07-06-2013 Kinderbeestfeest en Dreamnight Artis Amsterdam (NH)

Auteur Topic: 07-06-2013 Kinderbeestfeest en Dreamnight Artis Amsterdam (NH)  (gelezen 64502 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #50 Gepost op: 1 mei 2013, 22:22:51
Één van die 25 brigade's is RB Den Haag, die met 2 boten zal deelnemen op/aan/met/voor de nautische route's.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #51 Gepost op: 1 mei 2013, 22:33:26
Mijn vorige regio werkte helaas niet mee, maar mijn huidige eenheid wel. Ik heb mij ook opgegeven en zal van de partij zijn!
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Code3NL

  • Manschap A, brandweer Heerjansdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 172
    • Code3NL Emergency vehicles photo and videography
Reactie #52 Gepost op: 5 mei 2013, 19:12:44
Even 2 vraagjes :)

Zijn de complete routes inmiddels bekend? Ik ga namelijk 7 juni ri Amsterdam, is er een plek waar het meeste op beeld te zetten is?

ik had het idee om bij Artis te staan, maar ik hoor het graag van jullie. Alvast bedankt!


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Reactie #53 Gepost op: 5 mei 2013, 20:23:36
Als je alle routes op beeld wilt vastleggen dan kun je het beste in de directe omgeving van artis gaan staan. Om alles uit eindelijk op film te krijgen is het misschien een optie om met meerdere personen op meerdere plekken te gaan staan. De routes (20 stuks over de weg) komen in een tijdsbestek van ongeveer een half uur bij artis aan je zult dus in die periode je benen flink uit je lijf moeten rennen als je alleen bent. En vergeet de 3 water routes niet.... want die vind je zelden terug op de filmpjes op youtube maar die zijn met zo belangrijk en vrijwillig als de land routes.
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


RamonVersteeg

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,163
Reactie #54 Gepost op: 5 mei 2013, 20:29:50
Is er niet ergens een kaartje van de routes te vinden?


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #55 Gepost op: 5 mei 2013, 20:46:40
Is er niet ergens een kaartje van de routes te vinden?

Er zijn alleen namen voor de routes. Beginpunt en eindpunt/begintijd en aankomsttijd.

Verder "bepaalt" de motorrijder die aangewezen is als cdt de route. Dit gaat vaak iom de cdt van de stoet.

Echt vaste routes bestaan er dus niet, meestal zie je wel dat er elk jaar via de zelfde route wordt gereden omdat vaak dat de makkelijkste route is.


Code3NL

  • Manschap A, brandweer Heerjansdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 172
    • Code3NL Emergency vehicles photo and videography
Reactie #56 Gepost op: 5 mei 2013, 21:09:56
Wij gaan met 2 personen. Waar komen de waterroutes aan? Dan ga ik dit haar die maar een vastleggen, die vrijwilligers komen inderdaad, veel te weinig op beeld.


walter weg

  • bestuurslid waterhulpverlening, Amsterdamse Reddingsbrigade
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
  • voorkomen is beter dan genezen.....
    • Amsterdamse reddingsbrigade
Reactie #57 Gepost op: 6 mei 2013, 12:13:45
Wij gaan met 2 personen. Waar komen de waterroutes aan? Dan ga ik dit haar die maar een vastleggen, die vrijwilligers komen inderdaad, veel te weinig op beeld.

Hoi,

Water routes komen aan op het Entrepotdok. De Reddingsbrigades vertrekken vanaf het Marine etiblassement en varen via de Nieuwevaart, langs het Kromhoutwerf het Entrepotdok op. Er zal afgemeerd worden aan de steigers bij het Entrepotdok. De rondvaartboten leggen aan bij de steiger bij het restaurant van Artis.

Groet Walter


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #58 Gepost op: 13 mei 2013, 17:11:43
Voor iedereen die het Kinderbeestfeest een warm hart toedraagt:

Citaat van: [facebook]https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=534163253291537&id=261063027268229[/facebook]
Aangezien we de laatste dagen weer heel wat nieuwe likers erbij hebben gekregen hier een speciale oproep voor hun.

We hebben nog steeds heel veel stemmen nodig om zo te kunnen winnen bij het 3m fonds. We kunnen een mooi geld bedrag winnen waarmee we heel veel mooie dingen kunnen doen de komende jaren voor alle kinderen die naar het kinderbeestfeest komen.

We staan nu op een derde plaats met 406 stemmen. De nummer 1 heeft ruim 1400 stemmen.

Gaan jullie ons helpen? Schakel al je familie vrienden en colega's innommons aan zo veel mogelijk stemmen te helpen.

Ga naar www.3mfonds.nl
Kies dan grote gift
En kies dan stemmen en breng je stem.uit.


Doen he???


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #59 Gepost op: 14 mei 2013, 21:00:25
Beste vrijwilliger,
 
Je mag mee doen met het KinderBeestFeest op vrijdag 07 juni 2013!
Je bent ingedeeld op VERVOER en je gaat rijden op een DCIV motor
Verdere informatie gaat volgen.
 
Met vriendelijke groeten,

Route bekend: Struisvogel 3