Als fotograaf / journalist op weg naar melding overval

Auteur Topic: Als fotograaf / journalist op weg naar melding overval  (gelezen 8671 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Reactie #40 Gepost op: 25 november 2012, 13:18:45
Hou lekker je vingertje thuis. Dit gaat echt nergens over...

In plaats van het verhaal te zien als een vingertje... zou je er ook een leermoment uit kunnen proberen te halen.
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #41 Gepost op: 25 november 2012, 14:49:59
In plaats van het verhaal te zien als een vingertje... zou je er ook een leermoment uit kunnen proberen te halen.
Alsof ik dat van een figuur als jij zou moeten te horen krijgen?
Hobby Bobby eenheid Den Haag


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #42 Gepost op: 25 november 2012, 15:12:08
Ik heb geoordeeld na de kennis die mij is gegeven, misschien had ik iets eerder mijn 'case' kunnen laten rusten maar ik heb vooral geleerd dat je hier beter maar met de rest eens kan zijn want alternatieve meningen worden niet door iedereen gerespecteerd.
Hobby Bobby eenheid Den Haag


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #43 Gepost op: 25 november 2012, 15:36:11
Ik heb geoordeeld na de kennis die mij is gegeven, misschien had ik iets eerder mijn 'case' kunnen laten rusten maar ik heb vooral geleerd dat je hier beter maar met de rest eens kan zijn want alternatieve meningen worden niet door iedereen gerespecteerd.
Ik denk dat het vooral jouw eigen toon is geweest die de muziek heeft gemaakt. En dat het nog geen eens aan de reacties heeft gelegen, die op jouw berichten zijn gekomen. En ik denk dat je nog eens aan je toon moet gaan denken getuige jouw vorige posting.

Je hebt jezelf een bepaalde stelling aangemeten, en je bent voor jouw eigen stelling opgekomen en dat is jouw goedrecht. Maar dit houdt niet in dat men het maar eens hoeft te zijn met jouw mening. En om daarmee te stellen dat men hier geen respect heeft voor een alternatieve mening, daarmee ga je wel erg kort door de bocht en doe je je mede forumleden te kort.
Nogmaals, je hebt zelf de toon gezet in deze discussie, dan kun je de verantwoordelijkheid niet bij de mede forumleden leggen.


Moon

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 665
  • Instructeur EHBO/EHaK/(P)BLS/AED
Reactie #44 Gepost op: 25 november 2012, 21:53:57
Alsof ik dat van een figuur als jij zou moeten te horen krijgen?

Niet bepaald een prettige toon "een figuur als jij".

Nee, wij zijn geen politie, maar wel hulpverleners. Daarnaast ook nog gewoon mensen en wanneer je openstaat voor feedback is een dergelijke toon niet erg gepast. Alsof je als 'normaal'  mens niets mag zeggen. Jammer dat je zo reageert en hiermee een discussie uit de weg gaat dan wel de deur dicht gooit voor een discussie.

I rest my case.
facebook.com/Burgeraedhoorn facebook.com/ehboblokkerzwaag  A universe is trapped inside a tear


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #45 Gepost op: 25 november 2012, 22:01:59
Niet bepaald een prettige toon "een figuur als jij".

Nee, wij zijn geen politie, maar wel hulpverleners. Daarnaast ook nog gewoon mensen en wanneer je openstaat voor feedback is een dergelijk toon niet erg gepast. Alsof je als 'normaal'  mens niets mag zeggen. Jammer dat je zo reageert en hiermee een discussie uit de weg gaat.

I rest my case.
Wat een onzin, ik mag toch zelf wel bedenken wat ik als leermoment ga gebruiken en wat niet. Mij komt het allemaal erg over alsof ik beschamend in een hoekje moet gaan zitten. Daarnaast kan je alles over me zeggen behalve dat ik een discussie uit de weg gaat. Ik heb gedurende de discussie duidelijk verwoord dat ik het idee had dat het maken van foto's belangrijker was dan het oppakken van de verantwoordelijken omdat dit zo in de oorspronkelijke postings zo was verwoord (en vanuit deze post dus mijn mening is gebaseerd, een eerste uitspraak die voor mij, nog steeds veel zegt). Later is dit door de betrokkene afgeflakt en toen had ik mijn zaak moeten laten rusten, prima. Neemt niet weg dat jan en alleman in eens moet gaan zeggen wat ik moet gaan leren. Ik mag dan wel aspirant zijn binnen de politie, ik heb ook gewoon een professionele carrière met een grote verantwoordelijkheid.

