Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform

Auteur Topic: Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform  (gelezen 1182623 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #4270 Gepost op: 27 januari 2020, 09:56:29


MartinJ

  • daco/opco, lid vakredactie BLAUW, kerninstr. C2000/Portogewoon/MEOS, schipper, embleemverzamelaar
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 258
  • EPP-schutter
    • Police Patch Collection
Reactie #4271 Gepost op: 28 januari 2020, 10:32:34
Recent nieuw uniform van de King County Sherrifs.

https://sounduniforms.com/gallery, of als direct werkt:
https://cdna.sounduniforms.com/media/wysiwyg/sus/about/12Aboutus_Kingcogreatpic3.jpg

Ik heb daar een contact en ga toch eens informeren hoe ze daar de strepen hebben aangebracht en of dat blijft zitten
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #4272 Gepost op: 28 januari 2020, 17:32:31
Ik heb met de laatste series polo's geen problemen met afbladderen meer. Het scheelt ook dat ik ze nu standaard naar de stomerij stuur sinds dat weer mag :)
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Proost

  • Politiekundige
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 311
Reactie #4273 Gepost op: 28 januari 2020, 19:39:28
Ik heb met de laatste series polo's geen problemen met afbladderen meer. Het scheelt ook dat ik ze nu standaard naar de stomerij stuur sinds dat weer mag :)
Mag dat weer? Is dat landelijk zo geregeld of per eenheid?


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #4274 Gepost op: 28 januari 2020, 20:50:59
Geen idee. Ik deed het eerst wel, toen kreeg ik een mail dat het niet mocht en nu weer een mail dat het wel mocht...
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Proost

  • Politiekundige
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 311
Reactie #4275 Gepost op: 29 januari 2020, 08:59:15
Geen idee. Ik deed het eerst wel, toen kreeg ik een mail dat het niet mocht en nu weer een mail dat het wel mocht...
joh... Ik herken onze organisatie hier bijna niet in. ;)

Ga het zelf ook maar eens proberen dan.


MartinJ

  • daco/opco, lid vakredactie BLAUW, kerninstr. C2000/Portogewoon/MEOS, schipper, embleemverzamelaar
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 258
  • EPP-schutter
    • Police Patch Collection
Reactie #4276 Gepost op: 31 januari 2020, 13:59:42
Ik heb met de laatste series polo's geen problemen met afbladderen meer. Het scheelt ook dat ik ze nu standaard naar de stomerij stuur sinds dat weer mag :)

Goed om te lezen dat je geen problemen hebt. Misschien heb je ze wat ruim zitten. Als ze ietwat strak zitten gaat de bedrukking oprekken en scheurtjes vertonen

Ik heb reactie gekregen. De uniform zijn bij een lokaal bedrijf aangeschaft. De woordvoerder, aan wie mijn bericht was door gestuurd, wilde niet reageren op de vraag of ons uniform model had gestaan voor dat van hen. Over de bedrukking van de gele strepen en of ze daar dezelfde problemen hebben als wij werd niet gereageerd.
Tussen de regels door dacht ik te lezen dat ze bang zijn dat ze aangeklaagd worden voor het auteursrecht dat op ons uniform rust. Aangezien je in Amerika voor van alles aangeklaagd kn worden snap ik hun reactie wel.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht.


Anonymous

  • Medewerker GGP, eenheid midden-Nederland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #4277 Gepost op: 16 juli 2021, 18:20:37
Vraagje: Ik heb vorige week mijn uniform mogen ophalen  098uo ... Nu valt mij op dat de zomerbroek een soort stretch is en GEEN verstevigde knievlakken heeft en de winterbroek wel. Is dit een nieuw soort broek ? (de zomervariant zit wel erg lekker  :D )


fiep91

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 59
Reactie #4278 Gepost op: 17 juli 2021, 12:36:23
Vraagje: Ik heb vorige week mijn uniform mogen ophalen  098uo ... Nu valt mij op dat de zomerbroek een soort stretch is en GEEN verstevigde knievlakken heeft en de winterbroek wel. Is dit een nieuw soort broek ? (de zomervariant zit wel erg lekker  :D )

Variant zonder knievlakken is zoals wij dat noemen de academiebroek. Met knievlakken is je daadwerkelijke werkbroek voor op straat


Anonymous

  • Medewerker GGP, eenheid midden-Nederland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #4279 Gepost op: 18 juli 2021, 16:04:25
Variant zonder knievlakken is zoals wij dat noemen de academiebroek. Met knievlakken is je daadwerkelijke werkbroek voor op straat

Oh, nou als het even kan dan draag ik de "academiebroek" ook op straat (zodra ik de straat op ga)  :D