Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform

Auteur Topic: Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform  (gelezen 1186930 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Dibbes

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Reactie #70 Gepost op: 18 december 2012, 19:51:55
Wel mooi dat als je de enquete invult je de vraag krijgt hoe je het oude uniform ziet ten opzichte van de nieuwe. Helaas kan je niet: bar en bar slecht invullen:).

Zou eigenlijk ook graag de mening van de burgers willen weten.

Mijn keuze: uniform 1 (streep), Polo, sidecap.


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #71 Gepost op: 18 december 2012, 20:07:41
Niet naar iedere mening wordt gevraagd, oftewel geen mail ontvangen samen met een aantal andere collega's uit mijn korps. Ik belde VTSPN en wij schenen niet de enige te zijn. Zouden alsnog de enquete ontvangen...

 98uiye


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #72 Gepost op: 18 december 2012, 20:09:47
>:D >:D waarschijnlijk heeft te maken met iets. >:D


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #73 Gepost op: 18 december 2012, 20:19:26
Echter vindt ik ook wel iets ironisch hebben dat zoveel aandacht wordt besteed aan de gele vlakken op polo/shirt terwijl men tegelijkertijd een vest gaat invoeren voor onder andere over het uniform en dus over de vlakken.

Er komen 3 hoezen voor het vest, een witte voor onder de kleding, een fluogeelachtig opvallend vest en een versie die bij het operationeel uniform gaat passen. Dus met gele streep of geel vlak.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #74 Gepost op: 18 december 2012, 20:20:09
Niet naar iedere mening wordt gevraagd, oftewel geen mail ontvangen samen met een aantal andere collega's uit mijn korps. Ik belde VTSPN en wij schenen niet de enige te zijn. Zouden alsnog de enquete ontvangen...

 98uiye

Ik had hem ook niet. Verzender van VtsPN een mailtje gedaan en alsnog de enquete ontvangen.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


CMKmaat

  • What does this button do?
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,151
  • Geen spoed wel politie? Naambellen! Bel 0900-TUIG
Reactie #75 Gepost op: 18 december 2012, 20:44:11
Tsja ... zelf heb ik ook een poosje gelopen met de ... "Sidecap"? (Wat een naam wie verzint zoiets? Wij noemden het heel anders)
Zoals al eerder gezegd.

Bij de luchtmacht hadden we deze ook bij het DT en "de echte" droegen het ook op het groen.
Het was bij onze opleidingssergeant traditie dat we aan het eind van de initieele opleiding de stormbaan binnen de tijd namen met die koeiek*t (vakjargon) op.
Lukte dat niet betaalde je mee aan de drank van degene die het wel haalden. (biertje was toen ongeveer 50c in de manschappenbar)
Je merkte toen voornamelijk dat de manschappen met lang(er) haar duurder uit waren.  0098

Voor gewoon gebruik kan het heel goed ... en heb je haast? In één (geoefende) beweging is hij tijdens het hardlopen vanaf het hoofd dubbelgevouwen in de dijbeenzak verdwenen. (makkelijker dan het vliegdekschip in ieder geval)
Wat wel een voordeel van het vliegdekschip is ... is de klep die je onder de zon kan zetten of die bij regen je ogen (bril?) droog houdt.
Zo'n klep kan zo handig zijn.
Wij zorgen dag en nacht voor de fysieke beveiliging van de te beschermen belangen van de defensieonderdelen binnen het koninkrijk der Nederlanden.


Bryyan

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
Reactie #76 Gepost op: 18 december 2012, 22:27:59
Ik heb de kleurstelling even aangehouden zoals de ME kleding dat ook heeft; op basis van het plaatje van de twitterende wijkagent kom ik dan hierop uit: (polo uitvoering)



Foto twitterende wijkagent met polo staat forbidden, kan je hem nog een x laten zien?


crosslee

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 218
Reactie #77 Gepost op: 18 december 2012, 22:50:39


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128