Auto met aanhanger verliest busje op A4 Hoofddorp 11-12-2012

Auteur Topic: Auto met aanhanger verliest busje op A4 Hoofddorp 11-12-2012  (gelezen 5949 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

MJWB

  • Ontwerper Tunnelinstallaties, IV NEN3140/3840 en Burgerhulpverlener Hoorn/Zwaag(BLS/AED-bedienaar)
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 112
Reactie #10 Gepost op: 14 december 2012, 14:03:36
Blauw op een stilstaande politie auto,...  ;)

(p.s., de ander doet het wel goed)
Alle geschreven teksten zijn geheel op persoonlijke basis en zijn geensinds de mening van enige organisatie of vereniging waaraan ik verbonden ben.


hoefhaan

  • IC VPK, Ambulance VPK
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 818
  • maak ze beter!
Reactie #11 Gepost op: 14 december 2012, 17:25:04
Blauw op een stilstaande politie auto,...  ;)

(p.s., de ander doet het wel goed)

Is niet per definitie fout, maar Incident Management adviseert om dit niet te doen.
Wellicht hadden de agenten even belangrijker zaken aan het hoofd dan het uitzetten van het blauw??
Gezien de positie hebben ze eerst wel in functie van afschermend voertuig gestaan.

Wat ik bedoelde met vergaande informatie is niet dat het schokkend is of staatsgeheim maar meer het feit dat ik denk dat je geen informatie hier moet neerzetten wanneer je zelf als professional betrokken bent. Dat de informatie via de officiele kanalen de media bereikt is een ander verhaal. Maar ik ben gezien mijn functie altijd ERG terughoudend met het geven van info.
Trained to save your ass, not to kiss it! :-)  Uitspraken hier doe ik uit persoonlijke titel en niet namens mijn werkgever.


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #12 Gepost op: 1 april 2013, 22:35:00
Is niet per definitie fout, maar Incident Management adviseert om dit niet te doen.
Wellicht hadden de agenten even belangrijker zaken aan het hoofd dan het uitzetten van het blauw??
Gezien de positie hebben ze eerst wel in functie van afschermend voertuig gestaan.

Wat ik bedoelde met vergaande informatie is niet dat het schokkend is of staatsgeheim maar meer het feit dat ik denk dat je geen informatie hier moet neerzetten wanneer je zelf als professional betrokken bent. Dat de informatie via de officiele kanalen de media bereikt is een ander verhaal. Maar ik ben gezien mijn functie altijd ERG terughoudend met het geven van info.

Wat is hier vergaande informatie aan? Iedereen met enige voertuig kennis kan bedenken dat een busje (merk en type = verwaarloosbaar) zwaarder is dan een trekkende personenauto niet zijnde een 4x4. En natuurlijk kan je terughoudend zijn met het geven van informatie, niks mis mee. Maar zolang de informatie niet kwetsend, schadelijk of privacy gevoelig is zie ik niet in waarom terughoudendheid de voorkeur zou moeten genieten. Want in alles wat je zegt/ doet en waarover je vertelt zit informatie en om nou zwijgend door het leven te gaan....... e050

En mbt de Touran met blauw, ik heb wel erger mee gemaakt bij Kennemerland  :'(
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens