Salaris werkervaring

Auteur Topic: Salaris werkervaring  (gelezen 13274 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #30 Gepost op: 11 december 2012, 15:24:52
Hij is net de deur uit, haha. Kort gesprek, 20 minuutjes! Ik had dezelfde man 2 jaar terug ook bij mijn huisbezoek voor mijn stage bij de politie. Dus het was een update zei die en hij gaat een positief advies geven. Ik zal deze week nog gebeld worden, of volgende week voor het arbeidsvoorwaardengesprek. Daarna zal ik de kleding moeten gaan halen zei hij. Zal daar ook op het forum veelbesproken nieuwe politiebroek al in zitten of is die nog niet ingevoerd? Naagoed laten we niet teveel afwijken van deze topic haha. Bedankt voor alle tips!!
Oude broek neem ik aan (voor mij 1 maand geleden nog wel!)
Hobby Bobby eenheid Den Haag


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #31 Gepost op: 11 december 2012, 17:12:02
Nee de nieuwe politiebroek krijg je nog niet, is nog geen formeel kledingstuk en kan ook door het blauw nog niet besteld worden.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Bryyan

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
Reactie #32 Gepost op: 12 december 2012, 07:35:45
Ja zat eens rond te kijken en inderdaad, pas in het tweede kwartaal worden ze wellicht een formeel kledingstuk, maar dan zit ik toch nog in de studieboeken haha. Hij ziet er tenminste heel stoer/strak uit! >:D


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #33 Gepost op: 12 december 2012, 09:04:08
Het wordt ook een operationele broek. Naast die broek blijft de huidige uniform broek gehandhaafd voor kantoorwerk. Het zou echt wel des politieacademie zijn als ze zeggen dat ze daar enkel het kantooruniform willen zien in de klaslokalen.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #34 Gepost op: 12 december 2012, 10:50:12
Ja, daar durf ik wel een wedje om te leggen hoor DiNozzo. Wij mogen niet eens een coltrui dragen, laat staan de operationele broek straks  ;D
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


ChiellieNL

  • Aspirant Recherchekundige
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 30
Reactie #35 Gepost op: 12 december 2012, 21:22:38
Wij zijn voorlopig nog gedoemd tot burgerkleding wegens een chronisch-mega-gebrek aan lockers  :(


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #36 Gepost op: 13 december 2012, 10:26:26
Ik zag het ja, Chiel ik heb een grote locker op de PA. Gebruik hem zelden, wellicht dat we hem kunnen delen.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #37 Gepost op: 13 december 2012, 11:38:57
Ik zag het ja, Chiel ik heb een grote locker op de PA. Gebruik hem zelden, wellicht dat we hem kunnen delen.

Waar dit forum al niet goed voor is!  O0
Senior GGP / Oost-Brabant


Bryyan

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
Reactie #38 Gepost op: 14 december 2012, 09:08:57
Even waar ik dit topic voor gestart was: Gister gebeld en gefeliciteerd voor de definitieve aanstelling 098uo. Had mijn salaris al besproken na mijn korpsgesprek, en ik ben ingedeeld voor een startsalaris in 4A 4. Dat is 1524 euro(24% percentage vanaf). Hij zei dat dit uiteraard de aankomende 36 maanden zal gaan stijgen, echter weet ik mijn god niet hoeveel, hoe snel etc. Hij zei in ieder geval, als de 24% kortingsregeling er na 3 jaar af is, ik rond de 2450 euro bruto kom (naar schaal 7). Maar weet iemand hoe de opbouw zit gedurende de aankomende 36 maanden?


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #39 Gepost op: 14 december 2012, 10:58:06
De normale salarisopbouw tijdens de opleiding is te vinden op www.kombijdepolitie.nl. Dit is uiteraard anders dan in jouw geval, maar het zal je een indruk geven.

Voor politiekundige is de link: http://www.kombijdepolitie.nl/SoortenWerk/Pages/salaris-politiekundige.aspx
Je kunt in het menu links ook de andere niveaus bekijken.
Senior GGP / Oost-Brabant