Koffer

Auteur Topic: Koffer  (gelezen 4837 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Johanna

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 69
  • Lotus
Gepost op: 4 januari 2013, 15:12:41
Ik moet nodig eens een betere koffer, maar ben er nog niet uit wat het moet worden. Heel even dacht ik dat de tas van Mary Poppins (die waar een hele schemerlamp in past) ideaal zou zijn, maar aan de andere kant heeft dat ding één groot compartiment en ben je dus steeds alles kwijt omdat het allemaal door elkaar ligt  0098

Nu heeft iedereen zo zijn voorkeuren, maar ik hoor graag van jullie wat jullie bevalt en wat jullie niet bevalt aan koffers - dan zijn er vast nog zaken waar ik niet aan heb gedacht: Als jullie zelf een koffer zouden ontwerpen, wat zou er dan in moeten/hoe zou hij ingedeeld zijn en wat juist niet.




lotus bianca

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,653
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
Reactie #1 Gepost op: 5 januari 2013, 18:23:24
Ik heb een gereedschapskoffer stevig dik plastick van curver met uitneembaar bakje dat je boven in zet.
in de deksel zitten ook nog vakjes voor sponsjes en zo.
Mijn kleding neem ik mee in een apparte tas.


Viskoffers zijn ook veel geziene koffers.
Ook zijn er ehbo koffers met die laatjes in die worden ook veel gebruikt

Ik heb ook iemand gezien met een mega grote kist met allemaal apparte uitneembare bakken.heel interresant om te zien maar niet om mee te slepen en mee te werken. veels te groot.

Bedenk goed je moet hem overal mee naar toe slepen, trap op trap af ver lopen enz enz.
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN


Johanna

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 69
  • Lotus
Reactie #2 Gepost op: 5 januari 2013, 19:46:04
Dat is mijn systeem nu ook, alleen mijn koffer zit zo vol dat alles er maar op 1 manier in past en ik zelfs dan hem nog maar moeilijk gesloten krijg. En het gaat me ook nog eens overkomen dat ik mijn tas met kleding vergeet, is al een paar keer bijna gebeurd...


lotus bianca

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,653
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
Reactie #3 Gepost op: 5 januari 2013, 20:29:31
misschien is er nog wel een grotere maat te krijgen dan je nu gebruikt. Je hebt ze in zoveel soorten en maten.
En dat vergeten van de kleding ehmmm ik zeg maar niks hahahhaha... ( heb er ook wel eens last van hahahahha) 098uo :D
Ik heb uit voorzorg altijd een los tschirt en broek ik mijn auto liggen. maar ja als je dan mee rijd met iemand anders tja ehmmm je snapt wel wat ik wil zeggen he hahahah.
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN