Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform

Auteur Topic: Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform  (gelezen 1182694 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Edwinvw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 594
Reactie #10 Gepost op: 17 december 2012, 16:53:15
Ik las laatst via een nieuwsbericht dat het uniform pas per 2014 wordt ingevoerd en dat de operationele pantalon tot die tijd ook niet wordt verstrekt.
Heeft ermee te maken dat de leiding het gehele nieuwe uniform in 1 keer per eenheid wil invoeren.

Dit vind ik persoonlijk jammer maar er zitten wel 2 pluspunten aan:
+ Binnen een paar weken schijnt er een digitale enquête te komen waarin het politiepersoneel voorkeuren mag aangeven aan bepaalde uniformstukken, zoals polo versus overhemd en cap versus sidecap
+ Het nieuwe kogelwerend vest gaat deel uitmaken van het nieuwe uniform


Heb vandaag een email gekregen met daarin de enquete over het nieuwe uniform. Stond onder andere dat het nu nog ging om het bovendeel van het lichaam, met uitzondering van het vest. De rest is al besloten. En dat het op 1 januari 2014 gaat gebeuren. Voor de polititemedewerkers er staat ook een stukje op de site van vtspn.


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #11 Gepost op: 17 december 2012, 17:27:14
Zou iemand mij de link (eventueel op politie email) van de enquête willen sturen? Heb hem niet op mijn utr account (van de vp) gekregen en ben benieuwd naar de foto's! :)


Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Reactie #12 Gepost op: 17 december 2012, 18:35:47

brigadierSTRMce Wijkagent Stratum 4u
Vragen over het nieuwe politieuniform, wat vind jij? Ik mag kiezen uit 2 modellen. #stemmee pic.twitter.com/zqn57yrn


Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Reactie #13 Gepost op: 17 december 2012, 18:44:14

brigadierSTRMce Wijkagent Stratum 52m
Bedankt voor het stemmen, de voorkeur neigt naar nummer 1. Zie ik. Volgende vraag; een pet of cap. #stemmee pic.twitter.com/teaTR4Uu
(Opnieuw geupload, omdat die verkeerd stond gedraaid.)


Venture

  • Eenheid AD
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,140
Reactie #14 Gepost op: 17 december 2012, 18:58:59

brigadierSTRMce Wijkagent Stratum 4u
Vragen over het nieuwe politieuniform, wat vind jij? Ik mag kiezen uit 2 modellen. #stemmee pic.twitter.com/zqn57yrn

Valt mij overigens op dat de worker politielogo's heeft.....

[ Edit: ik stem trouwens voor uitvoering 2 (met volledig geel vlak) en de sidecap. Sidecap is LELIJK maar de cap is duidelijk -geen- baseballcap meer en die ziet er al helemaal niet uit........ Ik kan geen Poll toevoegen, kan iemand anders dat wel?


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #15 Gepost op: 17 december 2012, 19:01:15
Valt mij overigens op dat de worker politielogo's heeft.....

Op de eerste modellen van de testbroek zat dat ook, na commentaar van de test-groep is dat verdwenen  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #16 Gepost op: 17 december 2012, 19:22:10
Anders krijg je problemen met de belasting ivm inkomen in natura. Je zou de broek ook thuis aan kunnen doen.  998765


Pepernoot

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 241
Reactie #17 Gepost op: 17 december 2012, 19:33:15
Ik moet nog stemmen maar denk dat ik voor optie 2 ga..
Qua cap vind ik het allebei niet eruit zien. De sidecap lijkt me een onhandig ding, bij regen heb je er niks aan, bij de zon heb je er niks aan en het staat recht op je hoofd..

Die cap ziet er ook niet uit. Misschien is het een beetje vertekent maar als ze gewoon een goede cap zouden doen kies ik daar 100 % voor.
Dat is tenminste functioneel..

Genoeg gezeur, iedergeval wel blij met de broek O0


Venture

  • Eenheid AD
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,140
Reactie #18 Gepost op: 17 december 2012, 19:37:48
Ik heb de kleurstelling even aangehouden zoals de ME kleding dat ook heeft; op basis van het plaatje van de twitterende wijkagent kom ik dan hierop uit: (polo uitvoering)



Pepernoot

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 241
Reactie #19 Gepost op: 17 december 2012, 19:53:49
Mooi gedaan hoor!
Maar de keuze was uit een polo (lang/kort) of een overhemd?