Hoe zou volgens jou de ideale verkeersregelaar eruit zien ?

Auteur Topic: Hoe zou volgens jou de ideale verkeersregelaar eruit zien ?  (gelezen 53315 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #20 Gepost op: 27 oktober 2012, 13:54:12
Vannacht kwam ik een paar vkrs tegen. 2 hadden de vkrjas aan icm een high-vis EN-471 broek aan. Deze vielen behoorlijk op zo midden in de nacht. De 3de die ik tegen kwam had alleen een vkrjas aan en daaronder een donkere broek. Deze viel tot een stuk later op als de eerste twee.

Dus ik ben toch van mening dat men gewoon een EN-471 broek aan moet hebben, tenalletijde. De kleur broek maakt mij dan niet zoveel uit.


sylvester1986

  • Gast
Reactie #21 Gepost op: 18 januari 2013, 16:17:45
Tja je gaat zelf met de ogen knipperen als je daar lang naar kijkt, hihi.
BTW het model-jas wat die man droeg lijkt me ook leuk als VKR-jas. Zit ook oranje\reflexie driehoek in maar minder druk dan die tweeblokken van nu.
Screenshot O0


Joost

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 71
  • inzetcoördinator bij het BMTN
    • BMTN
Reactie #22 Gepost op: 3 februari 2013, 00:42:47
Zijn dit ook LVR en zie de motoren?
BMW Motorbegeleidingsteam Nederland, voor verkeersbegeleiding van al uw evenementen!


Gast

  • Gast
Reactie #23 Gepost op: 3 februari 2013, 00:53:05
De 2 heren aan de buitenzijde shoppen in ieder geval op ebay.uk voor hun gele vestje.



Verkeermeneer

  • Beroepsmatig Verkeersregelaar
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 34
Reactie #24 Gepost op: 3 februari 2013, 06:50:19
Zijn dit ook LVR en zie de motoren?

Weet niet waar de afkorting LVR voor staat maar het zijn in ieder geval werknemers van de firma van Amerongen uit Arnhem.Die hebben van ouds her goede banden met de politie en doen ook aan berging al dan niet onder een andere naam.Meen zelfs dat hier iemand actief is die er werkt,wellichtKan die er meer over vertellen.


Joost

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 71
  • inzetcoördinator bij het BMTN
    • BMTN
Reactie #25 Gepost op: 3 februari 2013, 11:38:27
Hai,
LVR staat voor Landelijke Verkeers Regelaars dat terzijde.
Ze mogen dan wel een goede band hebben met de politie Arnhem, maar dan mogen de motoren van de firma van Amerongen Facilitair BV er volgens mij er niet zo uitzien (striping) het enige detail wat anders is ten opzichte van politie motoren is dat deze motoren amber flitslampen heeft. Anders zou je toch echt denken dat het politie motoren waren.
En dat verbaast me een beetje, nu weet ik uit eigen ervaring dat politie Arnhem eigenlijk nergens naar kijkt, dus als motoren in de omgeving van Arnhem blijven rijden zal het geen probleem geven.
BMW Motorbegeleidingsteam Nederland, voor verkeersbegeleiding van al uw evenementen!


Blusdebrand

  • Iets met doorstroming en veiligheid
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 486
  • de soep is nooit zo heet als dat ie opgediend word
Reactie #26 Gepost op: 3 februari 2013, 11:43:05
Hai,
LVR staat voor Landelijke Verkeers Regelaars dat terzijde.
Ze mogen dan wel een goede band hebben met de politie Arnhem, maar dan mogen de motoren van de firma van Amerongen Facilitair BV er volgens mij er niet zo uitzien (striping) het enige detail wat anders is ten opzichte van politie motoren is dat deze motoren amber flitslampen heeft. Anders zou je toch echt denken dat het politie motoren waren.
En dat verbaast me een beetje, nu weet ik uit eigen ervaring dat politie Arnhem eigenlijk nergens naar kijkt, dus als motoren in de omgeving van Arnhem blijven rijden zal het geen probleem geven.

Dat is dus het grote voordeel van die mannen(ons kent ons) want volgens mij als ze buiten de regio GLD-midden en GLD-zuid begeven dan zal er echt wel een diender hier wat van gaan zeggen of wat aan doen.

ik zie het ook zeker op grote afstand dat het eventueel een politiemotor zou kunnen zijn.

PS;zijn deze motors nog wel zo in die kleuren of zijn al geel gespoten zoals die linkse.
alles waar ik op reageer is op persoonlijke titel en niet vanuit werkgever of wie ook,PUNT


Joost

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 71
  • inzetcoördinator bij het BMTN
    • BMTN
Reactie #27 Gepost op: 3 februari 2013, 17:38:19
Of ze nog wit zijn of nu inmiddels geel zijn weet ik niet deze foto stond gisteren op FaceBook er stond geen datum bij.
als je deze motoren in je spiegel ziet dan zie je denk ik niet gauw het verschil, als je even beter kijkt dan vallen de verschillen wel op.
BMW Motorbegeleidingsteam Nederland, voor verkeersbegeleiding van al uw evenementen!


sylvester1986

  • Gast
Reactie #28 Gepost op: 3 februari 2013, 17:59:34
De motoren worden ook op hun website genoemd.
Op de website weliswaar de Gele versie.
http://www.vanamerongenfacilitair.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=155:motorfiets&catid=15:wagenpark&Itemid=31


Joost

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 71
  • inzetcoördinator bij het BMTN
    • BMTN
Reactie #29 Gepost op: 3 februari 2013, 18:29:14
Op hun website staan weliswaar de gele maar zijn niet de motoren op foto die op facebook stonden, zie detail spiegel.
ik had ook al op de website gekeken maar zie daar nergens de witte staan. weet ook niet of ze die ergens geleend hebben, of dat het eigen motoren zijn.
BMW Motorbegeleidingsteam Nederland, voor verkeersbegeleiding van al uw evenementen!