Hoe het niet moet... verkeersregelaars

Auteur Topic: Hoe het niet moet... verkeersregelaars  (gelezen 105303 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Bert65

  • Heden vervoersbranche, voorheen medewerker Dierenambulance
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,998
Reactie #50 Gepost op: 28 april 2013, 16:57:31
Waar ik mij over blijf verbazen is dat de voertuigen van de regelaars zo maar ergens worden neergezet. Enkele weken geleden was er een evenement bij de Kemphaan in Almere. Staan de voertuigen dus op het fietspad en het kruisingsvlak terwijl men aan het regelen is bij de ingang van het parkeerterrein. Waarom niet gewoon op de parkeerplaats parkeren?


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Reactie #51 Gepost op: 28 april 2013, 17:27:22
Hoi Rhonus, Allereerst waardeer ik je discretie.  O0
Maar, als mijn firma ergens niet goed functioneert, wil ik dat graag weten. (Nu was ik gelukkig zelf ter plaatse)

Met je eens qua verwarring welke gezaaid zal worden als er VKR's staan herkenbaar doch niet werkend.....
Maar er is gekozen om puur om het object te gaan regelen en niet het gehele verkeersplein.
Als wij het hele verkeersplein gaan regelen zonder enige noodzaak (althans zo ziet "de weggebruiker" het) dan wekt dat weer extra agressie op, en daar zit ik weer niet op te wachten.
Maar de punten die jij noemt, heb ik ook geconstateerd en worden aankomende week besproken met de klant......want eerlijk is eerlijk, dit was geen project waar ik trots op zou zijn.....
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat


Rhonus

  • Ambu | BRW
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 442
Reactie #52 Gepost op: 28 april 2013, 18:10:26
Hoi Rhonus, Allereerst waardeer ik je discretie.  O0
Maar, als mijn firma ergens niet goed functioneert, wil ik dat graag weten. (Nu was ik gelukkig zelf ter plaatse)

Dat was fase twee...  998765
Wilde eerst gewoon algemeen de reactie peilen en ik weet dat je hier actief mee leest. Ik had op een later moment via PM willen laten weten dat het om de VKRC ging, zodat je hier wat mee kon doen. Uiteraard niet wetende dat je er zelf bij was...

Het ging mij vooral om het voorbeeld, hoe het soms voor de weggebruiker over komt. Het komt niet vaak voor dat je 3 keer op 1 avond langs dezelfde werkplek rijdt en er was daadwerkelijk wel iets om over te "discussiėren". Het kan nou eenmaal niet altijd allemaal maar goed gaan, en zolang we daar maar van leren is dat niet erg ook. Vandaar dat ik het bespreekbaar wilde maken en het is alleen maar leuk dat je het zelf ook met eigen ogen hebt gezien. Je hebt zelf al geconcludeerd dat het beter kon, en ik heb geprobeerd de kijk vanuit "de weggebruiker" te geven. DE combinatie daarvan is volgens mij een waardevolle toevoeging voor "een ieder" op het forum.  O0
Ambulance (Chauffeur) Brandweer (Manschap & Chauffeur/Voertuigbediener, TS & HV)


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Reactie #53 Gepost op: 28 april 2013, 18:21:27
Hoi Rhonus, Daarom waardeer ik dat ook....maar ben zelf graag van "het beestje een naampje geven" omdat ik er dan wat mee kan doen.
Ook mijn regelaars zullen wel eens zaken bezigen waar wij het als organisatie het niet mee eens zijn, daarom is de inbreng van derde (nu van jou) ook waardevol voor ons.
Kritiek is pas erg als je er niets mee kunt doen  998765 En hier kunnen wij als organisatie alleen maar beter van worden.
In mijn VGM rapportage had ik dit ook al genoemd, om zo te evalueren hoe we dit "een volgende keer" moeten oplossen.
Nu ben jij er 3x langsgereden en heb daardoor een bepaald structureel beeld gezien, en die zijn het best....dat is ook de reden dat ik af en toe een auto leen of huur.....want mijn eigen auto zien ze van verre aankomen.
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat


Rhonus

  • Ambu | BRW
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 442
Reactie #54 Gepost op: 28 april 2013, 18:25:37
Dan moet je ze maar niet vertellen dat ik het heb gezegd, die auto waar ik in reed valt ook wel van verre op vrees ik... e050 Dan kan ik je de volgende keer weer gewoon alsnog mijn objectieve blik geven...  0098
Ambulance (Chauffeur) Brandweer (Manschap & Chauffeur/Voertuigbediener, TS & HV)


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Reactie #55 Gepost op: 28 april 2013, 18:29:42
Hahaha, meestal valt jouw auto wel op....maar de VKR's verwachten niet dat dit zo doorgespeeld is naar mij toe  >:D
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat


Rhonus

  • Ambu | BRW
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 442
Reactie #56 Gepost op: 28 april 2013, 18:56:56
Hou dat zo....  >:D
Ambulance (Chauffeur) Brandweer (Manschap & Chauffeur/Voertuigbediener, TS & HV)


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,045
    • Harm Infra Transport
Reactie #57 Gepost op: 28 april 2013, 19:28:49
dat is ook de reden dat ik af en toe een auto leen of huur.....want mijn eigen auto zien ze van verre aankomen.

Gewoon een keer een ronde maken met mijn TMA, grinnik wedden dat dat niemand verwacht 998765 098uo
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Reactie #58 Gepost op: 28 april 2013, 19:40:37
Hahaha, dat geloof ik!!!!  098uo
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Reactie #59 Gepost op: 28 april 2013, 19:48:41
toch even serieus. Ik merk wel dat het forum, en de daarbij behorende leden, een belangrijke schakel kunnen zijn.
Een paar keer (gelukkig niet te vaak) ben ik aangesproken over gedragingen van VKR's welke bij ons in dienst zijn, helaas kan ik dat niet altijd zelf constateren want dan zou ik bij elke klus moeten werken.....en dat is ondoenlijk.
Dus ik moet vertrouwen op de VKR's (wat ik dan ook doe) en op input van buiten af.
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat