07-06-2013 Kinderbeestfeest en Dreamnight Artis Amsterdam (NH)

Auteur Topic: 07-06-2013 Kinderbeestfeest en Dreamnight Artis Amsterdam (NH)  (gelezen 64511 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

timo

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 304
Reactie #200 Gepost op: 13 november 2013, 17:17:09
Hallo Iedereen in ben wat vraag.

Maar wie kan mij vertellen waar ik informatie in kan winnen of me kan aanmelden met een voertuig? Ik wil namelijk via mijn regio kijken of het lukt om met een brandweer bus mee te rijden, mits dit mogelijk is bij de organisatie maar ik kan op internet nergens vinden waar ik en met wie ik contact kan opnemen.

Groeten,
Timo
Rode kruiser afdeling Gouda E.O. Manschap brandweer Hollands midden, post Gouda


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Reactie #201 Gepost op: 13 november 2013, 18:31:19
Je kunt even kijken op de facebook van het KBF. (zoekterm kinderbeestfeest)
Daar even een reactie plaatsten hoe je je kunt aanmelden moet wel zeggen dat je er behoorlijk vroeg bij bent  0098 het eerste overleg is net geweest.
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


timo

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 304
Reactie #202 Gepost op: 14 november 2013, 16:33:24
IK ben vorig jaar ook al aan het zoeken geweest en kon toen niks vinden. En toen hoorde ik een week van te voren dat er vanuit het rode kruis extra bussen heen gingen.
Rode kruiser afdeling Gouda E.O. Manschap brandweer Hollands midden, post Gouda


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #203 Gepost op: 14 november 2013, 16:39:15
Citaat van: timo link=msg=1219759 date=1384359429
Hallo Iedereen in ben wat vraag.

Maar wie kan mij vertellen waar ik informatie in kan winnen of me kan aanmelden met een voertuig? Ik wil namelijk via mijn regio kijken of het lukt om met een brandweer bus mee te rijden, mits dit mogelijk is bij de organisatie maar ik kan op internet nergens vinden waar ik en met wie ik contact kan opnemen.

Groeten,
Timo

http://kinderbeestfeest.nl/contact.html

info [apenstaartje] kinderbeestfeest.nl


timo

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 304
Reactie #204 Gepost op: 14 november 2013, 17:12:24
IK heb inmiddels via Facebook contact.

In iedergeval bedankt voor de reacties
Rode kruiser afdeling Gouda E.O. Manschap brandweer Hollands midden, post Gouda


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #205 Gepost op: 22 juni 2014, 23:39:26
https://www.youtube.com/watch?v=AtUdLDkbPpQ
Future Events - KinderBeestFeest 2013
Gepubliceerd op 20 jun. 2014
Citaat
Eén keer per jaar, op de eerste vrijdag in juni, stellen dierenparken hun tuin open voor chronisch zieke en/of gehandicapte kinderen. Dit evenement staat bekend als het kinder beest feest. Op vrijdag 7 juni kwamen 15 colonnes naar Artis in Amsterdam, met in totaal 225 voertuigen en 5000 gasten (patiënten met familie) uit heel Noord-Holland. Hoe leid je zoveel 'aanbod' in goede banen door de nauwe straten van Amsterdam? In het kader van ontwikkeling van een "Dienst voor Evenementveiligheid" zorgen Stichting Studio Veiligheid, de Digitale Steden Agenda en TNO samen met Jan de Wit van de Amsterdamse Politie voor een actueel grafisch beeld van de colonnes. Voor Jan is dit ook een belangrijk onderdeel van zijn studie naar het beheersen van grootschalige verplaatsingen in stedelijk gebied.
Op www.future-events.eu kunt u het gehele sfeerverslag lezen.
Samen sterk in de hulpverlening!