#SR12 Serious Request (3FM) Glazen Huis - Enschede 18 t/m 24-12-2012

Auteur Topic: #SR12 Serious Request (3FM) Glazen Huis - Enschede 18 t/m 24-12-2012  (gelezen 19820 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,427
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Reactie #30 Gepost op: 23 december 2012, 15:42:20
Het is een klein plein en dus is er wat voor te zeggen om die 10 duizend aan te houden.
Gaan we volgend jaar geen last van hebben in Leeuwarden. Denk dat ik daar volgend jaar eens een kijkje ga nemen. Om een uur of 4 's nachts of zo. 0098


skippy02

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,541
  • Scanman Jan
Reactie #31 Gepost op: 23 december 2012, 15:57:00
Het is een klein plein en dus is er wat voor te zeggen om die 10 duizend aan te houden.
Gaan we volgend jaar geen last van hebben in Leeuwarden. Denk dat ik daar volgend jaar eens een kijkje ga nemen. Om een uur of 4 's nachts of zo. 0098

En denk jij dan dat het dan rustig is?  ;D
Ik heb vannacht even zitten te kijken tot een uurtje of half 4 en het bleef vol staan.
Allemaal feestende jongeren (misschien half dronken).
Wonder boven wonder bleef het wel gezellig. Dat moet ik de bezoekers wel na geven, ik heb nog niets gezien van vuurwerk of ongeregeldheden op het plein. Top!  O0
Dat is wel eens anders geweest in voorgaande jaren.
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.


V16.01

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 499
Reactie #32 Gepost op: 23 december 2012, 16:10:36
Tijdens voetbalwedstrijden werd van "vol" gesproken als er 10.000 mensen waren.
Van de week hoorde ik iets van 60.000 mensen tijdens SR12.
Gelukkig hebben ze een monitoring hierop staan via de eerder genoemde technische snufjes en worden er nu buiten de markt mensen tegengehouden. Alleen jammer dat we hierover weinig horen/zien.

Ik zie net dat men toch aan die max. van 10.000 houdt.

60.000 mensen is gerekend over de hele dag. De maximale capaciteit voor het plein wordt op dit moment aangehouden op 10.000 mensen.
Bij een aantal tussen de 7500 en 8000 personen wordt de toegang tot het plein wat afgezwakt en worden mensen verwezen naar het EI van Ko voor het stadhuis waar een groot scherm staat.
Verder worden de lopende en fietsende eenheden van de hulpverleningsdiensten gemonitord doormiddel van gps trackers. Deze worden gevolgd door een croud-control systeem in het stadhuis.
Voormalig lid SIGMA Twente Rode Kruis Haaksbergen EHBO-er Fc Twente Plv. Coördinator EHBO Fc Twente


skippy02

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,541
  • Scanman Jan
Reactie #33 Gepost op: 23 december 2012, 16:18:16
Op dit moment wordt bekeken of er een mogelijkheid is voor een derde brievenbus.
Dit is nog nooit eerder gebeurd.
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #34 Gepost op: 23 december 2012, 16:27:26
Tijdens voetbalwedstrijden werd van "vol" gesproken als er 10.000 mensen waren.
Van de week hoorde ik iets van 60.000 mensen tijdens SR12.
Gelukkig hebben ze een monitoring hierop staan via de eerder genoemde technische snufjes en worden er nu buiten de markt mensen tegengehouden. Alleen jammer dat we hierover weinig horen/zien.

Ik zie net dat men toch aan die max. van 10.000 houdt.

Die 60.000 was uit me hoofd gezegd over de eerst 2 of 3 dagen maar dan moet ik vanavond even het fragment gaan zoeken.
Men houdt inderdaad een max van 10.000 aan en dan sluit men gelijdelijk het plein af en als er weer ruimte is
mag er weer wat publiek op.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #35 Gepost op: 23 december 2012, 16:28:39
Op dit moment wordt bekeken of er een mogelijkheid is voor een derde brievenbus.
Dit is nog nooit eerder gebeurd.

De 2e brievenbus op dag 2 was al een record omdat dit meestal op de 5e dag pas gebeurd dus als men nu een
3e er bij maakt dan is ook dat weer een record die de boeken in kan.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #36 Gepost op: 23 december 2012, 16:36:45
En de derde brievenbus wordt er op dit moment ingezaagt. O0


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #37 Gepost op: 23 december 2012, 16:37:01
En de 3e brievenbus wordt op dit moment gereed gemaakt om te plaatsen.
Weer een record dus.  ;D :D
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


skippy02

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,541
  • Scanman Jan
Reactie #38 Gepost op: 23 december 2012, 16:41:21
Ik weet niet wat er dit jaar allemaal gebeurd maar dit slaat toch echt wel alles.
Het plein staat constant vol, er worden recordbedragen opgehoest en eigenlijk alle records worden gebroken.
Dat belooft een grandioze opbrengst aan het einde. En dat in deze tijd!!

Ik ben benieuwd wat er dan volgend jaar gaat gebeuren in Leeuwarden. Hebben ze daar wel zo'n groot plein in de binnenstad? Is mij in ieder geval niet bekend.
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.


Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,427
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Reactie #39 Gepost op: 23 december 2012, 16:58:20
Skippy:

Google maps, wilhelminaplein, leeuwarden.

Daar komt volgend jaar het glazen huis te staan. Niet onverdienstelijke ruimte. Kun je waarschijnlijk wel het viervoudige kwijt.