Politie motorkleding

Auteur Topic: Politie motorkleding  (gelezen 62569 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #30 Gepost op: 21 oktober 2012, 14:43:51
Soms is het moeilijk voor sommige van u om iets aan te nemen zonder dat er iets prijs wordt gegeven.
Neem nu maar aan dat er genoeg is gestreden vanaf de blauwe kant in de richting van VTSPN, maar als zo vaak zij een andere mening zij toebedeelt dan de uiteindelijke gebruiker.
Ik doel hiermee dat als zo vaak er bij de politie korte termijn politiek wordt gedaan, dit houdt in dat men op de korte termijn geld denkt te besparen met goedkoop inkopen. Echter blijkt dat er op de lange termijn er zoveel moet worden aangepast of worden veranderd dat het dus gewoon duurder wordt.


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,585
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #31 Gepost op: 21 oktober 2012, 16:21:20
Gisterenmiddag binnen gekregen het nieuwe zomerpak voor de motorrijders.



Voorzijde nieuwe zomerjas



Achterzijde nieuwe zomerjas



Met de bijbehorende donkerblauwe?? broek

Even een vraagje omtrent de waterdichtheid en winddichtheid van naar ik aanneem deze Cordura materialen.
Als je hier zeg 4 of 5 dagen in hebt gewerkt neem ik aan dat je het thuis in de wasmachine gooit.
Blijft het dan goed water- en winddicht nadat je het gewassen hebt ? Of ben je na de 1e de beste regenbui de Sjaak en lekt het door ?
Lijkt me een beetje gekkenwerk om het na elke wasbeurt te moeten inspuiten met een inpregneerspul.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


HAPRPAA

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 454
  • Uiteindelijk pakken we je toch wel!
Reactie #32 Gepost op: 21 oktober 2012, 19:55:57
Soms is het moeilijk voor sommige van u om iets aan te nemen zonder dat er iets prijs wordt gegeven.
Neem nu maar aan dat er genoeg is gestreden vanaf de blauwe kant in de richting van VTSPN, maar als zo vaak zij een andere mening zij toebedeelt dan de uiteindelijke gebruiker.
Ik doel hiermee dat als zo vaak er bij de politie korte termijn politiek wordt gedaan, dit houdt in dat men op de korte termijn geld denkt te besparen met goedkoop inkopen. Echter blijkt dat er op de lange termijn er zoveel moet worden aangepast of worden veranderd dat het dus gewoon duurder wordt.

Mooi voorbeeldje hiervan het gedoe rondom de optische verlichting op de V70 en de bestickering ervan. Alleen VTSPN begrijpt de keuze!


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #33 Gepost op: 21 oktober 2012, 20:19:33
Mooi voorbeeldje hiervan het gedoe rondom de optische verlichting op de V70 en de bestickering ervan. Alleen VTSPN begrijpt de keuze!
Die valt voor mij niet in de categorie "niet heilig", maar onbegrijpelijk.  :-X


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #34 Gepost op: 26 oktober 2012, 16:08:27
Lees trouwens net dat de wintermotorpakken uit voorraad te bestellen zijn en dat de nieuwe zomerpakken "ruim" voor de zomer beschikbaar moeten zijn...

Leverancier: http://www.richa.eu/police-department/


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #35 Gepost op: 26 oktober 2012, 16:13:21
Lees trouwens net dat de wintermotorpakken uit voorraad te bestellen zijn en dat de nieuwe zomerpakken "ruim" voor de zomer beschikbaar moeten zijn...

Leverancier: http://www.richa.eu/police-department/

en daar geloof ik dus GEEN MOER van, aangezien ik al bijna 3 maanden zit te wachten op een nwe (zwarte) winterbroek.


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #36 Gepost op: 26 oktober 2012, 16:18:16
en daar geloof ik dus GEEN MOER van, aangezien ik al bijna 3 maanden zit te wachten op een nwe (zwarte) winterbroek.
Ik bedenk het niet. ;) Zag het alleen staan bij nieuws van de kledingwinkel.

Citaat
De nieuwe wintermotorpakken zijn vanaf nu te bestellen en uit voorraad leverbaar.

[.....]

Heb je twijfels en wil je graag de nieuwe kleding eerst passen kom dan naar de winkel in Apeldoorn om op je gemak jouw nieuwe outfit (800 pakken in diverse maten op voorraad) door te passen.


TDMdR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
  • Sr. GGP AML|DI|THW
Reactie #37 Gepost op: 26 oktober 2012, 17:29:17
Lees trouwens net dat de wintermotorpakken uit voorraad te bestellen zijn en dat de nieuwe zomerpakken "ruim" voor de zomer beschikbaar moeten zijn...

Leverancier: http://www.richa.eu/police-department/

Alleen is het jammer dat de prijs dusdanig is, dat je ze niet van je punten kan bestellen...???


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #38 Gepost op: 27 oktober 2012, 13:39:58
Alleen is het jammer dat de prijs dusdanig is, dat je ze niet van je punten kan bestellen...???

De nwe wintermotorpakken zijn idd aanzienlijk duurder geworden als de huidige.

De motorjas en broek kosten ruim 650,= euro per stuk. Schiet dus lekker op met iets meer als 400 pntn per jaar.


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #39 Gepost op: 14 november 2012, 10:06:26
Donderdag in Apeldoorn geweest bij onze collega's van de vtsPN voor het aanmeten van het nwe wintermotorpak. Gezien mijn iets wat korte postuur van 2.07 mtr moet er behoorlijk wat verbouwen gaan worden aan het pak.
Levertijd minimaal 8 wkn.

Wat ik wel als goed beschouwde aan het nwe pak is dat er nu 2 soorten rug protectoren zijn. Nu hebben we een maat en die zit altijd beroerd in mijn geval, zeker icm het veiligheidsvest. Met de nwe jas en de korte rug protector zat het veiligheidsvest "lekker".

Een tip voor de politiemotorrijders, als je het nwe pak kan/moet bestellen, adviseer ik toch om een afspraak te maken in Apeldoorn. De rede dat ik dit zeg is dat de maatvoering toch behoorlijk afwijkt van het huidige pak.


Ik heb ook direct even de nwe windstopper gepast. Ik moet zeggen deze is behoorlijk warmer als het huidige stoppertje en verkrijgbaar in lengtematen.