Wat is het mooiste brandweervoertuig wat op dit moment in Nederland rondrijdt

Auteur Topic: Wat is het mooiste brandweervoertuig wat op dit moment in Nederland rondrijdt  (gelezen 25071 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Colin

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 947
Prachtige wagen en foto (even een vraagje tussnendoor: mag je foto's van brandweer.org hier gewoon plaatsen als je er maar bronvermelding bijzet?)
Groeten, Colin


Bart S

  • Gast
vind dit ook wel een erg gaaf ding, fotos van www.foto4sale.com
Is wel een hoop onderhoud hoor, elke dag die bloemen water geven en verversen  ;D

Bart


Rene112

  • Gast
Prachtige wagen en foto (even een vraagje tussnendoor: mag je foto's van brandweer.org hier gewoon plaatsen als je er maar bronvermelding bijzet?)

Lees de disclaimer maar eens op de VBB-site (www.brandweer.org), daar staat :

Foto's op de pagina's
Op de foto's en artikelen op deze internetpagina's kan copyright berusten. Wanneer men een foto of artikel wil overnemen op welke wijze dan ook, dient altijd contact te worden opgenomen met webmaster.


En de kans is erg groot dat de webmaster van de VBB je zal doorverwijzen naar de betreffende fotograaf om toestemming te vragen. Kortom op de site staat dat gewoon gebruiken met bronvermelding niet is toegestaan.

groeten,
René de Caluwé


Colin

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 947
Bedankt voor de info. ;)
Groeten, Colin


112 Brabant.nl

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 588
  • Fotograaf
    • 112 Brabant.nl
Die CF zijn echt zo mooi. Je ziet ze allen te weinig het is allemaal MAN en Mercedes.

Vooruit dan, speciaal voor jou twee unieke DAF CF's van brandweer Eindhoven. De SB (hier gewoon crashtender genoemd) en nieuwe hoogwerker (hier komen er twee van over 1,5 week). De foto van de hoogwerker heb ik nog niet eerder geepubliceerd omdat het een beetje een "scoop" foto is. Daar houd ik niet zo van maar wou hem je niet onthouden.

Foto's: ik zei de gek

[verwijderd door de admin]
Voor het laatste nieuws en de meest actuele fotoreportages over hulpverlening in Brabant ga naar www.112brabant.nl !


112 Brabant.nl

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 588
  • Fotograaf
    • 112 Brabant.nl
En dan nog een CF uit Zuid-Oost Brabant waar minder aandacht aan wordt besteed. Dit is de 724 van korps Mierlo, gemeente Geldrop-Mierlo. Korps Aarle-Rixtel van de gemeente Laarbeek krijgt dit jaar een soortgelijke Daf CF met Ziegler opbouw.

[verwijderd door de admin]
Voor het laatste nieuws en de meest actuele fotoreportages over hulpverlening in Brabant ga naar www.112brabant.nl !


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Gabor,zijn ze in Brabant aan het overstappen op DAF ?.Eerst helmond al,Eindhoven en Mierlo ook


112 Brabant.nl

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 588
  • Fotograaf
    • 112 Brabant.nl
Gabor,zijn ze in Brabant aan het overstappen op DAF ?.Eerst helmond al,Eindhoven en Mierlo ook

Van overstappen is geen sprake. Omdat de DAF hier om de hoek ligt zie je gewoon een groot aantal DAF's bij de brandweer hier. Dat is al van oudsher zo. In Zwolle rijden ze bijna alleen maar met Scania's rond toch? Om op jouw voorbeelden terug te komen, al deze voertuigen volgen ook DAF's op.

De oude regionale SPB 660....



De oude Helmond 821



De oude Mierlo 834:



En de huidige 826 van Aarle-Rixtel:

Voor het laatste nieuws en de meest actuele fotoreportages over hulpverlening in Brabant ga naar www.112brabant.nl !


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
zullen ze daarom hier mercedes hebben?  ;D
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Feuerteufel

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 476
In Zwolle rijden ze bijna alleen maar met Scania's rond toch?

Naar mijn bescheiden mening rijden er maar 2 Scania's in Zwolle, nl. de HW's. De nieuwe TS en zijn toch Atego's, dus Mercedes.