Ja aangezien het mijn 1e reanimatie is ben ik er naar toe gelopen. Het moet toch eens de 1e keer zijn en dacht dit is nu mijn kans. Om te zien hoe het in zijn werk gaat, kun je er tegen, dat bleek ik dus te kunnen en heb daarom mijn hulp aangeboden (advies van de brandweer die ik hierover al eens eerder heb aangesproken)
Wanneer een agent aan het reanimeren is geweest en hij zit vol adrenaline en hij kan daar blijkbaar nog niet mee overweg, laat deze dan zelf even tot rust komen voordat hij zijn taak weer kan vervullen. Op deze manier roept hij de agressie op zich af naar mijn mening. En dan nog ga niet op een afstandje iemand toe spreken maar loop op die persoon af. Is ook een stukje netheid, socialiteit.
We zijn allemaal hulpverleners, we willen allemaal ons best doen, maar een beetje vriendelijker mag wel. En als je dat niet kunt op dat moment, houd zelf afstand. Ik ben er maar er vandoor gegaan, aangezien de infuuszak door een andere collega al werd vast gehouden.
Wanneer ik zelf in de plaats van de agent had gezeten had ik mij even in rust gezet. voordat ik mijn taak weer zou oppakken ter voorkoming van agressie opwekken.
Boos was ik er niet over, had alleen zoiets van het kan ook anders... en daarover wil ik jullie mening.
Blijkbaar reageren jullie dus hetzelfde als die agent (tenminste wat ik zo aan de reacties lees)