Politie motorkleding

Auteur Topic: Politie motorkleding  (gelezen 62544 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #20 Gepost op: 20 oktober 2012, 17:10:57
Waarvoor is de rits op de achterzijde (boven politielogo) bedoeld?

Die kan je openzetten voor extra ventilatie.


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #21 Gepost op: 20 oktober 2012, 18:10:27
Die kan je openzetten voor extra ventilatie.

Ah, op die (motor)fiets! Thanks  O0
Senior GGP / Oost-Brabant


TDMdR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
  • Sr. GGP AML|DI|THW
Reactie #22 Gepost op: 20 oktober 2012, 19:08:07
Het ziet er allemaal heel mooi uit. Maar nu rij ik op een zomerdag rond en het begint te regen, moet ik mijn broek uittrekken om mijn regenvoering aan te trekken is toch geen doen. Dan het winterpak bestaat uit drie lagen, hierdoor komt het water in de stoffenlaag en wordt het pak koud. Ja er is echt over na gedacht.

Daarom rij ik nog steeds het liefst in het leer en als het regent trek ik daarover het regenpak wel aan. Neemt geen water op en is dus warmer.


De broek is idd heel erg ZWART

 >:D

En Lange, nu wel heel uitgebreid testen de komende maanden! Ook de ventilatie uitgebreid gebruiken. dan hebben wij er voor volgend jaar zomer wat aan, anders duurt het nog een jaar! ;D

TdMdR doet zijn oude, zwarte, leren motorbroek maar weer uitgebreid in het vet. Als we dan toch weer in het zwart gaan rijden...


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #23 Gepost op: 20 oktober 2012, 23:30:34
Met het nieuwe motor uniform, wordt er dan helemaal geen leer meer uitgeleverd?? Of blijft het huidige leren zomerpak er naast gevoerd worden?


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #24 Gepost op: 21 oktober 2012, 13:04:06
Vtspn heeft in al haar wijsheid besloten om geen leer uit te leveren. Het pak dat we straks krijgen voldoet volgens hun aan alle eisen. Echter zijn de meningen, van de motorrijders die met weer en wind op hun twee wieltjes rondrijden toch duidelijk anders.


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #25 Gepost op: 21 oktober 2012, 13:14:16
Tsja, wie zit er in de kledingcommissie?


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #26 Gepost op: 21 oktober 2012, 13:21:57
Ik weet wat je voor je werk doet maar kijk anders op intranet.


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #27 Gepost op: 21 oktober 2012, 13:23:43
Ik weet wat je voor je werk doet maar kijk anders op intranet.
Ik verklaar vtsPN absoluut niet heilig, integendeel. Maar een groot deel van wat vts "oplevert" gebeurd op basis van input van "blauw", alleen zitten er niet altijd de goeie mensen in het blauw. :)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #28 Gepost op: 21 oktober 2012, 14:05:44
Ik verklaar vtsPN absoluut niet heilig, integendeel. Maar een groot deel van wat vts "oplevert" gebeurd op basis van input van "blauw", alleen zitten er niet altijd de goeie mensen in het blauw. :)

Er zijn toch zát voorbeelden te noemen van ''aandragingen'' vanuit de werkgroepen waarvan VTSPN (of de groep beslingnemers tussen die twee) simpel en kort zegt ''Nee, we gaan het anders doen''. Dat zie je met de voertuigen ook  ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #29 Gepost op: 21 oktober 2012, 14:13:40
Er zijn toch zát voorbeelden te noemen van ''aandragingen'' vanuit de werkgroepen waarvan VTSPN (of de groep beslingnemers tussen die twee) simpel en kort zegt ''Nee, we gaan het anders doen''. Dat zie je met de voertuigen ook  ::)
Daarom, helemaal niet heilig. Alleen is het soms te makkelijk om de vtsPN de schuld te geven, niet alle beslissing worden, zoals je zelf ook al zegt, door de vtsPN genomen.


Neemt niet weg, dat er een hoop zou moeten verbeteren, zal de laatste zijn omdat te ontkennen, ga er zelf binnenkort net zoveel van merken als jullie.
Er lijken mooie dingen te gebeuren met de vele draag proeven van de laatste tijd, hoop dat daar mooie dingen uit komen. :)