Nieuwe ambu motoren in Friesland.

Auteur Topic: Nieuwe ambu motoren in Friesland.  (gelezen 4745 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

limboke

  • Verbannen gebruiker
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 629
  • Voertuigen fotografie.
    • 112 Maastricht
Reactie #20 Gepost op: 30 maart 2005, 14:24:07
Mijn complimenten mooie foto's en mooie motoren wordt tijd dat ze in Limburg ook gaan beginnen er mee.


Robin Hundman

  • Gast
Reactie #21 Gepost op: 30 maart 2005, 17:47:59
Zeker mooie foto's Marc, ze hadden ze ook voor je in een mooie positie gezet zie ik. Mijn complimenten!

(PS: Peter71 toch nog even wat, ja ik weet het beetje eigenwijs maar goed... Ik denk dat het niet zo zeer gaat om de foto die hier wordt geplaatst maar dat Terry zijn website naam erin zet en dat is gewoon niet goed, als je er wat op te zetten heb stuur me ff pb-bericht)


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #22 Gepost op: 30 maart 2005, 18:09:54
Ik vind die motoren er niet uitzien  :o

Het lijken wel opgevoerde mountainbike's  :-\ Worden deze nu permanent ingezet of alleen met evenementen?


Robin Hundman

  • Gast
Reactie #23 Gepost op: 30 maart 2005, 18:22:13
Ik vind die motoren er niet uitzien  :o

Het lijken wel opgevoerde mountainbike's  :-\ Worden deze nu permanent ingezet of alleen met evenementen?

Ja ze zijn ook niet bepaald iets wat bij mij in de smaak valt dat zwarte op de voorkant is niet zo mooi. En het lijken meer van die opgevoerde crossmotors. Maar de foto's zijn wel mooi.


C@rina

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 119
Reactie #24 Gepost op: 30 maart 2005, 18:27:47
hey marc
ik vind de foto's wel mooi gemaakt  ;)maar ik vind de motoren echt niet mooi.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #25 Gepost op: 30 maart 2005, 19:20:11

(PS: Peter71 toch nog even wat, ja ik weet het beetje eigenwijs maar goed... Ik denk dat het niet zo zeer gaat om de foto die hier wordt geplaatst maar dat Terry zijn website naam erin zet en dat is gewoon niet goed, als je er wat op te zetten heb stuur me ff pb-bericht)
ik heb er verder niets op te zeggen,mijn verhaal was voor algemeen gebruik.Er waren al wat meer foto,s oneigenlijk gebruikt  ;)


Marc

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 254
Reactie #26 Gepost op: 30 maart 2005, 21:39:56
Hoi gerard/carina,.

De motoren worden ingezet bij evenementen oa als first responder. Tevens zal de ovdg dienst doen met de motor.
Er worden dus geen continu diensten meegedraaid zoals in utrecht.

Meer foto's vindt je op www.ambulancefotografiefriesland.tk en dan bij Kijlstra Drachten en Kijlstra Leeuwarden.

greetz


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #27 Gepost op: 30 maart 2005, 21:44:58
Die spiegeltjes  ;D :-X :-\ ???
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !