Hoe houden jullie de sleutels van je boeien bij je?

Auteur Topic: Hoe houden jullie de sleutels van je boeien bij je?  (gelezen 18957 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672


Gast

  • Gast
Reactie #41 Gepost op: 6 februari 2013, 14:06:38
Heb je een link o.i.d.?

Dit is de auction op ebay, verkoper heeft meerdere soorten key holders voor diverse soorten riem (klikklikklik)
edit: wat pietjepuk zegt  O0


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #42 Gepost op: 6 februari 2013, 19:11:32
Beetje off topic, maar hebben jullie iets voor de medische handschoentjes? Ik wil eigenlijk wat spullen bij firstcarecompany bestellen maar vrijwel alles is uitverkocht. Verder nog wat gevonden op politieshop.eu maar ben geen ACP lid. Wil toch graag een handschoentasje en houder voor mn legitimatie, loop nu altijd met m'n portemonnee rond. Daarnaast maar even een fatsoenlijke houder voor mn boeisleutels, want zit nu met allerlei andere dingen bij elkaar. Heeft iemand nog een adresje waar je deze spullen kunt kopen?

Koop een laerdal pocketmask Inc riemhouder. Daar frot je de handschoentjes dan bij, krijg je geen spijt van. Is compact en je hebt gelijk pocketmask bij de hand. Inmiddels nu al bij 3 reanimaties nodig gehad.

http://www.aedshop.nl/beademings-materiaal/art_142_laerdal-pocket-mask-tas.html#


TDMdR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
  • Sr. GGP AML|DI|THW
Reactie #43 Gepost op: 6 februari 2013, 19:53:52
Beetje off topic, maar hebben jullie iets voor de medische handschoentjes? Ik wil eigenlijk wat spullen bij firstcarecompany bestellen maar vrijwel alles is uitverkocht. Verder nog wat gevonden op politieshop.eu maar ben geen ACP lid. Wil toch graag een handschoentasje en houder voor mn legitimatie, loop nu altijd met m'n portemonnee rond. Daarnaast maar even een fatsoenlijke houder voor mn boeisleutels, want zit nu met allerlei andere dingen bij elkaar. Heeft iemand nog een adresje waar je deze spullen kunt kopen?

Ik heb gewoon een stel in mijn broekzak zitten. Een in mijn jaszak, zak van mijn motorjack, zakken van mijn bratra-overall, me-broek... Geen apart tasje nodig :))


Meneer

  • Vrijpol. Brabant (Zuid) Oost
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 577
    • Politieserie
Reactie #44 Gepost op: 9 februari 2013, 12:45:32
Ik heb ze ook overal in mn broekzak en jaszakken zitten maar ligt alleen maar in de weg en wordt vies enzo, vandaar dat ik een beter oplossing zoek.

Siecru supply company!
Heb hier wat spullen besteld en was binnen 2 dagen binnen. Super kwaliteit geen op of aanmerkingen! O0


TDMdR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
  • Sr. GGP AML|DI|THW
Reactie #45 Gepost op: 9 februari 2013, 14:51:21
Ik heb ze ook overal in mn broekzak en jaszakken zitten maar ligt alleen maar in de weg en wordt vies enzo, vandaar dat ik een beter oplossing zoek.

Moet je ze vaker gebruiken, krijgen ze kans niet om vies te worden (in je zak).  0098

Ik heb verder niks in mijn zakken zitten, omdat met de huidige uniformbroek dit er niet uitziet en ik toch niet makkelijk met mijn handen in mijn zakken kom.


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #46 Gepost op: 9 februari 2013, 16:20:06
Het kan aan mij liggen, maar ik gebruik mijn broekzakken NOOIT. Waarom niet? omdat ik er simpelweg niet meer bij kom als ik een koppel draag. Hebben jullie daar geen last van?
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #47 Gepost op: 9 februari 2013, 16:39:30
Ik draag mijn pantalon gangster style, dus laag over de heupen. Koppel hangt aan mijn dienstonderbroek die daar dan ver boven uitsteekt dit in het kader van 'de taal van de jeugd spreken'. Hierdoor kan ik dus goed bij mijn zakken :D
Hobby Bobby eenheid Den Haag


Meneer

  • Vrijpol. Brabant (Zuid) Oost
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 577
    • Politieserie
Reactie #48 Gepost op: 9 februari 2013, 18:24:37
Het kan aan mij liggen, maar ik gebruik mijn broekzakken NOOIT. Waarom niet? omdat ik er simpelweg niet meer bij kom als ik een koppel draag. Hebben jullie daar geen last van?
Het enige wat ik erin heb zitten zijn wat latex handschoenen en mijn privé telefoon. Dingen die ik niet de hele tijd nodig heb. Links kan ik er op zich nog wel redelijk bij, rechts niet.


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #49 Gepost op: 9 februari 2013, 18:59:41
Zo'n metalen kettingkje, van die piepkleine metalen ''kraaltjes'' op maat te knippen, ook voor toegangspassen, sleutels en andere meuk. Zo'n kettingkje had ik exact op maat, aan de koppel, tot in de rechterbroekzak. Sleuteltje altijd op dezelfde plek, binnen handbereik. VuWa linksdragend, vandaar sleutelke rechts.