"Korpsblad" nationale politie: 24/7

Auteur Topic: "Korpsblad" nationale politie: 24/7  (gelezen 19922 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Mak

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 20
Reactie #10 Gepost op: 28 oktober 2012, 09:42:06
In ons huishouden komen er ook twee, en dat is niet te veranderen.
Sterker nog, ik wil het blad eigenlijk helemaal niet ontvangen, maar kan het niet eens opzeggen.

Het is net de belastingdienst... Die probeer ik ook al jaren op te zeggen. Maar blijf post ontvangen!


Rickvb

  • Ambulance / Brandweer / Reddingsbrigade
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 565
Reactie #11 Gepost op: 28 oktober 2012, 10:53:43
Politie Nederland ‏@Politie

Vandaag ontvangen onze 60.000 medewerkers het eerste exemplaar van het nieuwe personeelsblad 24/7. #nationalepolitie pic.twitter.com/4F8vISRW

27 oktober 12 om 11:13 's ochtends · Details

Hmm apart, ik kreeg hem zaterdag ook in de bus! En ik werk niet bij de politie...


knarf1990

  • Team Verkeer
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 180
Reactie #12 Gepost op: 28 oktober 2012, 12:38:26
Mooie vormgeving,  ziet er degelijk uit ipv een goedkoop flut blaadje.

Iets meer praktijk verhalen zou het blad uiteraard goed doen.
Echter dit blad moet alle 10 de regio's bedienen. Aan de ene kant natuurlijk hartstikke leuk,
Maar aan de andere kant mis je ook wel weer de herkenbaarheid van het eigen korps blad.
--Niets is wat het lijkt--


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #13 Gepost op: 28 oktober 2012, 13:01:26
Politie Nederland ‏@Politie

Vandaag ontvangen onze 60.000 medewerkers het eerste exemplaar van het nieuwe personeelsblad 24/7. #nationalepolitie pic.twitter.com/4F8vISRW

27 oktober 12 om 11:13 's ochtends · Details
Grrrr niet ontvangen
Hobby Bobby eenheid Den Haag


Mak

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 20
Reactie #14 Gepost op: 28 oktober 2012, 13:13:21
Mooie vormgeving,  ziet er degelijk uit ipv een goedkoop flut blaadje.

Iets meer praktijk verhalen zou het blad uiteraard goed doen.
Echter dit blad moet alle 10 de regio's bedienen. Aan de ene kant natuurlijk hartstikke leuk,
Maar aan de andere kant mis je ook wel weer de herkenbaarheid van het eigen korps blad.

Het zijn de kleine dingetjes die het doen. Nieuwe materialen in het korps, opmerkelijke dingen die er gebeurd zijn, veranderingen, collega's in/uit dienst, ambtsjubileums etc.


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #15 Gepost op: 28 oktober 2012, 13:55:06
Nu nog in een niet doorzichtig hoesje stoppen...


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #16 Gepost op: 28 oktober 2012, 14:53:16
Nu nog in een niet doorzichtig hoesje stoppen...

Tsja mijn op integriteit geselecteerde postbode weet inmiddels dat er politie in mijn woning zit (mijn pa en ik). De NPB met het bondsblad, het ACP bondsblad, de loonstrookjes, andere brieven vanuit het korps en nu dit 24/7 blad. Van mij mag het allemaal in een grijze verpakking met alleen mijn naam erop.


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #17 Gepost op: 28 oktober 2012, 15:00:02
Tsja mijn op integriteit geselecteerde postbode weet inmiddels dat er politie in mijn woning zit (mijn pa en ik). De NPB met het bondsblad, het ACP bondsblad, de loonstrookjes, andere brieven vanuit het korps en nu dit 24/7 blad. Van mij mag het allemaal in een grijze verpakking met alleen mijn naam erop.
Het daarover hebbende, als er pakketjes komen van bijvoorbeeld de vtsPN, wordt dit dan bij de buren afgegeven en is dit herkenbaar? Mag hopen van niet!
Hobby Bobby eenheid Den Haag


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #18 Gepost op: 28 oktober 2012, 15:09:40
Het daarover hebbende, als er pakketjes komen van bijvoorbeeld de vtsPN, wordt dit dan bij de buren afgegeven en is dit herkenbaar? Mag hopen van niet!
Eén keer gehad dat de postbode een pakje liet tekenen door een toevallig aanwezige bouwvakker en deze toen in de schuur deponeerde. Heb ik toch een telefoontje aan gewaagd. (Werkte overigens erg goed). Ik laat mijn pakketjes tegenwoordig bij mijn ouders bezorgen, daar is het niet zo'n probleem.


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #19 Gepost op: 28 oktober 2012, 15:11:53
Eén keer gehad dat de postbode een pakje liet tekenen door een toevallig aanwezige bouwvakker en deze toen in de schuur deponeerde. Heb ik toch een telefoontje aan gewaagd. (Werkte overigens erg goed). Ik laat mijn pakketjes tegenwoordig bij mijn ouders bezorgen, daar is het niet zo'n probleem.
Nou ik woon tijdelijk weer bij mijn ouders, maar ik mag toch hopen dat ze niet herkenbare pakketjes bij de buren afgeven. De relaties zijn nou ook weer niet zo denderend en zij zijn niet de eersten die hoeven te weten dat ik een blauwe pet binnen heb hangen!
Hobby Bobby eenheid Den Haag