Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform

Auteur Topic: Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform  (gelezen 1185991 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Meneer

  • Vrijpol. Brabant (Zuid) Oost
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 577
    • Politieserie
Reactie #130 Gepost op: 22 december 2012, 16:26:35
dan zijn je pijpen te wijt, als de schuur erin blijft hangen  098uo 98uiye
Lang leven autocorrect op de iPad. Dat ding denkt dat hij beter Nederlands spreekt dan ik zelf.


Gadgetman

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 247
  • ...zo niet...dan tóch....
Reactie #131 Gepost op: 22 december 2012, 16:35:48
Even nog over dat triangle of death verhaal. Dat is -militaire- waarheid als een bus. Ik gebruik het ook nog steeds regelmatig als ik aan het gamen ben. In de US speelt ook het probleem dat gangs hun leden laten 'infiltreren' binnen de strijdkrachten om zo de nieuwste militaire tactieken en technieken te leren.
Hoe ver moet je gaan? En dus in hoeverre is het relevant voor de praktijk op straat. Als een gek je dood wil hebben maakt het allemaal geen tierelier uit. Als politie ben je dichtbij en zichtbaar en daarmee doelwit nr 1. Als iemand je dood wil schiet die je door je hoofd, steekt ie je in je nek, je lies, je oksel, je buik, je nieren. En dat kan die allemaal geleerd hebben bij je vechtsportvereniging om de hoek. Of je nou als Edje kantoorpetje of als AT commando Frits erbij loopt maakt dan echt niet uit. Je basis -onderhouden-gevechtsvaardigheden zeker wel. Maar dat gaat off topic.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #132 Gepost op: 22 december 2012, 17:26:05
Misschien hadden ze er goed aan gedaan om echte demokledingstukken op de foto te zetten. Misschien ziet zo'n stevig werkoverhemd (NYPD of zo) er wel stoerder uit dan een (slappe kwaliteit) polo. De plaatjes geven nu een wat vertekend beeld ben ik bang.

De mensen die in de test-groep zitten spreken allemaal over stevige, dikke overhemden en dito polo's. Geen doorschijnspul als je er een wit shirtje onder hebt.

Overigens heb ik wel gekozen voor de gele streep. Had liever een (geheel) blauw kledingstuk gezien. Opvallen met de gele jas of het hesje, niet opvallen of minder met de gewone kleding.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


HAVP

  • Blauw
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 568
Reactie #133 Gepost op: 22 december 2012, 17:57:53
De mensen die in de test-groep zitten spreken allemaal over stevige, dikke overhemden en dito polo's. Geen doorschijnspul als je er een wit shirtje onder hebt.

Overigens heb ik wel gekozen voor de gele streep. Had liever een (geheel) blauw kledingstuk gezien. Opvallen met de gele jas of het hesje, niet opvallen of minder met de gewone kleding.

Ok. Ik wacht het eindresultaat rustig af. Ik heb overigens gekozen voor de compleet gele bovenkant. Die streepjes doen me meer denken aan buschauffeurskleding.


Venture

  • Eenheid AD
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,140
Reactie #134 Gepost op: 24 december 2012, 12:40:49
Hierbij beide opties voor een (m.i.) betere vergelijking:

Ben nog niet helemaal happy met de tekeningen maar wilde ze toch niet onthouden omdat nu de enquete nog loopt :)




kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #135 Gepost op: 24 december 2012, 13:36:17
Hierbij beide opties voor een (m.i.) betere vergelijking:

Ben nog niet helemaal happy met de tekeningen maar wilde ze toch niet onthouden omdat nu de enquete nog loopt :)





Best jammer, heb de enquête niet ontvangen!
Hobby Bobby eenheid Den Haag


Venture

  • Eenheid AD
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,140
Reactie #136 Gepost op: 24 december 2012, 16:16:32

Best jammer, heb de enquête niet ontvangen!

Doorsturen van de enquete heeft weinig nut denk ik want je moet inloggen met de kleding-aankoop-account-ding.


AureliusM

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • A'dam
Reactie #137 Gepost op: 24 december 2012, 16:26:42
Hierbij beide opties voor een (m.i.) betere vergelijking:

Ben nog niet helemaal happy met de tekeningen maar wilde ze toch niet onthouden omdat nu de enquete nog loopt :)




Ik vind die bovenste, met de streepjes, zo druk. Naast het woord "politie" nog een andere kleur.  Andere geeft meer rust...


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #138 Gepost op: 24 december 2012, 16:28:44
Doorsturen van de enquete heeft weinig nut denk ik want je moet inloggen met de kleding-aankoop-account-ding.
Ah die, ja daar kom ik dus ook niet in!
Hobby Bobby eenheid Den Haag


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #139 Gepost op: 24 december 2012, 16:32:16
Ah die, ja daar kom ik dus ook niet in!

Nee hoor, gewoon VTSPN bellen en je krijgt een inlog + wachtwoord voor de enquete. Staat los van je kleding account.