Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform

Auteur Topic: Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform  (gelezen 1182740 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Ramon

  • Aspirant N4
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 55
Reactie #4280 Gepost op: 20 juli 2021, 20:52:40
Van wat ik heb begrepen is dat er een tekort is aan broeken en ze deze broek sneller konden produceren zonder knievlakken. Op de kledingshop heet deze broek dan ook 'MDL'.  ;)
Aspirant 2021 - Eenheid Amsterdam


2fast

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 46
Reactie #4281 Gepost op: 29 oktober 2021, 20:54:04
Van wat ik heb begrepen is dat er een tekort is aan broeken en ze deze broek sneller konden produceren zonder knievlakken. Op de kledingshop heet deze broek dan ook 'MDL'.  ;)

Ik heb net de kleding voor aspirant opgehaald vorige week en daar heb ik maar 1 zomerbroek gekregen en helemaal geen winterbroek, alles op nalevering omdat ze niet op voorraad zijn.

Nu ben ik benieuwd hoe lang het duurt voordat ik iets ontvang of dat ik voorlopig de opleiding in kan gaan met 1 broek. :-X

Iemand ervaring hoe lang een bestelling duurt?


LuukPol

  • Politie Noord-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 228
Reactie #4282 Gepost op: 30 oktober 2021, 10:23:45
Lang


Ramon

  • Aspirant N4
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 55
Reactie #4283 Gepost op: 5 november 2021, 14:55:48
Ik heb sinds februari 2021 twee winterbroeken in backorder staan. Daarvan is er al een half aan vervanging toe. Ik wacht nog steeds. Al 2x gebeld met PU maar kunnen echt niks doen helaas..
Aspirant 2021 - Eenheid Amsterdam


olafgr

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #4284 Gepost op: 5 november 2021, 15:00:11
Ik heb net de kleding voor aspirant opgehaald vorige week en daar heb ik maar 1 zomerbroek gekregen en helemaal geen winterbroek, alles op nalevering omdat ze niet op voorraad zijn.

Nu ben ik benieuwd hoe lang het duurt voordat ik iets ontvang of dat ik voorlopig de opleiding in kan gaan met 1 broek. :-X

Iemand ervaring hoe lang een bestelling duurt?

Ik was vorige week op een bureau om mijn nalevering op te halen, waaronder 2 winterbroeken die er uiteindelijk niet bij zaten. De collega van de afdeling uitgifte gaf aan dat er een (zeer)grote lading broeken verkeerd is geproduceerd waardoor ze zijn afgekeurd. Er zouden geen zakken in de broeken zitten.

 Hij had het erover dat het tekort nog maanden zal duren.... :o