"Korpsblad" nationale politie: 24/7

Auteur Topic: "Korpsblad" nationale politie: 24/7  (gelezen 20145 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Mak

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 20
Reactie #20 Gepost op: 28 oktober 2012, 15:16:28
Ik krijg pakketjes van vtspn met de reguliere pakketdienst thuis bezorgd. Als ik er niet ben krijgen de buren het. Er staat alleen bescheiden "vtspn" en een retouradres op de doos. Vind het niet zo een probleem. Wat ik wel erg vind is dat ik rangonderscheidingstekens welke nabezorgd werden door vtspn ook in een flinke doos bezorgd werden en niet in een enveloppe. Nu snap ik waarom die webshop van vtspn zo prijzig is!


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #21 Gepost op: 28 oktober 2012, 15:35:23
Nou ik woon tijdelijk weer bij mijn ouders, maar ik mag toch hopen dat ze niet herkenbare pakketjes bij de buren afgeven. De relaties zijn nou ook weer niet zo denderend en zij zijn niet de eersten die hoeven te weten dat ik een blauwe pet binnen heb hangen!
Nou goed, het zit over het algemeen in een "anonieme" doos, al weet de postbode vaak wel wat er in zit...... :-\
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,427
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Reactie #22 Gepost op: 28 oktober 2012, 15:51:03
Bijzonder dat jullie daar ook last van hebben.  ^-^


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #23 Gepost op: 28 oktober 2012, 16:20:12
Ik krijg pakketjes van vtspn met de reguliere pakketdienst thuis bezorgd. Als ik er niet ben krijgen de buren het. Er staat alleen bescheiden "vtspn" en een retouradres op de doos. Vind het niet zo een probleem. Wat ik wel erg vind is dat ik rangonderscheidingstekens welke nabezorgd werden door vtspn ook in een flinke doos bezorgd werden en niet in een enveloppe. Nu snap ik waarom die webshop van vtspn zo prijzig is!

Bij mij moet er voor getekend worden en als ik er 2 keer niet ben dan moet ik het op het postkantoor ophalen onder vertoon van een identiteitsbewijs. Dat lijkt mij ook een goede gang van zaken om misverstanden te voorkomen...
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #24 Gepost op: 28 oktober 2012, 16:21:44
In theorie.. ken genoeg verhalen van spullen die door de buren getekend en ontvangen worden...


Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,427
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Reactie #25 Gepost op: 28 oktober 2012, 16:36:12
In de praktijk... ken verhalen van spullen die ijskoud bij de buren worden gedropt, terwijl de ge-adresseerde MOET tekenen voor ontvangst.
Altijd leuk. NOT!


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #26 Gepost op: 28 oktober 2012, 16:39:48
In de praktijk... ken verhalen van spullen die ijskoud bij de buren worden gedropt, terwijl de ge-adresseerde MOET tekenen voor ontvangst.
Altijd leuk. NOT!
Er zullen ook wel enkelen van de >800 ontslagen door dit soort taferelen een andere werkgever moeten zoeken...


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #27 Gepost op: 28 oktober 2012, 16:41:19
Er zullen ook wel enkelen van de >800 ontslagen door dit soort taferelen een andere werkgever moeten zoeken...
Verklaart uzelf nader...
Hobby Bobby eenheid Den Haag


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #29 Gepost op: 28 oktober 2012, 17:01:46
http://nos.nl/artikel/434045-800-postbodes-ontslagen-in-2-jaar.html ;)
Ah ik dacht dat we het over de blauwe petten hadden, maar het gaat om een ander kleur ;)
Hobby Bobby eenheid Den Haag