Salaris werkervaring

Auteur Topic: Salaris werkervaring  (gelezen 13220 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #40 Gepost op: 14 december 2012, 11:52:28
Tja lastig verhaal, ik ken namelijk niemand die de opbouw zoals op de website te zien is heeft gehad. Bij ons is het allemaal hoger uitgevallen, maar dat is nog een oude CAO.
Bryyan, misschien kun je het beste even W&S of HRM bellen hiervoor!
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Frontoffice Politie

  • Medewerker Werving Politie
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
    • Kombijdepolitie
Reactie #41 Gepost op: 14 december 2012, 12:54:23
De opbouw op kombijdepolitie is inderdaad een richtlijn waar de korpsen (nu nog afzonderlijke werkgevers) naar boven toe vanaf kunnen wijken.


Bryyan

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
Reactie #42 Gepost op: 14 december 2012, 13:43:41
De normale salarisopbouw tijdens de opleiding is te vinden op www.kombijdepolitie.nl. Dit is uiteraard anders dan in jouw geval, maar het zal je een indruk geven.

Voor politiekundige is de link: http://www.kombijdepolitie.nl/SoortenWerk/Pages/salaris-politiekundige.aspx
Je kunt in het menu links ook de andere niveaus bekijken.

Ja die had ik inderdaad gevonden, betreft hoofdagent. Dus eigelijk is het, omdat mijn startsalaris anders is, wel dezelfde opbouw, kwa salaris? Dus normaal ga je dus bijvoorbeeld volgens de site na 6 maanden 70 euro omhoog, dan zal dat bij mij hetzelfde zijn?


Bryyan

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
Reactie #43 Gepost op: 14 december 2012, 13:44:31
Tja lastig verhaal, ik ken namelijk niemand die de opbouw zoals op de website te zien is heeft gehad. Bij ons is het allemaal hoger uitgevallen, maar dat is nog een oude CAO.
Bryyan, misschien kun je het beste even W&S of HRM bellen hiervoor!

Ja inderrdaad dat is wel zo! Doe ik dat wel even:)


Gelderland

  • Hoofdagent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 218
Reactie #44 Gepost op: 14 december 2012, 13:48:19
De opbouw zal waarschijnlijk hetzelfde zijn, totdat je op het maximum bedrag zit voor aspiranten. Mocht dat al je startsalaris zijn dan heb je geen opbouw tijdens de opleiding.


Bryyan

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
Reactie #45 Gepost op: 14 december 2012, 15:27:47
De opbouw zal waarschijnlijk hetzelfde zijn, totdat je op het maximum bedrag zit voor aspiranten. Mocht dat al je startsalaris zijn dan heb je geen opbouw tijdens de opleiding.

Hij heeft mij verteld dat ik gewoon opbouw heb tijdens mijn opleiding, en dan na de opleiding op 2450 kom (schaal 7 trede 7). Omdat ik nu op 4a 4 zit, zal ik na 3 jaar opleiding naar schaal 7 gaan, en dan ook naar trede 7. Ik zal gedurende mijn opleiding inderdaad niet boven de max van asprinten komen van 1837 (zoiets)


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #46 Gepost op: 14 december 2012, 15:51:16
Ik geloof dat trede 6 van de schaal behorende tot de opleiding de maximale is voor aspiranten.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Bryyan

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
Reactie #47 Gepost op: 14 december 2012, 21:30:38
Ik geloof dat trede 6 van de schaal behorende tot de opleiding de maximale is voor aspiranten.

Ow je bedoelt schaal 7 trede 6 na 3 jaar opleiding? Ja zou kunnen! Ik heb die man van salaris gemailt, even navraag hoe die opbouw zit!


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #48 Gepost op: 16 december 2012, 22:37:48
Ow je bedoelt schaal 7 trede 6 na 3 jaar opleiding? Ja zou kunnen! Ik heb die man van salaris gemailt, even navraag hoe die opbouw zit!

'die man van salaris' of de collega werkzaam bij personeelszaken?  ::) ;)


Bryyan

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
Reactie #49 Gepost op: 17 december 2012, 08:19:35
'die man van salaris' of de collega werkzaam bij personeelszaken?  ::) ;)

 98uiye