07-06-2013 Kinderbeestfeest en Dreamnight Artis Amsterdam (NH)

Auteur Topic: 07-06-2013 Kinderbeestfeest en Dreamnight Artis Amsterdam (NH)  (gelezen 66196 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

NYPD-K9 Tony

  • KNRM-beroeps(met VUT) / lid PVGNL/ Ch.Dierenambu
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #190 Gepost op: 12 juni 2013, 21:09:41
Wout, fijn dat je met de PVGNL op wilde trekken. Ook wij (ondergetekende en twee collega's) hebben weer genoten. Onze  trikes en motor stonden al in Artis, bij de Wisenten. Veel bekijks, aanloop en collega-hulpverleners die ook wel eens op zo'n Yank wilden zitten. Het was weer een fantastisch evenement en we kunnen weer even voort met al die blije kinderen en ouders. Dat leeghouden van een aantal voertuigen bij het Afas-stadion was wel een goed idee, alleen had ik nu 3 families bij de Jeep staan, omdat de Jimmy en CrowVic voor B'wijk gereserveerd bleven. Wel jammer dat route Cobra weinig film- en fotomateriaal oplevert. Welgeteld één stukje in de 44min-video gevonden na uren Youtuben. Andere PVGNL-ers stonden dit jaar idd in Blijdorp, zonder rit maar wel met evenveel plezier en het fijne gevoel dat je iets hebt kunnen betekenen voor de kids. Daar gaat het tenslotte allemaal om. Tot de 12e bij de Kikkers.


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #191 Gepost op: 12 juni 2013, 23:51:28
Citaat van: NYPD-K9 Tony link=msg=1172897 date=1371064181
Wel jammer dat route Cobra weinig film- en fotomateriaal oplevert.
Volgend jaar een Go Pro op je dak en filmen maar!


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,046
    • Harm Infra Transport
Reactie #192 Gepost op: 13 juni 2013, 08:54:12
Citaat van: NYPD-K9 Tony link=msg=1172897 date=1371064181
Wel jammer dat route Cobra weinig film- en fotomateriaal oplevert. Welgeteld één stukje in de 44min-video gevonden na uren Youtuben.

Huilebalk..... :P Ik heb nergens nog de route papegaai gezien!  8)

Citaat van: Haageneesch link=msg=1172939 date=1371073888
Volgend jaar een Go Pro op je dak en filmen maar!

Ik had een MIO gekocht twee dagen voor de dag, alleen ding is te ingewikkeld voor mij..... laat nou zo'n doof ventje mij even uitleggen hoe hij werkt! Op de terug weg had ik pas een werkende dashcam. e050

Vooral gekocht om tijdens afzettingen te laten zien hoeveel mensen er niet, sorry wel opletten 998765
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


Sven

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 34
Reactie #193 Gepost op: 13 juni 2013, 13:06:33
Brandweer Uitgeest reed ook met met de TS 635 op de route Flamingo. Hier een kort filmpje, ook van binnen in de TS

KinderBeestFeest 2013 route Flamingo


Blusdebrand

  • Iets met doorstroming en veiligheid
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 486
  • de soep is nooit zo heet als dat ie opgediend word
Reactie #194 Gepost op: 13 juni 2013, 14:25:43
Beste forummers,

Ik heb bij mijn werkgever voorgesteld of wij als rws ook mee kunnen doen volgend jaar met dit grandioos evenement,maar wie weet hoe alles verloopt zoals inschrijven of hoeveel auto's en eventueel een op het water rws boot.

Graag hoor ik wie mij hier mee kan helpen of wegwijs in kan geven,omdat het bij de directie aangeven gaat worden hoe en wat.

Ik hoor het graag.

Groet,
René
alles waar ik op reageer is op persoonlijke titel en niet vanuit werkgever of wie ook,PUNT


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #195 Gepost op: 13 juni 2013, 15:07:11
Daar kan ik wel het e.e.a. over delen, maar ik stuur je het mailadres via PM ;)


Blusdebrand

  • Iets met doorstroming en veiligheid
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 486
  • de soep is nooit zo heet als dat ie opgediend word
Reactie #196 Gepost op: 13 juni 2013, 16:42:28
Ik heb het gelezen en ga mailen O0
alles waar ik op reageer is op persoonlijke titel en niet vanuit werkgever of wie ook,PUNT


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #197 Gepost op: 13 juni 2013, 16:57:28
Citaat van: Haageneesch link=msg=1172358 date=1370945557

Verschil is nog minder dan 300, maar inmiddels heeft Bont voor Dieren het op zijn heupen gekregen en is een inhaalrace begonnen...

Daarom nog maar een keer, voor degene die nog niet gestemd hebben, of toevallig (bijv. op het werk) met een ander IP adres en ander emailadres wellicht nog een keertje kunnen en mogen stemmen...  ;)

STEM op @3MFonds voor @StichtingKBF

Klik hier om nog te stemmen op KinderBeestfeest:

http://solutions.3mnederland.nl/wps/portal/3M/nl_NL/Kijk3M/look3M/fonds/grotegift/stemmen/

Zeg het voort, deel dit met collega's en vrienden op bijv. Facebook en Twitter, en laten we zorgen dat Stichting KinderBeestFeest deze mooie prijs kan binnenhalen!
Samen sterk in de hulpverlening!


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #198 Gepost op: 13 juni 2013, 17:07:29
Citaat van: Live link=msg=1173117 date=1371135448
Verschil is nog minder dan 300, maar inmiddels heeft Bont voor Dieren het op zijn heupen gekregen en is een inhaalrace begonnen...

Daarom nog maar een keer, voor degene die nog niet gestemd hebben, of toevallig (bijv. op het werk) met een ander IP adres en ander emailadres wellicht nog een keertje kunnen en mogen stemmen...  ;)

STEM op @3MFonds voor @StichtingKBF

Klik hier om nog te stemmen op KinderBeestfeest:

http://solutions.3mnederland.nl/wps/portal/3M/nl_NL/Kijk3M/look3M/fonds/grotegift/stemmen/

Zeg het voort, deel dit met collega's en vrienden op bijv. Facebook en Twitter, en laten we zorgen dat Stichting KinderBeestFeest deze mooie prijs kan binnenhalen!
Ik heb mijn stem uitgebracht. Een kleine moeite en ze hebben het dik verdient!!! O0 O0


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #199 Gepost op: 13 juni 2013, 19:35:10
Citaat van: Live link=msg=1173117 date=1371135448
Verschil is nog minder dan 300, maar inmiddels heeft Bont voor Dieren het op zijn heupen gekregen en is een inhaalrace begonnen...

Zo hé.... waar komt "Bont voor Dieren" ineens vandaan? Ruim 1700 stemmen.. out of the nothing!

Ofwel nog ff stemmen op het Kinderbeestfeest!!