Sporttest vraag

Auteur Topic: Sporttest vraag  (gelezen 16773 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Canonfreak

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,049
Reactie #50 Gepost op: 15 november 2012, 23:11:57
Ook ik heb het even ter sprake kunnen brengen, en; zo is dat hier (in het Noorden) ook geregeld. Je zult buiten de andere lessen om moeten gaan doen.


Frontoffice Politie

  • Medewerker Werving Politie
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
    • Kombijdepolitie
Reactie #51 Gepost op: 28 november 2012, 11:59:04
Heb je helemaal niks, dan zul je waarschijnlijk een soort van zwem test moeten doen.

Dat is bij twijfel inderdaad het geval. Heb je je zwemdiploma gehaald, maar ben je deze kwijtgeraakt, dan geef je dit eerlijk aan bij je intake. Haal je de selectie uiteindelijk, dan blijkt bij de sportlessen op de Politieacademie wel dat je het inderdaad kunt. Dan hoef je je dus ook geen zorgen te maken voor een evt. zwemtest (die overigens niet altijd wordt afgenomen als je niet kunt aantonen dat je een zwemdiploma hebt).


2ling

  • Verpleegkundige I.O.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 53
Reactie #52 Gepost op: 30 november 2012, 21:24:16
moet je echt 18 jaar zijn op het moment dat de opleiding begint?

en kijken ze met de Psychologische test ook naar het verschil van je verbale en performale vaardigheden?
mijn verschil is namelijk heel groot.. e050

Weet iemand dit?


grtzzz.
*** Als je jezelf het recht gunt om een eigen mening te vormen moet je dat een ander ook gunnen en respecteren dat de uitkomst verschilt. ***


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #53 Gepost op: 1 december 2012, 12:29:47
Ja. Je moet 18 jaar oud zijn tenzij je als surveillant wil beginnen. Dus geen 17 jaar... Dus geen 17 jaar en 364 dagen maar echt 18.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Jim1

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 448
Reactie #54 Gepost op: 3 december 2012, 00:58:23
Ja. Je moet 18 jaar oud zijn tenzij je als surveillant wil beginnen. Dus geen 17 jaar... Dus geen 17 jaar en 364 dagen maar echt 18.
Mmh, dan is dat vast aangepast. Ik zat voor AA Niv. 3 al in de klas terwijl ik pas na 3 weken 18 zou worden...


Frontoffice Politie

  • Medewerker Werving Politie
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
    • Kombijdepolitie
Reactie #55 Gepost op: 4 december 2012, 12:10:26
Je mag wel een half jaar voor je 17e of 18e verjaardag solliciteren, maar eerder beginnen is niet de bedoeling. Dus Jim, dan ben jij vast door de mazen van het net gekropen ;-)


Vilhane

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #56 Gepost op: 3 maart 2013, 00:11:57
Ik maak me niet druk om de tijd, meer om of ik het allemaal wel ga onthouden en beetje Antecedentenonderzoek :x
M.O.B


Pepernoot

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 241
Reactie #57 Gepost op: 3 maart 2013, 10:45:04
Ik maak me niet druk om de tijd, meer om of ik het allemaal wel ga onthouden en beetje Antecedentenonderzoek :x

Hoe of wat je moet rennen? Gewoon je best doen en goed luisteren naar de sportinstructeur. Die gaat er ook voor zorgen dat jij goed loopt!
Tja antecedenten.. meestal weet je het wel van jezelf.


Sesamzaadje

  • Operationeel Expert
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 739
  • Eenheid ZWB
Reactie #58 Gepost op: 3 maart 2013, 14:30:27
De instructeur is je navigatie, je doet de baan van te voren goed verkennen. Verder is het goed naar de instructeur luisteren, die verteld je wat je moet doen.
De weg is niet de vraag waarheen, de weg is de vraag hoe.


Frontoffice Politie

  • Medewerker Werving Politie
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
    • Kombijdepolitie
Reactie #59 Gepost op: 4 maart 2013, 09:58:55
Ja, we hebben al van veel kandidaten gehoord dat onze sportdocenten erdoorheen gesleept hebben door ze te coachen en te motiveren!  O0