Politie schiet verdachte (Rishi) neer op station Hollands Spoor - Den Haag 24-11-2012

Auteur Topic: Politie schiet verdachte (Rishi) neer op station Hollands Spoor - Den Haag 24-11-2012  (gelezen 76665 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Ik ben benieuwd naar je mening over hoe de politie het demonstratie recht benaderd, stuur me daar gerust eens een PM over!  O0
Die reacties, nee dat is inderdaad niet de taak van de media maar dat zeg ik ook nergens. Ik vind de reacties tenenkrommend, bijvoorbeeld dat er geroepen wordt dat er in de wet staat dat de politie alleen mag schieten als ze stilstaan. Dat is gewoon stemmingmakerij en berust helemaal niet op feitelijkheden.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


zwelgje

  • Burger met bijzondere interesse in wetgeving en organisatie structuren
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,077
Ik vind de reacties tenenkrommend, bijvoorbeeld dat er geroepen wordt dat er in de wet staat dat de politie alleen mag schieten als ze stilstaan. Dat is gewoon stemmingmakerij en berust helemaal niet op feitelijkheden.

Helaas laat de gemiddelde Nederlander bij het verkondigen van een mening zich niet tegen houden door een gebrek aan kennis......

En voor de duidelijkheid: over het algemeen vind ik Politie Nederland zich goed rekenschap geven van het recht op demonstratie, ook in dit geval. Zeker in steden waar vaak gedemonstreerd wordt. Maar wij hebben al eens gediscussieerd over ID plicht en hoe dat gebruikt wordt bij kleine of eenmans demonstraties, daar verschilden wij van mening. :)
Als je niet veel onthoudt, kan je ook niet veel vergeten


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Ik denk dat het weinig indruk op me heeft gemaakt dan.  0098
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.