Nieuw uniform Mobiele Eenheid (ME)

Auteur Topic: Nieuw uniform Mobiele Eenheid (ME)  (gelezen 46651 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #20 Gepost op: 12 september 2012, 16:05:32
Begrijp ik goed dat dit alleen voor de ME is?
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


HAVP

  • Blauw
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 568
Reactie #21 Gepost op: 12 september 2012, 17:06:18
Begrijp ik goed dat dit alleen voor de ME is?

Die jas is aangepast op de ME. Volgens mij is men (de wijze mensen) nog aan het dubben of er zo'n soort polo of een overhemd bij de nieuwe noodhulpbroek komt.

Heb inderdaad ook een foto gezien van een soort werkoverhemd in diezelfde stijl.


Pully

  • agent van politie, ex wmr KMar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,179
  • Waakzaam en Dienstbaar? Dat zijn we toch allemaal?
Reactie #22 Gepost op: 12 september 2012, 17:37:10
Ik zeg niet slechttt...
het bovenstaande is mijn persoonlijke mening en niet die van de organisatie's waarvoor ik werkzaam ben.


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #23 Gepost op: 14 september 2012, 11:32:30
Iemand een idee wat voor de kleding de KLPD voor ME'ers gaat krijgen in oktober....?


TDMdR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
  • Sr. GGP AML|DI|THW
Reactie #24 Gepost op: 14 september 2012, 11:43:01
Ik heb gisteren gehoord dat A-A voor de opleiding van oktober nog de oude kleding gebruikt, omdat er nog geen nieuwe kleding beschikbaar is dan (de oude is trouwens ook bijna op...)

Kans is dan ook groot dat het KLPD ook nog geen nieuwe kleding heeft. Maar gaat het KLPD nog wel ME opleiden dan? Ik heb begrepen dat er geen leverplicht meer is van de landelijke eenheid straks. De meeste regio's gaan namelijk ook inkrimpen met ME.


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #25 Gepost op: 14 september 2012, 11:54:06
Ik heb gisteren gehoord dat A-A voor de opleiding van oktober nog de oude kleding gebruikt, omdat er nog geen nieuwe kleding beschikbaar is dan (de oude is trouwens ook bijna op...)

Kans is dan ook groot dat het KLPD ook nog geen nieuwe kleding heeft. Maar gaat het KLPD nog wel ME opleiden dan? Ik heb begrepen dat er geen leverplicht meer is van de landelijke eenheid straks. De meeste regio's gaan namelijk ook inkrimpen met ME.
Mja, mij verbaasd een nieuws artikel op het intranet vna KLPD nogal.. kijk voor de gein maar eens...


HGL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 660
Reactie #26 Gepost op: 14 september 2012, 12:12:44
Mja, mij verbaasd een nieuws artikel op het intranet vna KLPD nogal.. kijk voor de gein maar eens...

Als je dat artikel hebt gelezen snap ik je vraag niet eerlijk gezegd!

Volgens mij gaat dat artikel over de uitrol van de me kleding.

Waarbij ook vermeld dat elk peloton half december voorzien moet zijn van het nieuw tenue en de eerste inzet eind december is........ Flinke operatie lijkt mij zo.

Over een jaar een uiterlijk heel nieuwe politie dus!


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #27 Gepost op: 14 september 2012, 13:17:56
Als je dat artikel hebt gelezen snap ik je vraag niet eerlijk gezegd!

Volgens mij gaat dat artikel over de uitrol van de me kleding.

Waarbij ook vermeld dat elk peloton half december voorzien moet zijn van het nieuw tenue en de eerste inzet eind december is........ Flinke operatie lijkt mij zo.

Over een jaar een uiterlijk heel nieuwe politie dus!
Het verbaasd me dat het zo snel gaat ineens ;)


knarf1990

  • Team Verkeer
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 180
Reactie #28 Gepost op: 14 september 2012, 13:35:35
Dit gaat over de uitrol van ME kleding. Is er ook wat bekend over de BPZ? Of zijn de draagproeven nog niet afgerond?
--Niets is wat het lijkt--


AureliusM

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • A'dam
Reactie #29 Gepost op: 14 september 2012, 17:10:02
Ik heb gisteren gehoord dat A-A voor de opleiding van oktober nog de oude kleding gebruikt, omdat er nog geen nieuwe kleding beschikbaar is dan (de oude is trouwens ook bijna op...)

Kans is dan ook groot dat het KLPD ook nog geen nieuwe kleding heeft. Maar gaat het KLPD nog wel ME opleiden dan? Ik heb begrepen dat er geen leverplicht meer is van de landelijke eenheid straks. De meeste regio's gaan namelijk ook inkrimpen met ME.

Ja idd. Heb broek met gaatje hier en daar gekregen  :(