Oefening "Euland" hulpverlening na tsunami Maasvlakte - Rotterdam 02 t/m 05-11-2012

Auteur Topic: Oefening "Euland" hulpverlening na tsunami Maasvlakte - Rotterdam 02 t/m 05-11-2012  (gelezen 5413 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

neb

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 80
Vergelijkbare oefening wordt op 14 dec in Twente gehouden dacht ik.

grootnis.


tonyhoog

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Van 14 december tot en met 17 december wordt er op het oefencentrum Troned op de voormalige luchtmachtbasis Twente een 'nternationale USAR' oefening gehouden.


Nachtbroeder

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,399
Wat heeft dat dan te maken met de oefening "Euland"?


tonyhoog

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Klaarblijkelijk niets


neb

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 80
Hallo Joost, het gaat om een oefening uit dezelfde reeks oefeningen, zie de zinsnede uit het bericht van LIVE van 3 november hierboven.


"""De oefening op de Maasvlakte is de eerste in een reeks van zes. Vergelijkbare rampenoefeningen zijn er de komende maanden in Twente, Denemarken, Frankrijk, Bulgarije en Estland.""""


Lt. Col. Me

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,568
  • Nederland moet door!
Ik heb inmiddels begrepen dat er op 14-15 december op de voormalige vliegbasis Twenthe een oefening is waarbij o.a. de Veiligheidsregio betrokken is. Waarschijnlijk gaat het om deze oefening. Verdere details ontbreken bij mij.
"Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts." -- Winston Churchill