Hoe hard heb jij wel eens gereden met een dienstauto?

Auteur Topic: Hoe hard heb jij wel eens gereden met een dienstauto?  (gelezen 7440 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Ricardo B

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 723
    • Regio15 - Brandweer & ambulancediensten uit de regio Haaglanden
Reactie #30 Gepost op: 29 maart 2005, 13:46:30
Ja dat klopt inderdaad ik heb het vele van me klasgenoten al uitgelegd want in den haag komt het nogal eens voor dat ze busbanen pakken etc. etc.

gr. Ricardo
HBO-Verpleegkundige Manschap A + bediener hoogwerker kazerne loosduinen


Christian

  • Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,440
Reactie #31 Gepost op: 29 maart 2005, 16:13:06
Nee, dat filmpje komt niet online, maar je mag het wel hebben, mail maar.
Grappig was dat een collega van die man zonder signalen reed en gewoon overal moest wachten.
En FP924, als een surveillancewagen dat nou doet op weg naar een melding, maar dit was een auto voor verkeersongevallenanalyse (VOA). Maar hoe het ook zei, ik heb een leuk filmpje!  ;D

Christian


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #32 Gepost op: 29 maart 2005, 16:33:16
Nee, dat filmpje komt niet online, maar je mag het wel hebben, mail maar.
Grappig was dat een collega van die man zonder signalen reed en gewoon overal moest wachten.
En FP924, als een surveillancewagen dat nou doet op weg naar een melding, maar dit was een auto voor verkeersongevallenanalyse (VOA). Maar hoe het ook zei, ik heb een leuk filmpje! ;D

Christian
Voa rijdt vaak met ogs....ivm het oa door de brandweer/ambu "vernietigen" van sporen, en het zo snel mogelijk weer vrijgeven van een wegvak....ook de ongevalsoorzaak/toedracht kan volgens mij wel interessant zijn ivm energetisch letsel ::)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Christian

  • Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,440
Reactie #33 Gepost op: 29 maart 2005, 18:38:32
Oké, dan zullen we het daar maar bij houden. Alleen een aanrijtijd van meer dan 30 minuten lijkt het wat onzinnig, ambu en brw blijven denk ik niet wachten tot VOA ter plaatse is! Maar ik begrijp wel wat je bedoeld, alleen stond het wat raar. ;)

Christian


Robin Hundman

  • Gast
Reactie #34 Gepost op: 29 maart 2005, 18:59:28
Ambulance doet dit ook nogal eens het wordt  ''geleidend vervoer'' ze doen de lampen/sirene aan in de stad en op de snelweg uit.


Pl@nner (voorheen sigmaatje)

  • Plannen is een ambacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,314
  • Take a step toward emergency preparedness
Reactie #35 Gepost op: 29 maart 2005, 20:37:13
Christian,

je hebt me mailadres, doe mij dat filmpje maar.

Arjan
Arjan * Planner professionele Verkeersregelaars. * Instructeur EFR Emergency First Response *Hulpverlener, AED-er,    en chauffeur op de PAM bij het R


edward1268

  • Gast
Reactie #36 Gepost op: 21 april 2005, 01:14:10
tijdens een A melding vergeet ik het altijd om op mijn kilometerteller te kijken..... :D