Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform

Auteur Topic: Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform  (gelezen 1182599 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Martijn95

  • Student Integrale Veiligheid (IV)
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 166
Reactie #30 Gepost op: 17 december 2012, 21:39:36
Ik vind een baseballcap toch nonchalanter staan dan de huidige pet. Van mij mag de huidige pet wel blijven. Als ik zou moeten kiezen zou ik voor een sidecap gaan, vind het toch meer uitstralen dan een baseballcap.

Vb: Zweedse politie





enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,585
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #31 Gepost op: 17 december 2012, 22:04:11
Ik vind een baseballcap toch nonchalanter staan dan de huidige pet. Van mij mag de huidige pet wel blijven. Als ik zou moeten kiezen zou ik voor een sidecap gaan, vind het toch meer uitstralen dan een baseballcap.

Vb: Zweedse politie





Als je dan voor uitstraling gaat ga dan voor de baret zoals de KMAR en soms het AT draagt.
Persoonlijk vind ik de baseballpet niet verkeerd als er een hoofddeksel moet komen maar als er geen hoofddeksel
komt is er voor mijn gevoel ook geen man/vrouw overboord.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #32 Gepost op: 17 december 2012, 22:26:46
Gewoon de huidige pet voor het ''pak-1''. Op straat een basebalcap zoals de huidige horeca-petjes  8)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #33 Gepost op: 17 december 2012, 23:44:57
Die plat geslagen kadet komt niet op mijn hoofd. Wat een zwaar spuuglelijk afzichtelijk modegedrocht. Doe maar gewoon een cap. Dat is tenminste nog enigszins functioneel.


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #34 Gepost op: 18 december 2012, 08:04:28
...en eindelijk van die lelijke baseballpetjes van de VP af >:D

He strijder pas op he ook bij jou zitten nog een paar oud motordienders. ;D


AMK

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 695
  • VPK io
Reactie #35 Gepost op: 18 december 2012, 09:53:00
Waarom halfhoge laarzen ipv hoge? Met hoge bedoel ik het model waar oa. Defensie mee loopt.


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #36 Gepost op: 18 december 2012, 10:24:56
Halfhoge zijn lichter, maakt het sprinten makkelijker als je ineens snel moet acteren.

Ik ga duidelijk voor optie 2, oogt rustiger en imho ook wat meer uitstraling dan optie 1. Hoofddeksel, als't dan toch moet: sidecap.


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #37 Gepost op: 18 december 2012, 10:58:21
Waarom halfhoge laarzen ipv hoge? Met hoge bedoel ik het model waar oa. Defensie mee loopt.

Zal toch op hoge blijven lopen dit ivm medische reden en voorgeschreven. men zal dus met hele goede half hoge moeten komen eer ik die zal gaan dragen.
Overigens heb ik toch 95% van mijn diensten het motorpak aan en heb dus weinig het uniform aan.


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #38 Gepost op: 18 december 2012, 11:00:30
Doe mij die met de gele schouderpartij maar icm de sidecap.


specialagent112

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 333
Reactie #39 Gepost op: 18 december 2012, 11:27:07
In de telegraaf vandaag, het nieuw ontwerp dat in 2014 zijn intrede gaat doen...

Niet echt mooi als je het mij vraagt.. Vind het meer op een speelgoed pakje lijken.. maargoed dat is mijn mening.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/21165485/__Platte_pet_verdwijnt__.html