Rescue Vlissingen

Auteur Topic: Rescue Vlissingen  (gelezen 69456 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

zustertje20

  • Gast
Reactie #20 Gepost op: 21 december 2003, 20:41:52
Wow, erg interessant! Ik zal proberen deze datum vrij te houden!!! Alvast heel veel succes!

Anne


Albert Dijkstra

  • Gast
Reactie #21 Gepost op: 24 januari 2004, 14:52:25
Het lijkt even stil te zijn omtrent Rescue Vlissingen, echter is niets minder waar! Achter de schermen wordt hard gewerkt een prachtig evenement neer te zetten waarin interactie tussen deelnemers en het publiek een grote rol gaat spelen. Om een klein tipje van de driekante doek op te tillen een beknopte opsomming van activiteiten; Diverse Search And Rescue demonstraties met reddingboten, helikopters en brandweerduikers, optreden politie ME peleton, optocht politievoertuigengroep, historische blusdemonstraties, bezichtigingen / meerijden groot aantal hulpverleningsvoertuigen, demonstratie Swift Water Rescue Team Vetura Fire Department USA, diverse workshops zoals AED reanimatie, Eerste Hulp in aquatische omgevingen maar ook persoonlijke verdegingstechnieken door een gerenomeerde sportschool, diverse demonstraties buitenlandse diensten zoals Belgié, Luxemburg en Engeland, aanhouding vuurwapengevaarlijke verdachte door Koninklijke Marechaussee, optreden politie Bike Team, demonstraties narcoticahonden, meevaren in reddingsboten, zelf een brand blussen, en nog vééél meer. Dankzij onze partner Medisol wordt de website www.rescuevlissingen.nl spoedig in een volledig nieuw jasje gestoken! Voor een actueel overzicht van deelnemers verwijs ik graag naar deze site.


Albert Dijkstra

  • Gast
Reactie #22 Gepost op: 24 januari 2004, 14:56:52
En voor Michel.....het wordt geen medisol kraam...
Het wordt een Medisol zeevaartschool.....incl. congressruimten, internetfaciliteiten, brugsimulatoren enz.... zorg jij voor de bolussen ?


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #23 Gepost op: 24 januari 2004, 21:58:40
En voor Michel.....het wordt geen medisol kraam...
Het wordt een Medisol zeevaartschool.....incl. congressruimten, internetfaciliteiten, brugsimulatoren enz.... zorg jij voor de bolussen ?
word dan een ruig feessie ;D ;D


Roandala

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 983
Reactie #24 Gepost op: 29 januari 2004, 13:52:53
Ik zal die dag ook vrijhouden en dan waai ik ook even langs  :D

 :-*


Christian

  • Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,440
Reactie #25 Gepost op: 29 januari 2004, 16:49:23
Neem je zwemkleding mee, want tijdens Rescue is het altijd bloedmooi weer! Lekker nog ff bakken op ut strand! 8) ;)

Christian


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #26 Gepost op: 29 januari 2004, 19:20:22
Ik zal die dag ook vrijhouden en dan waai ik ook even langs  :D

 :-*
ja gezellig Angèl ;D ;D


Straalpijp Rick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,863
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
Reactie #27 Gepost op: 29 januari 2004, 20:11:28
ja gezellig Angèl ;D ;D
ook in je badpakje ;D


Roandala

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 983
Reactie #28 Gepost op: 30 januari 2004, 10:47:30
bikini ook goed? ;)


firemanr

  • Gast
Reactie #29 Gepost op: 30 januari 2004, 12:23:44
Nog beter!!!...... ;D ;D