Ik heb ook op geen enkel moment vanuit de HV pet een ander in een hoekje gezet, of althans niet deze intentie gehad, dus ik weet niet waarom  ik ineens geen normaal mens zou zijn? Zover ik weet doe ik elke uitspraak vanuit privé persoon, mocht dat niet zo zijn, laat het me dan even weten dan zal ik jullie niet meer storen met mijn aanwezigheid!
Hobby Bobby eenheid Den Haag


Moon

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 665
  • Instructeur EHBO/EHaK/(P)BLS/AED
Reactie #46 Gepost op: 25 november 2012, 23:04:09
Wat een onzin, ik mag toch zelf wel bedenken wat ik als leermoment ga gebruiken en wat niet. Mij komt het allemaal erg over alsof ik beschamend in een hoekje moet gaan zitten. Daarnaast kan je alles over me zeggen behalve dat ik een discussie uit de weg gaat. Ik heb gedurende de discussie duidelijk verwoord dat ik het idee had dat het maken van foto's belangrijker was dan het oppakken van de verantwoordelijken omdat dit zo in de oorspronkelijke postings zo was verwoord (en vanuit deze post dus mijn mening is gebaseerd, een eerste uitspraak die voor mij, nog steeds veel zegt). Later is dit door de betrokkene afgeflakt en toen had ik mijn zaak moeten laten rusten, prima. Neemt niet weg dat jan en alleman in eens moet gaan zeggen wat ik moet gaan leren. Ik mag dan wel aspirant zijn binnen de politie, ik heb ook gewoon een professionele carrière met een grote verantwoordelijkheid.

Ik heb ook op geen enkel moment vanuit de HV pet een ander in een hoekje gezet, of althans niet deze intentie gehad, dus ik weet niet waarom  ik ineens geen normaal mens zou zijn? Zover ik weet doe ik elke uitspraak vanuit privé persoon, mocht dat niet zo zijn, laat het me dan even weten dan zal ik jullie niet meer storen met mijn aanwezigheid!

Ik zeg niet dat jij niet mag reageren, ik zeg dat ik het idee heb dat iemand die geen politie vertegenwoordigd, dus als mens reageert, door jou afgedaan word als "een figuur zoals jij". Let op: dit is mijn gevoel erbij, zo lees ik het.

Persoonlijk vind ik het op die manier niet aardig klinken. Al ben je 6x aspirant of 10x hoofdagent iemand op die manier benaderen is in een discussie niet respectvol.

Dat heeft voor de rest ook niets te maken met de meningen over het onderwerp an sich. Maar iemand hier op deze manier aanspreken vind ik niet gepast.

Overigens bepaalt niemand een leermoment voor je, het is een tip. Wanneer je die alleen zelf je leermiment bepaalt sta je niet open voor verandering dan wel blijf je hangen in bepaalde zaken waar je jezelf vaak niet van bewust bent.

Rest my case again, want inhoudelijk zal ik niet op dit topic ingaan.
facebook.com/Burgeraedhoorn facebook.com/ehboblokkerzwaag  A universe is trapped inside a tear


Moon

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 665
  • Instructeur EHBO/EHaK/(P)BLS/AED
Reactie #47 Gepost op: 25 november 2012, 23:12:02
Overigens bepaalt niemand een leermoment voor je, het is een tip. Wanneer je het leermoment alleen zelf  bepaalt sta je niet open voor verandering dan wel blijf je hangen in bepaalde zaken waar je jezelf vaak niet van bewust bent.

Mijn leermoment: verbeter geen tekst met je telefoon... Het wordt een puinhoop.
facebook.com/Burgeraedhoorn facebook.com/ehboblokkerzwaag  A universe is trapped inside a tear


Boogje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 443
  • Officer of the Dutch American Police Department
    • Dutch American Police Department
Reactie #48 Gepost op: 26 november 2012, 03:56:03
Oké, ramptoeristen ten top dus. Ik heb hier geen goed woord voor over. Walgelijk. Ik zou me diep, diep schamen met deze gedachten gang. Echt heel diep.
Vingertjes ?  ::) 98uiye
Together we form the rainbow, everyone it's own color, but only together we can shine.  www.dapd.nl


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #49 Gepost op: 26 november 2012, 09:16:02
Overigens bepaalt niemand een leermoment voor je, het is een tip. Wanneer je het leermoment alleen zelf  bepaalt sta je niet open voor verandering dan wel blijf je hangen in bepaalde zaken waar je jezelf vaak niet van bewust bent.

Mijn leermoment: verbeter geen tekst met je telefoon... Het wordt een puinhoop.
O0
Hobby Bobby eenheid Den Haag