Sporttest vraag

Auteur Topic: Sporttest vraag  (gelezen 16850 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #60 Gepost op: 4 maart 2013, 10:54:35
Ja, we hebben al van veel kandidaten gehoord dat onze sportdocenten erdoorheen gesleept hebben door ze te coachen en te motiveren!  O0
Helemaal mee eens. :)

En over de route, in de (een na) laatste rond was ik 'half dood', ik ging naar de kar ipv er langs, op het moment dat ik een stap in de verkeerde richting deed was het al "HOOOO STOP! ANDERE KANT OP! NIET NAAR DE KAR!"

Zit wel goed dus. ;)


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #61 Gepost op: 4 maart 2013, 19:15:11
*Iets met presteren onder druk en tijdens inspanning...*


Sesamzaadje

  • Operationeel Expert
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 739
  • Eenheid ZWB
Reactie #62 Gepost op: 4 maart 2013, 20:46:59
Daar is deel B dan weer voor ;)
De weg is niet de vraag waarheen, de weg is de vraag hoe.


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #63 Gepost op: 4 maart 2013, 20:53:46
*Iets met presteren onder druk en tijdens inspanning...*
Ik denk dat je het krap druk gaat krijgen als we iedereen die een stap verkeerd zet tijdens de sport test er uit knikkeren... Groot deel gaat het uberhaupt niet halen vrees ik.


JeroenV

  • Aspirant korps Den Haag
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 74
  • Eat, sleep, Krav Maga, repeat
Reactie #64 Gepost op: 5 maart 2013, 13:14:54
Dat viel op mijn testdag A (11 februari dit jaar) erg mee, van de 12 kandidaten van die dag vielen er slechts twee af op de sporttest.
Eén persoon viel af door een slecht genezen knieblessure waardoor hij tijdens de warming-up al uitvoel. Een andere dame was gewoon niet goed genoeg in vorm en ging er fors overheen.
In mijn ervaring was juist de cognitieve test voor meer (drie) van de kandidaten de nekslag. Op dag A dus al 5 van de twaalf weg, dag B heb ik gehaald maar geen info van andere deelnemers.

Ps. Arnoud: Mijn ervaring is ook dat de sportleraar geweldig goed helpt tijdens de run, continue aanwijzingen wat de volgende stap is.