Hoe hard heb jij wel eens gereden met een dienstauto?

Auteur Topic: Hoe hard heb jij wel eens gereden met een dienstauto?  (gelezen 7582 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Gepost op: 24 maart 2005, 14:17:47
In navolging op sommige vragen over richtlijnen vraag ik me af of er wel aan word gehouden dus stem hier hoeveel je te hard rijd op weg na een melding of met patient achterin naar het ziekenhuis? en evt maximale snelheid


GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


EHBO-er

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,554
  • Ik denk dat ik denk
Reactie #1 Gepost op: 24 maart 2005, 20:12:18
Ik rijd wel eens in het rode kruisvoertuig en houdt me daarbij redelijk aan de snelheid. Vandaar dat ik 20 km te hard heb gestemd. ;D


firemanr

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 24 maart 2005, 20:34:55
Als je uitgaat dat je 20 km/uur meer mag rijden, heb ik daar wel eens 30 km boven gezeten.... 8) ;)


Kaderinstructeur

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 24 maart 2005, 21:50:27
Tja ik heb harder ingevuld.

Ik zal uitleggen waarom, en of ik er trots op ben is een heel ander verhaal.
Op de snelweg met 140 km/h
Zijn er wegwerkzaamheden waar een bord 70 stond, ter hoogte van he bord 70 zat ik nog boven de 120 km/h
dus dat is meer als 50 te hard. De werkzaamheden waren al geklaard, alleen het bord stond er nog.

En wat ook een leuke is, binnen de bebouwdekom max 70, geflitst en na correctie 72. toch weer 30 eurootjes.


firemanr

  • Gast
Reactie #4 Gepost op: 24 maart 2005, 22:44:30
Tja ik heb harder ingevuld.

Ik zal uitleggen waarom, en of ik er trots op ben is een heel ander verhaal.
Op de snelweg met 140 km/h
Zijn er wegwerkzaamheden waar een bord 70 stond, ter hoogte van he bord 70 zat ik nog boven de 120 km/h
dus dat is meer als 50 te hard. De werkzaamheden waren al geklaard, alleen het bord stond er nog.

En wat ook een leuke is, binnen de bebouwdekom max 70, geflitst en na correctie 72. toch weer 30 eurootjes.

Dat is hiero altijd de "sport" om geflitst te worden, maar dan wel even de snelheid laten zakken naar + 20 km/uur..... ;D


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #5 Gepost op: 25 maart 2005, 00:58:12
200+ ::) maar in Duitsland mag dat ;)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #6 Gepost op: 25 maart 2005, 01:03:27
200+ ::) maar in Duitsland mag dat ;)

Het is maar druk met dienstvoertuigen op weg naar de wintersport......

 ;) ;) ;) ;)

Na een avond/nachtdienst op een geheel verlaten snelweg: 50+ (ff kijken hoe hard hij kon gaan.... ;))

Voor de rest mogen wij niet met toeters en bellen rijden (1/2 uur opkomst tijd :D)


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #7 Gepost op: 25 maart 2005, 01:06:27
Het is maar druk met dienstvoertuigen op weg naar de wintersport......

 ;) ;) ;) ;)

Na een avond/nachtdienst op een geheel verlaten snelweg: 50+ (ff kijken hoe hard hij kon gaan.... ;))

Voor de rest mogen wij niet met toeters en bellen rijden (1/2 uur opkomst tijd :D)
2e afrit weer draaien helaas :P...en inderdaad ff kijken waar het ophoudt....
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


GN-5159

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 355
  • Zie Disclaimer onderaan
Reactie #8 Gepost op: 25 maart 2005, 10:25:21
50+ gestemd, soms is die snelheid nodig om de snelheid van andere verkeersdeelnemers vast te stellen.
(laten we het dan maar niet hebben over hoeveel 50+)
DISCLAIMER: Alles is een grote leugen. Het hele leven is een leugen. Ik heb alles verzonnen, niets berust op waarheid. A


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #9 Gepost op: 26 maart 2005, 23:03:40
ehm op www.brandweernunspeet.nl.nu staat een filmpje van 25 maart ongeval beknelling, daar gaat het ook aardig hard moet ik zeggen
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !