Politie motorkleding

Auteur Topic: Politie motorkleding  (gelezen 63228 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

HAPRPAA

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 454
  • Uiteindelijk pakken we je toch wel!
Reactie #40 Gepost op: 15 november 2012, 10:54:02
Donderdag in Apeldoorn geweest bij onze collega's van de vtsPN voor het aanmeten van het nwe wintermotorpak. Gezien mijn iets wat korte postuur van 2.07 mtr moet er behoorlijk wat verbouwen gaan worden aan het pak.
Levertijd minimaal 8 wkn.

Wat ik wel als goed beschouwde aan het nwe pak is dat er nu 2 soorten rug protectoren zijn. Nu hebben we een maat en die zit altijd beroerd in mijn geval, zeker icm het veiligheidsvest. Met de nwe jas en de korte rug protector zat het veiligheidsvest "lekker".

Een tip voor de politiemotorrijders, als je het nwe pak kan/moet bestellen, adviseer ik toch om een afspraak te maken in Apeldoorn. De rede dat ik dit zeg is dat de maatvoering toch behoorlijk afwijkt van het huidige pak.


Ik heb ook direct even de nwe windstopper gepast. Ik moet zeggen deze is behoorlijk warmer als het huidige stoppertje en verkrijgbaar in lengtematen.

Mag ook wel voor die prijsverhoging t.o.v. het oude model.


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #41 Gepost op: 6 januari 2013, 00:18:08




wat pics van het nieuwe zomerpak van Richa.


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #42 Gepost op: 6 januari 2013, 06:58:06




wat pics van het nieuwe zomerpak van Richa.
Ziet er goed uit
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #43 Gepost op: 6 januari 2013, 10:21:00
Mooi dat hele donkere blauw... ;-)  Hadden ze toch iets in jouw maat?


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #44 Gepost op: 6 januari 2013, 10:26:08
Leuk pak. Mhhm lekker als het gaat regen moet ik eerst mijn pak uit doen en dan mijn regenbroek aantrekken. Lekker handig, hadden het gewoon bij het leer moeten houden.


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #45 Gepost op: 6 januari 2013, 15:09:28
Leuk pak. Mhhm lekker als het gaat regen moet ik eerst mijn pak uit doen en dan mijn regenbroek aantrekken. Lekker handig, hadden het gewoon bij het leer moeten houden.
Hieruit begrijp ik dat de broek dus niet leer is. Waarom hebben ze dan niet voor en impregneerde broek gekozen zodat hij ook gelijk tegen de regen kan? Want had altijd begrepen dat dat eigenlijk standaard was bij een stoffen motorbroek en dat dat dan ook gelijk het grote voordeel was in vergelijking tot het leer.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #46 Gepost op: 6 januari 2013, 15:15:34
Hoe zal ik dat eens netjes zeggen. Een aantal heten hebben in al hun wijsheid voor een stoffen pak gekozen terwijl de dagelijkse gebruikers hebben aangegeven dat dit pak niet functioneel zou zijn.
Immers ik ga toch niet midden op straat in mijn onderbroek om de regen onderkleding aan te trekken.


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #47 Gepost op: 6 januari 2013, 15:20:54
Volgens mij is er juist goed over nagedacht?
Zomer pak = zomer = geen regen. :)

Oh wacht...


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #48 Gepost op: 6 januari 2013, 16:49:01
Volgens mij is er juist goed over nagedacht?
Zomer pak = zomer = geen regen. :)

Oh wacht...
Zomer = meeste regen ;)
Hobby Bobby eenheid Den Haag


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #49 Gepost op: 6 januari 2013, 16:50:55
Zomer = meeste regen ;)
De 'oh wacht' was mijn sarcasme he. ;)

Maar ben benieuwd hoe het pak zit lange! :)