07-06-2013 Kinderbeestfeest en Dreamnight Artis Amsterdam (NH)

Auteur Topic: 07-06-2013 Kinderbeestfeest en Dreamnight Artis Amsterdam (NH)  (gelezen 64534 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Reactie #10 Gepost op: 20 januari 2013, 13:11:09
Voor alsnog is Kinderbeestfeest Artis A'dam de enige waarbij de gasten worden gehaald en gebracht et behulp van de hulpverleningsdiensten (zowel over de weg als over water) met medewerking van een aantal touringcar bedrijven en een behoorlijk aantal ex. HV Voertuigen uit particulier bezit. Dat is (officieel) om de overlast in de Amsterdamse plantage buurt zoveel mogelijk te voorkomen.

Andere parken die deelnemen aan dreamnight maken geen gebruik van de hulpverlening wat betreft vervoer van gasten maar binnen de hekken zijn de hulpverleners vaak wel aanwezig met voertuigen en materiaal om alles nog leuker en spannender te maken. Dus ja ze zijn ook in Rotterdam maar niet in de zin zoals men e.e.a. in Amsterdam doet waar tijdens het Kinderbeestfeest (Dreamnight) de hele omgeving van Artis vol staat met alle mogelijke vormen van hulpverleningsvoer- en vaartuigen
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


Arnold van Leeuwen

  • Manschap, chauffeur, bevelvoerder, medewerker OTO
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 271
Reactie #11 Gepost op: 22 januari 2013, 11:21:00
Hebben jullie uitnodigingen onvangen? Wij nog niets hier in Maarssen. Wil de boot niet missen daar is het doel veel te goed voor.


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Reactie #12 Gepost op: 22 januari 2013, 17:31:44
Hebben jullie uitnodigingen onvangen? Wij nog niets hier in Maarssen. Wil de boot niet missen daar is het doel veel te goed voor.

Arnold, check je PM
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


Pattex

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 26
Reactie #13 Gepost op: 30 januari 2013, 11:49:59
Zit dit jaar "helaas" in Las Vegas, zal een jaartje over moeten slaan jammer genoeg.


NYPD-K9 Tony

  • KNRM-beroeps(met VUT) / lid PVGNL/ Ch.Dierenambu
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #14 Gepost op: 2 februari 2013, 10:58:55
Glenn, sorry beetje laat met antwoorden was ff "offline". In Blijdorp zelf staan wel HV-voertuigen, maar er zijn (nog) geen aanrijroutes met gasten. Als PVGNL zijn we vorig jaar in contact gekomen met mensen van Blijdorp tijdens de Dreamnight in Harderwijk en dus stonden we een week later met 2 motoren en de Jeep binnen de poorten voor fotoshoots. Dit jaar verdelen we ons over zowel Artis als Blijdorp, vooral bepaald door de thuislocatie van de leden.
gr. Tony


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Reactie #15 Gepost op: 7 februari 2013, 09:41:01
Voor de mensen die beschikken over een inlogcode van de website van het KBF, er staan sinds kort foto's online bij het KBF van de editie 2012
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


Joost

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 71
  • inzetcoördinator bij het BMTN
    • BMTN
Reactie #16 Gepost op: 7 februari 2013, 23:18:55
Onderstaand berichtje stond op Facebook:
Voor iedereen die niet kan.inloggen op de website van het Kinderbeestfeest;

Stuur een email naar het volgende email adres:
St.KinderBeestFeest@gmail.com (let goed op hoofdletters en punten)

Dan stuur ik zo snel mogelijk de inloggegevens naar je toe zodat je weer even kunt genieten van het afgelopen kinderbeestfeest.
BMW Motorbegeleidingsteam Nederland, voor verkeersbegeleiding van al uw evenementen!


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #17 Gepost op: 19 februari 2013, 00:26:49
Oke, ook ik heb mijn nu net weer kunnen opgeven voor 07 juni. Nu afwachten tot ik word uitgekozen als motorrijder Verkeersdienst Amsterdam.


vlinder

  • HAP Politie Eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #18 Gepost op: 19 februari 2013, 01:55:20
Hopelijk ben ik ook weer van de partij! Heb mij in ieder geval opgegeven!


Joost

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 71
  • inzetcoördinator bij het BMTN
    • BMTN
Reactie #19 Gepost op: 21 februari 2013, 00:59:21
Misschien gaan we mekaar zien "dielangemotormuis" of misschien een van mijn collega's die de colonnes gaan begeleiden in samenwerking met politie. 098uo O0
BMW Motorbegeleidingsteam Nederland, voor verkeersbegeleiding van al uw evenementen!