuigen niet gewond bent.
Er wordt via de alarmering gemeld dat er twee gewonden zijn, en jij beoordeeld meteen dat twee anderen overleden zijn? Knap...


andries

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 70
live beelden op tv flevoland.