Hoe hard heb jij wel eens gereden met een dienstauto?

Auteur Topic: Hoe hard heb jij wel eens gereden met een dienstauto?  (gelezen 7437 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Cor van Gent

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 320
    • Brandweer Oud-Beijerland
Reactie #10 Gepost op: 26 maart 2005, 23:06:52
soow inderdaad zeg :o
Regio Zuid-Holland-Zuid


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #11 Gepost op: 26 maart 2005, 23:07:10
ehm op www.brandweernunspeet.nl.nu staat een filmpje van 25 maart ongeval beknelling, daar gaat het ook aardig hard moet ik zeggen
valt wel mee hoor,het lijkt zo hard te gaan omdat het vrachtwagens zijn


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #12 Gepost op: 26 maart 2005, 23:08:19
ja dat weet ik, maar dan nog ;D ziet er wel mooi uit
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #13 Gepost op: 26 maart 2005, 23:13:42
ja dat weet ik, maar dan nog ;D ziet er wel mooi uit
dat ben ik helemaal met je eens  ;D


firemanr

  • Gast
Reactie #14 Gepost op: 26 maart 2005, 23:14:12
Heb nog wel eens 30+ gereden in de bebouwde kom MET motorpolitiebegeleiding.
1 motoragent en politieauto ervoor, dan ik (zei de gek. ;D) met haakarmvoertuig, dan nog een motoragent erachter. Alles met toeters en bellen, dwars door Zaamslag. Dat is pas kicken........dat vergeet ik nooit meer..... ;D ;D ;D


En als je dacht dat ik alleen genoot, dan had je het gezicht van die motoragent eens moeten zien toe we ter plaatse waren en hij zijn helm afzette.....Dat sprak boekdelen.... ;D ;D MACHTIG!


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #15 Gepost op: 26 maart 2005, 23:15:45
moet je ze hier eens zien rijden met haakarm, ze kennen allemaal niet schakelen, ze gaan niet harder als 30 :P
haha lijkt me inderdaad machtig om eens onder begeleiding te rijden
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


FP924

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 586
Reactie #16 Gepost op: 26 maart 2005, 23:23:36
Heb hier ook al eens een politievoertuig met een noodvaart langs zien scheuren, dat ging echt snel. Was wel midden in de nacht dus de weg was zo goed als leeg, maar t ging toch met een vaartje van 160/170 op een 80 km. weg  :)

Maar over het algemeen rijden ze hier toch redelijk netjes, soms vraag ik me zelfs af waarom die toeters en bellen aanstaan.. aangezien dat ze dan net zo hard rijden als de rest van het verkeer  ::) ;D


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #17 Gepost op: 26 maart 2005, 23:58:14
Heb nog wel eens 30+ gereden in de bebouwde kom MET motorpolitiebegeleiding.
1 motoragent en politieauto ervoor, dan ik (zei de gek. ;D) met haakarmvoertuig, dan nog een motoragent erachter. Alles met toeters en bellen, dwars door Zaamslag. Dat is pas kicken........dat vergeet ik nooit meer..... ;D ;D ;D


En als je dacht dat ik alleen genoot, dan had je het gezicht van die motoragent eens moeten zien toe we ter plaatse waren en hij zijn helm afzette.....Dat sprak boekdelen.... ;D ;D MACHTIG!
ik ken ut gevoel..hoewel het na 2 weken toch begint te vervelen die herrie op 't dak...dus dan weer 6 weken "normale" dienst om bij te komen :P
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Karim

  • Gast
Reactie #18 Gepost op: 27 maart 2005, 00:07:50
Meer als 50 km/h te hard

Diep in de nacht, lang stuk 4-baans snelweg, max. = 100 km/h maar snelheden van 150-160 km/h zijn niet speciaal dan.


pompbediende

  • Meerdere functies
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,263
Reactie #19 Gepost op: 27 maart 2005, 11:04:59
Tja ik heb harder ingevuld.

Ik zal uitleggen waarom, en of ik er trots op ben is een heel ander verhaal.
Op de snelweg met 140 km/h
Zijn er wegwerkzaamheden waar een bord 70 stond, ter hoogte van he bord 70 zat ik nog boven de 120 km/h
dus dat is meer als 50 te hard. De werkzaamheden waren al geklaard, alleen het bord stond er nog.

En wat ook een leuke is, binnen de bebouwdekom max 70, geflitst en na correctie 72. toch weer 30 eurootjes.

Dar red jij niet met 30 euries, je rijd 22km te hard dus zit je al in het duurdere tarief   ;D ;D
Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid