07-06-2013 Kinderbeestfeest en Dreamnight Artis Amsterdam (NH)

Auteur Topic: 07-06-2013 Kinderbeestfeest en Dreamnight Artis Amsterdam (NH)  (gelezen 64512 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #20 Gepost op: 21 februari 2013, 21:47:00
Hoelaat komen alle optochten/colonnes nou richting artis? Meestal zo rond 15/16u toch? Aangezien ik dichtbij op school zit, en 12:15 uit ben die dag.
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #21 Gepost op: 21 februari 2013, 21:54:28
Hoelaat komen alle optochten/colonnes nou richting artis? Meestal zo rond 15/16u toch? Aangezien ik dichtbij op school zit, en 12:15 uit ben die dag.

Er is nu nog niks bekend. Ik krijg(als ik mee mag doen) op 31 mei de route te horen.

Als je me helpt herinneren zal ik het doorgeven aan je.


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Reactie #22 Gepost op: 22 februari 2013, 20:47:29
Ik kreeg afgelopen week, tijdens de aanwezigheid van een ambu, van de chauffeur de vraag waarom ik vorig jaar niet mee reed met route Bever  ^-^ .... Omdat ik mee reed met de cobra :-)
Volgende vraag was of ik dit jaar wel route bever zou willen rijden, ach ik heb stiekum een voorkeur voor de PVGNL dus zal de bewuste chauffeur (en route planner Bever) nu zijn best moeten doen om de PVGNL op de route bever te krijgen.

Toch wel leuk om in een periode van enige stress op die manier toch een ontspannende draai aan de inzet te geven.
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Reactie #23 Gepost op: 2 maart 2013, 11:48:02
Ook AFC Ajax gaat participeren in het KBF ..

De spelersbus van AJAX wordt ingezet voor het vervoer.

Hoewel ik geen voetballiefhebber ben en al helemaal geen AJAX fan neem ik voor deze inzet van Ajax mijn Anti voetbal petje af... Top gedaan vanuit de Arena, nu de andere profclubs uit de regio's waar de kinderen vandaan komen nog!!

(Utrecht, Volendam, AZ en anderen...neem hier een voorbeeld aan)
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


RamonVersteeg

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,163
Reactie #24 Gepost op: 2 maart 2013, 13:09:29
Ook AFC Ajax gaat participeren in het KBF ..

De spelersbus van AJAX wordt ingezet voor het vervoer.

Hoewel ik geen voetballiefhebber ben en al helemaal geen AJAX fan neem ik voor deze inzet van Ajax mijn Anti voetbal petje af... Top gedaan vanuit de Arena, nu de andere profclubs uit de regio's waar de kinderen vandaan komen nog!!

(Utrecht, Volendam, AZ en anderen...neem hier een voorbeeld aan)

't moet ook mogelijk zijn. Het is niet zo dat iemand zegt: 'Ik neem de bus even mee'  ;)


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Reactie #25 Gepost op: 2 maart 2013, 13:40:44
Nee zo zal het idd niet zijn maar, er zijn vast meer bussen te vinden om voor 1 keer per jaar met een normale touringcar naar een uitwedstrijd te rijden. Ik zie het probleem dus niet voor de andere clubs om het voorbeeld van Ajax te volgen
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,045
    • Harm Infra Transport
Reactie #26 Gepost op: 2 maart 2013, 14:38:46
Als deze mensen dan hetzelfde antwoord krijgen als ik met mijn voertuigen dan blijft het ook bij 1 keer vragen.
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Reactie #27 Gepost op: 2 maart 2013, 15:33:32
Als deze mensen dan hetzelfde antwoord krijgen als ik met mijn voertuigen dan blijft het ook bij 1 keer vragen.

Jij moet je ook aanmelden als hekkensluiter en dan geen pijl achterop maar een drip,

Wij gaan naar Artis !
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,045
    • Harm Infra Transport
Reactie #28 Gepost op: 3 maart 2013, 13:06:26
Jij moet je ook aanmelden als hekkensluiter en dan geen pijl achterop maar een drip,

Wij gaan naar Artis !

Wel KLF, de vorige keer kreeg ik alleen maar de vraag wat ik of mijn voertuigen met Hulpverlening te maken hebben. Op mijn reactie dat wij het IM verhaal afmaken door personeel vrij te maken dat elders weer inzetbaar is heb ik nooit meer reactie ontvangen.

Dit jaar wel naar het adres dat ik van de vorige keer nog had een mailtje gestuurd maar nu nog helemaal niets gehoord.
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Reactie #29 Gepost op: 3 maart 2013, 14:32:34
Wel KLF, de vorige keer kreeg ik alleen maar de vraag wat ik of mijn voertuigen met Hulpverlening te maken hebben. Op mijn reactie dat wij het IM verhaal afmaken door personeel vrij te maken dat elders weer inzetbaar is heb ik nooit meer reactie ontvangen.

Dit jaar wel naar het adres dat ik van de vorige keer nog had een mailtje gestuurd maar nu nog helemaal niets gehoord.

je hebt PM
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend