Grensrechter (41) overleden na mishandeling door voetballers 15/16 jaar - Almere 02-12-2012

Auteur Topic: Grensrechter (41) overleden na mishandeling door voetballers 15/16 jaar - Almere 02-12-2012  (gelezen 44651 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

erdebee

  • EHV+AED / BHV / IT / Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 593
    • Erdebees website
Arjen Peters ‏@FireFlying11
De voorzitter van voetbalclub S.C. Buitenboys heeft zojuist bevestigd dat de grensrechter in bijzijn van zijn familie is overleden.
Werd tevens gemeld op het RTL nieuws.
Ook de website van SC Buitenboys http://www.buitenboys.nl/ meldt dat hun grensrechter om 17:30 uur overleden is, in het bijzijn van zijn familie.  :'(

Veel sterkte aan familie, vrienden en de leden van SC Buitenboys.


JarnoF

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
  • Geïnteresseerd in de hulpverlening
    • JarnoFlinkers.nl
Volwassenrecht toepassen op deze schoften. Bovendien NOOIT en te nimmer meer een terugkeer naar de maatschappij waarin wij leven.

Heb allemaal behoorlijke harde oplossingen tegen dit probleem, maar zal me niet verlagen naar het niveau van de verdachten.


Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,427
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Zouden er nu ook zware onzinregels gaan komen voor de beoefenaars van deze sport?

Het molesteren van medespelers en officials is gemeengoed. We roepen allemaal foei en we gaan weer verder. >:(


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
De naam is inmiddels bekend gemaakt, het gaat om Richard Nieuwenhuizen.

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/327167_125668124210042_1563747241_o.jpg

Schandalig dat iemand die zich in zijn vrije tijd inzet om sport voor jongeren mogelijk te maken, dit met de dood moet bekopen.


redder

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 194
Volwassenrecht toepassen op deze schoften. Bovendien NOOIT en te nimmer meer een terugkeer naar de maatschappij waarin wij leven.

Heb allemaal behoorlijke harde oplossingen tegen dit probleem, maar zal me niet verlagen naar het niveau van de verdachten.

Diep triest, sterkte voor de familie, bekenden en de vereniging van deze man.

Ze mogen voor mij part de .... straf weer in voeren, dit soort rand debielen kost de gemeenschap straks weer klauwen vol met geld, als ze weer luxe in het hotel zitten. Strafkampen is een optie.




Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,427
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Ik eis dat alle voetballers van 14 jaar en ouder een VOG aanvragen. Daarnaast dienen zij een verklaring omtrent de geestelijke gesteldheid te overleggen van hun huisarts. Tevens dienen aspirantjes het eerste jaar alleen maar hardlooptraining te krijgen, in het tweedejaar mogen zij enkel op 1 helft spelen waarbij de bal slechts over een afstand van 5 meter afgespeeld mag worden en er geen publiek aanwezig mag zijn. Alle verenigingen dienen te voldoen aan eisen die gesteld gaan worden door het ministerie van V & J en VWS. Elke voetbalvereniging die deze eisen niet wenst of kan na leven wordt uit competitie genomen en verplicht door de KNVB geroyeerd. Over de invulling van deze eisen, krijgt zij geen inspraak.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
WoordvPolitieUtrecht ‏@woordvpolitieTA

De grensrechter die gistermiddag in Almere werd geschopt en geslagen is helaas overleden. Triest. Rechercheurs onderzoeken de zaak.


Tom78

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 122
Helaas wonen jullie in Nederland, en staan deze gasten met 2 weken weer buiten. Ik ben blij dat ik voor mijn werk in het buitenland verblijf! En dat 10 maanden per jaar!


JarnoF

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
  • Geïnteresseerd in de hulpverlening
    • JarnoFlinkers.nl
Reken er maar niet op dat ze met 2 weken weer buiten rondlopen.

Mochten ze wel buiten rondlopen, dan vrees ik voor hun eigen welzijn.