Politie motorkleding

Auteur Topic: Politie motorkleding  (gelezen 62560 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #10 Gepost op: 20 oktober 2012, 12:38:20
Gisterenmiddag binnen gekregen het nieuwe zomerpak voor de motorrijders.



Voorzijde nieuwe zomerjas



Achterzijde nieuwe zomerjas



Met de bijbehorende donkerblauwe?? broek


JackM

  • HBT, ICET SAVER methodiek
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 896
Reactie #11 Gepost op: 20 oktober 2012, 13:04:31
Ziet er strak uit  O0
Wees duidelijk, niet halfbakken, en vooral : recht voor de raap wanneer nodig,dan kom je het verste.


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,585
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #12 Gepost op: 20 oktober 2012, 13:08:37
Ziet er inderdaad nog zeer maagdelijk uit maar ja daar is het ook nieuw voor.
Nou is het op de foto niet heel goed te zien maar klopt het dat er op de linkerborst geen apart in vallend zakje meer is voor de fluit ?

Als die broek donkerblauw is dan is het voor mijn gevoel toch eerder gewoon zwart.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Pully

  • agent van politie, ex wmr KMar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,179
  • Waakzaam en Dienstbaar? Dat zijn we toch allemaal?
Reactie #13 Gepost op: 20 oktober 2012, 13:39:12
Dat nieuwe zomerpak ziet er gelikt uit.

Het lijkt erop dat ze steeds meer gaan luisteren naar de werkvloer als het gaat om kleding. Zouden ze het nu toch eindelijk een keer geleerd hebben??

Die broek is heel heel heel erg donkerblauw, want ik zie eigenlijk geen kleurverschil met de zwarte accenten van de jas... 98uiye
het bovenstaande is mijn persoonlijke mening en niet die van de organisatie's waarvoor ik werkzaam ben.


CMKmaat

  • What does this button do?
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,151
  • Geen spoed wel politie? Naambellen! Bel 0900-TUIG
Reactie #14 Gepost op: 20 oktober 2012, 13:54:36
Op zich ook een heel goed tijdstip voor het uitleveren van het zomerpak.
Het schijnt een vrij warm weekend te worden.
Hopelijk heb je dienst?
Wij zorgen dag en nacht voor de fysieke beveiliging van de te beschermen belangen van de defensieonderdelen binnen het koninkrijk der Nederlanden.


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #15 Gepost op: 20 oktober 2012, 14:36:04
Het ziet er allemaal heel mooi uit. Maar nu rij ik op een zomerdag rond en het begint te regen, moet ik mijn broek uittrekken om mijn regenvoering aan te trekken is toch geen doen. Dan het winterpak bestaat uit drie lagen, hierdoor komt het water in de stoffenlaag en wordt het pak koud. Ja er is echt over na gedacht.


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #16 Gepost op: 20 oktober 2012, 14:46:29
Het ziet er allemaal heel mooi uit. Maar nu rij ik op een zomerdag rond en het begint te regen, moet ik mijn broek uittrekken om mijn regenvoering aan te trekken is toch geen doen. Dan het winterpak bestaat uit drie lagen, hierdoor komt het water in de stoffenlaag en wordt het pak koud. Ja er is echt over na gedacht.

Bij de vernieuwde versie van het proefmodel van de winterbroek, zit de regenwerende laag "geplakt" aan de buitenlaag. Hierdoor zou het water/sneeuw direct van de broek moeten aflopen en niet zoals nu bij de pakken van Städler er tussen in blijven zitten. Hierdoor heeft de derde laag zijn functie waarvoor hij is bedoelt. Isoleren.


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #17 Gepost op: 20 oktober 2012, 14:49:27
Nou is het op de foto niet heel goed te zien maar klopt het dat er op de linkerborst geen apart in vallend zakje meer is voor de fluit ?

Als je goed kijkt zie je op de rechter- en linkerborst 2 ritsen zitten. Dat zijn de borstzakjes en die zitten op nagenoeg de zelfde hoogte als het zakje op de huidige jas van Städler.


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #18 Gepost op: 20 oktober 2012, 14:51:05
Als die broek donkerblauw is dan is het voor mijn gevoel toch eerder gewoon zwart.

Die broek is heel heel heel erg donkerblauw, want ik zie eigenlijk geen kleurverschil met de zwarte accenten van de jas... 98uiye


De broek is idd heel erg ZWART


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #19 Gepost op: 20 oktober 2012, 17:09:32
Waarvoor is de rits op de achterzijde (boven politielogo) bedoeld?
Senior GGP / Oost-Brabant