07-06-2013 Kinderbeestfeest en Dreamnight Artis Amsterdam (NH)

Auteur Topic: 07-06-2013 Kinderbeestfeest en Dreamnight Artis Amsterdam (NH)  (gelezen 66090 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

kens62

  • Kerninstructeur C2000
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 627
Reactie #70 Gepost op: 21 mei 2013, 00:40:50
Denk stilte voor de storm.
Achter de schermen veel overleg en zaken regelen.

Dit jaar doet ook de verbindingsdienst van het Rode Kruis mee.
Al mijn berichten zijn louter op persoonlijke titel en kunnen nooit op welke wijze dan ook in verband worden gebracht met de mening van mijn werkgever


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #71 Gepost op: 22 mei 2013, 13:43:05
Even 2 vraagjes :)

Zijn de complete routes inmiddels bekend? Ik ga namelijk 7 juni ri Amsterdam, is er een plek waar het meeste op beeld te zetten is?

ik had het idee om bij Artis te staan, maar ik hoor het graag van jullie. Alvast bedankt!
Ik zou gewoon bij post Valckeniersstraat gaan staan, daar komen volgens mij alle routes langs, & je moet wel een klein stukje rennen voor andere routes maar dat is te doen. Hier stonden wij vorig jaar ook met +/- 20 spotters..

@ Dielange, weet jij al hoelaat de eerste wagens langs komen? Naar verwachting ben ik er om 13u +/-, k neem aan dat dat wel vroeg genoeg is?
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #72 Gepost op: 22 mei 2013, 14:08:07
@ Dielange, weet jij al hoelaat de eerste wagens langs komen? Naar verwachting ben ik er om 13u +/-, k neem aan dat dat wel vroeg genoeg is?

Dat is idd erg vroeg. De stoetjes zullen tussen 17.10 uur en 18.00 uur aankomen bij Artis.

Volgens mij kan je meeste zien als je hier gaat staan. Dus thv het Rhijnspoorplein/Wibautstraat/Mauritzkade/Sarphatistraat/Weesperplein.


Joost

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 71
  • inzetcoördinator bij het BMTN
    • BMTN
Reactie #73 Gepost op: 22 mei 2013, 17:34:59
Voor ons (BMTN) zijn de routes nu ook bekend:
2x S1
2x S2
2x S3
2x S4
1x S5R (ik zelf)
2x S6R
2x F
2x H
en 2x N
BMW Motorbegeleidingsteam Nederland, voor verkeersbegeleiding van al uw evenementen!


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Reactie #74 Gepost op: 23 mei 2013, 17:11:17
Ik weet niet of er Route coördinatoren van de routes AAP en BEVER meelezen of misschien zelfs motorbegeleiders van deze routes maar:

Vrijdag 7 juni is de A7 vanaf 20.00 uur tussen Hoorn en Purmerend in beide richtingen deels afgesloten. In verband met groot onderhoud. In beide richtingen is dan slechts een rijstrook beschikbaar en RWS en de VID verwachten dat de hinder hiervan behoorlijk groot zal zijn.

De heen weg zal voor de routes dus geen probleem zijn via de A7 maar retour zal wel vertraging geven richting Hoorn waarschijnlijk al voor Purmerend.....Denk wel iets om in het achterhoofd te houden.
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


nrkvbdnh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,153
  • nrk verbindingsdienst noord holland
Reactie #75 Gepost op: 23 mei 2013, 19:51:46
yep de verbindingsdienst van het rode kruis zal er zijn(ik)met onze vc
nederlandse rode kruis verbindingsdienst noord holland  AED bediennaar/matriaalbeheerder VBD-NW


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


Gast

  • Gast
Reactie #77 Gepost op: 28 mei 2013, 11:34:10
Als het een beetje meezit, last minute mee op route Olifant ;)


Arnold van Leeuwen

  • Manschap, chauffeur, bevelvoerder, medewerker OTO
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 271
Reactie #78 Gepost op: 28 mei 2013, 11:39:42
Girafe is het voor ons geworden met 1xTS en 1x dienstbus


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Reactie #79 Gepost op: 28 mei 2013, 17:53:07
De voorpret wordt steeds leuker. Vanochtend op het werk aangenaam verrast door de brandstofsponsor van de KLF... De tankpas zit nu al in de knip  0098 098uo. Nog 10 nachtjes slapen en dan is het de hoogste tijd om de boel aangenaam op stelten te zetten... en wat duurt wachten dan lang ...
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend