07-06-2013 Kinderbeestfeest en Dreamnight Artis Amsterdam (NH)

Auteur Topic: 07-06-2013 Kinderbeestfeest en Dreamnight Artis Amsterdam (NH)  (gelezen 64525 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Sheriff

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 159
Reactie #30 Gepost op: 3 maart 2013, 16:19:32
KMar District Schiphol zal 7 juni 2013 ook weer het nodige materieel (voertuigen, motorrijders) inzetten voor vervoer. Tevens zal in de dierentuin zelf weer een leuke stand worden verzorgd!  O0


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #31 Gepost op: 3 maart 2013, 19:02:22
Ook AFC Ajax gaat participeren in het KBF ..

De spelersbus van AJAX wordt ingezet voor het vervoer.

Hoewel ik geen voetballiefhebber ben en al helemaal geen AJAX fan neem ik voor deze inzet van Ajax mijn Anti voetbal petje af... Top gedaan vanuit de Arena, nu de andere profclubs uit de regio's waar de kinderen vandaan komen nog!!

(Utrecht, Volendam, AZ en anderen...neem hier een voorbeeld aan)

Ajax bezoekt ook met enige regelmaat met de gehele selectie en staff de kinderafdeling in het ziekenhuis  O0
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Reactie #32 Gepost op: 5 maart 2013, 16:32:50
Ajax bezoekt ook met enige regelmaat met de gehele selectie en staff de kinderafdeling in het ziekenhuis  O0

Toch met een grote mond en een leuk verhaal over negatieve berichten omtrent het voetballen in zijn algemeenheid een mailtje gewaagd naar Ajax.... hoewel geen verdere toezegging zijn ze wel warm gemaakt en gaan in elk geval intern de koppen bij elkaar steken om te bekijken of men andere profclubs kan intresseren om ook hun spelers bussen in te zetten....

Als het lukt wordt ik spontaan Ajaxied  998765
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


Hans de B

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
Reactie #33 Gepost op: 7 maart 2013, 03:22:07
Vorig jaar op uitnodiging (ambu Amsterdam) voor het eerst gevaren met onze FR boot (de bemanning heeft er nog over).
Willen dit jaar ook wel weer maar hebben nog niets vernomen.

Eventueel berichtje mag naar het volgende emailadres planning_aedboot@aedwesteinder.nl
EHBO-er (www.ehboaalsmeer.nl)  SIGMA Amsterdam-Amstelland Reanimatieteam (Aalsmeer) Schipper/HV FR 13-350 boot Westeinderplassen www.aedwesteinder.nl


Sheriff

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 159
Reactie #34 Gepost op: 28 maart 2013, 19:49:29
Ook de KMar Schiphol is weer van de partij met een stand in de dierentuin en, in samenwerking met Kennemerland, in het vervoer met voertuigen en motorrijders!


r.bles

  • Ambuchauff
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 506
Reactie #35 Gepost op: 3 april 2013, 22:22:42
Lijkt me leuk!! Hier de boel een beetje opjutten om mee te doen.............. ::)   098uo
1:87 modelletjes:  


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,045
    • Harm Infra Transport
Reactie #36 Gepost op: 10 april 2013, 20:58:07
Ondanks dat het een dag voor de kinderen is..... IKKUH ISSUH blij, ik mag ook mee 098uo

Welke route weet ik nog niet, ik heb gezegd waar ze vervoer willen ga ik heen dus dat wordt nog spannend 0098

Maar met en de bus en de bots, nu weer die keuze he van welke auto ik zelf ga besturen :-X

Overigens ga ik een TMA regelen met tekst en kleur....... om ook info te kunnen geven wat en waarvoor we onderweg zijn!!!!
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Reactie #37 Gepost op: 10 april 2013, 21:14:44
Via het gemelde mailadres in de PM of anders binnen de mooiste club van Noord Holland gekomen. ?

Hoe dan ook: "Gij gaat wat mee maken" en dat zul je je op een positieve manier nog lang heugen  e050
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #38 Gepost op: 10 april 2013, 21:27:51
Via Facebook:

Stichting KinderBeestFeest
Na een dag stemmen staan we inmiddels al op de derde plaats bij het 3M fonds!!!!!

Maar......we hebben er nog veeeeel meer nodig. Nummer 1 heeft 776 stemmen dus we hebben nog een inhaalslag te maken.

Schakel iedereen in en laten we met z'n alle ervoor zorgen dat we op de eerste plaats terecht komen.

Stem aub op Stichting Kinderbeestfeest via de stemlink, ga naar:

www.3mfonds.nl

Dan naar : grote gift
Dan naar: genomineerde
En stem op Stichting KinderBeestFeest
Samen sterk in de hulpverlening!


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,045
    • Harm Infra Transport
Reactie #39 Gepost op: 10 april 2013, 21:50:52
Via het gemelde mailadres in de PM of anders binnen de mooiste club van Noord Holland gekomen. ?

Hoe dan ook: "Gij gaat wat mee maken" en dat zul je je op een positieve manier nog lang heugen  e050
Dat zowieso, ik herinner mij bijna alle ritten voor een ander ;)
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.