Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform

Auteur Topic: Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform  (gelezen 1182553 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

BrigB

  • Brigadier
  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Gepost op: 5 december 2012, 12:12:31
Las gisteren op de site van de kledingwinkel dat men gesproken heeft met de grote baas G. Bouwman.  Hij was enthousiast en er wordt gemeld dat aan alle dienders wordt gevraagd wat zij van de voorstellen van het operationele uniform vinden. Over een nieuw hoofddeksel en over een polo of werkshirt.
Dit zou betekenen dat de polo nog steeds ingevoerd kan gaan worden.  098uo .
Ben benieuwd !




HAPRPAA

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 454
  • Uiteindelijk pakken we je toch wel!
Reactie #1 Gepost op: 5 december 2012, 12:16:08
Las gisteren op de site van de kledingwinkel dat men gesproken heeft met de grote baas G. Bouwman.  Hij was enthousiast en er wordt gemeld dat aan alle dienders wordt gevraagd wat zij van de voorstellen van het operationele uniform vinden. Over een nieuw hoofddeksel en over een polo of werkshirt.
Dit zou betekenen dat de polo nog steeds ingevoerd kan gaan worden.  098uo .
Ben benieuwd !

Dat zou inderdaad goed nieuws zijn. Alleen is het bij de politie: eerst zien dan geloven!


HAVP

  • Blauw
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 568
Reactie #2 Gepost op: 5 december 2012, 21:04:38
Las gisteren op de site van de kledingwinkel dat men gesproken heeft met de grote baas G. Bouwman.  Hij was enthousiast en er wordt gemeld dat aan alle dienders wordt gevraagd wat zij van de voorstellen van het operationele uniform vinden. Over een nieuw hoofddeksel en over een polo of werkshirt.
Dit zou betekenen dat de polo nog steeds ingevoerd kan gaan worden.  098uo .
Ben benieuwd !

Ik zou zeggen: Poloshirt voor de mooie dagen en een werkoverhemd a la Nedersaksen voor de mindere dagen.


Golf-10

  • Brigadier, schipper (ME), kerninstructeur Portogewoon, Decentrale Beslagbeheerder
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 80
Reactie #3 Gepost op: 6 december 2012, 08:42:56
Gewoon invoeren en niet eeuwen "testen" en proefdragen. Net als de nieuwe operationele broek. Volgens mij zijn alle proefdragers dermate tevreden dat men niet langer moet wachten maar uitleveren...


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #4 Gepost op: 6 december 2012, 09:16:49
Nee zoetwater matroos  ;D , jij denkt weer te makkelijk en als het niet goed is kan er ook geen schuldige aangewezen worden .


Golf-10

  • Brigadier, schipper (ME), kerninstructeur Portogewoon, Decentrale Beslagbeheerder
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 80
Reactie #5 Gepost op: 6 december 2012, 09:24:50
Nee zoetwater matroos  ;D , jij denkt weer te makkelijk en als het niet goed is kan er ook geen schuldige aangewezen worden .

LOL dat gebeurt evengoed wel, goed getest of niet... :D


Q88

  • Motorrijder
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 96
Reactie #6 Gepost op: 16 december 2012, 15:15:14
Al geruime tijd volg ik dit forum als lezer over alle nieuwtjes over het uniform.
Maar kon het niet laten om nu toch eindelijk ook maar eens te gaan reageren.  :)
Ik ben namelijk ook net zo nieuwsgierig als jullie wat het nieuwe uniform uiteindelijk gaat worden en waar we dus ons werk in gaan doen.

Ik las laatst via een nieuwsbericht dat het uniform pas per 2014 wordt ingevoerd en dat de operationele pantalon tot die tijd ook niet wordt verstrekt.
Heeft ermee te maken dat de leiding het gehele nieuwe uniform in 1 keer per eenheid wil invoeren.

Dit vind ik persoonlijk jammer maar er zitten wel 2 pluspunten aan:
+ Binnen een paar weken schijnt er een digitale enquête te komen waarin het politiepersoneel voorkeuren mag aangeven aan bepaalde uniformstukken, zoals polo versus overhemd en cap versus sidecap
+ Het nieuwe kogelwerend vest gaat deel uitmaken van het nieuwe uniform

Nu alleen hopen dat er daadwerkelijk geluisterd gaat worden naar het politiepersoneel en dat het nieuwe uniform niet nog meer vertraging gaat oplopen.  :-X


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #7 Gepost op: 16 december 2012, 15:54:21
och had ik dat niet eerder al vermeld.


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #8 Gepost op: 16 december 2012, 16:54:12


Ik las laatst via een nieuwsbericht dat het uniform pas per 2014 wordt ingevoerd en dat de operationele pantalon tot die tijd ook niet wordt verstrekt.
Heeft ermee te maken dat de leiding het gehele nieuwe uniform in 1 keer per eenheid wil invoeren.

Gisteren al gezien bij een aantal collegas in HLM
Hobby Bobby eenheid Den Haag


HAVP

  • Blauw
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 568
Reactie #9 Gepost op: 17 december 2012, 15:40:05
Gisteren al gezien bij een aantal collegas in HLM

Proefdragers denk ik. Op de website van vtsPN las ik ook een stukje dat onze nieuwe nationale korpschef per 1-1-14 een nieuw uniform wil hebben.

De enquete die je hierover kon aanklikken deed het dit weekend nog niet (bij mij in elk geval). Van de week maar weer eens zien.